22 Mart 2015 Pazar

Baldızımı siktim hikaye

Merhaba ben Akif… Hollanda’da yasiyorum 38 yasindayim , evliyim… 20 yasinda çıtırmı çıtır bir baldizim var. Bu hikaye gercekten yaşanmıştır ve hikayeme inanmakta gçlük çekebilirsiniz ama tamamen yaşanmıştır. Ben bile inanamiyorum.. Birgün isden eve geldim ve dusa girecekdim.. is dolayidan cok kokuyordum. evde tek baldizim aysegül var di. düs alirken birden baldizim geldi ve pat diye: eniste senin arkani ovalim mi dedi. bende tabiki kötü niyetle düsünmüyerek evet dedim. neyse. arkami yani sirtimi ovalamaya basladi. o arada sohbet ediyorduk. birden bana sorular sormaya basladi: eniste sana birsey sorabilirmiyim dedi. bende sor dedim. eniste acaba sev almak nasildir acaba. bende niye sordun dedim.kizarkadaslarim bana hep anlatiyorlar, bende hep hevezleniyorum. bende ne anlatiyorlar sormusdum: mesela amcik yalamayi hep anlatiyorlar dedi.. acaba nasildir diye hep soruyorum.. bende güzel birsey dir diye söyledim.. o arada birden ” eniste acaba benim amimi da yalamak istermisin” maksat nasildir diye bilim… bende inanamiyordum.. birden yarragim büyük olmaya basladi. yarragimi görünce eniste sikin cok güzel diye basladi. zaten altinda tek bir mini etek vardi. birden arkasina döndü ve kilotunu asaga indirmeye baslatdi ve lütfen sik beni dedi.. ben zaten abbaz olmusdum. ver lep demeden yarragimi hemen amina sokmaya basladim ve yarim saat sikmeye basladim.. o anda sil caldi ve biz de sikisimi bitirmeye zorlandik.. öylede kaldi iste.. belki devami bir gün gelir.. bende ablana birsey söyleme dedim.. oda beni her firsat da sikersen demem dedi.. bende olur dedim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder