28 Mart 2015 Cumartesi

Eşcinsel çift ile yaşadığımız harika anlar.

Bu sefer sizlere geçen yaz gene aynı çiftle gene bodrumda yaşadıgımız bir olayı anlatacagım.
Geçen yaz Selin ve Ali gene Bodrumdaydılar ve benide davet etmişlerdi. Bende yıllık iznimi almış 1 haftalıgına onlara katılmıştım. Gündüzleri deniz kenarında akşamları ise dışarı çıkıp eğlenerek geçiriyorduk. Tatilin sonlarına doğru 2 gün kala gene her zaman gittiğimiz plaja gitmiştik. Biz ali ile tavla ynuyorduk Selinse denize giriyordu ve ordaki arkadaşlarıyla sohbet ediyordu. Bu esnada birden plaja doğru benim yaşlarımda bir çift geldiğini gördüm. Bayan hafif bronzlaşmış teni ve portakal büyüklüğündeki gögüslerini örten kırmızı bikinisi ve arkaya doğru çıkık kalçalarının örten pareosu ile harika görünüyordu. Erkeğin ise nerdeyse vücudunda hiç kıl yoktu ve ilk anda garip gelmişti. Çift şezlonglarınn başına geldiğinde bayan bayan havlusunu sermek için eğildiğinde benimde önümde içim bir anda hareketlenmiti. Hele pareosunu çıakrttıgında tam karşımd duran harikakalçalar başımı döndrmeyeve benimkini harekete geçirmeye yetmişti. Ali hemen durumu anlamış ve benim baktıgım bayan bakıp ne o agzının suları aktı bakıyorum demesiyle kendime gelip oyuna dönmüştüm ama gözlerimide bu bayanan alamıyordum. Arada Ali ye baktgımda onunda bayana baktıgını farkettimve seninde hoşuna gitti sanırım dedim. Nasıl gitmesinki gerçekten güzel çekici ve seksi bir byandiye cevap verdi. Tavla bittiğinde serinlemek için denize gireceğimi söyledim Ali ise Selin i yanna çağırd ve kulagına birşeyler söylediken sonra benimle birlikte denize geldi. Biraz açıldıktan sonra ba dönük bakalım şansımız varmıymış dedi ve güldü ilk başta ne demek istediğini anlamamıştım ancak sahile baktıgımda Selin in şezlong değiştirip yeni gen çiftin yanına geçtiğini görünce gözlerimin parlamıştı. Ali de bunu farkedin kahahayı basmışı. Biraz daha yüzdükten sonra Aliyle denizden çıktık. Selin in yanına hiç gitmiyorduk ama arada ikimizde durmadane yaptgını kesiyorduk Aliyle. Selin sohbeti bayagı bir ilerletmişti çiftle konuşuyor ve gülüşüyorlardı. Selin bir ara bizi göstererek bişeyler söyledi çifte çiftle göz göze geldik ve hafif bir gülümsemeyle selamlaştık. Sonrada Selin yanımaza geldi ve hadi yemeğe gidelim dedi. Biz konuşulanlar bilgi alırız diye sevinirken çiftinde kalktgını gördük bize doğru gediler Selin bizi çiftle tanıtırdı bayanın adı Gülin di adamın ise Gürkan. Kısa bir tanışmadan sonra hep irlikt yemeğe gittik. Yemek esnasında tanışmalar ve sohbetler ilerlemişti. Tekrar plaja döndük.Selinle Gülin birikte takılıyorlardı bizde Ali Gürkan ve ben taılıyorduk. Durmada Selinle Gülin aralarında bişeyler knuşuyor baenze bakıp gülüşüyorlardı. Bir ara Selin beden sırtına yağ sürmemi isetediğinde eline yağı alıp yavaş hareketlerle okşar gibi sırtını yağlamaya başladımSelin i ama gözümüde Gülinden alamıyordum. Gülinde bunun farkına varmıştı ve dönüp Gürkan dan sırıtına yağ sürmesini isetedi. Gürkan yağı sırtına süreken resmen içim gidiyordu önümde kabarmıştı ve ben saklamaya çalışıyordum. Hele Gürkan yagı Gülin in kalçalarına sürerken resmen erimiş bitmiştim. Gün zor bitmişti benim için bir an evvel eve gitmek en azından Selin i bir güzel becermek istiyordum. Akşam üzeri Selin son bir kez denize girmek istedi Gülinde peşinden gitti. Denizde birşeyler konuştuktan sonra çıktılar ve biz yola koyulduk. Ancak Selin in agzında tek kelime çıkmıyordu. Seline dönüp sen eve görüsün dedim. Arabayı park ettiğimiz Selin önden yürüyordu. Ben alidende onay alarak eve girdiğimizde Selin i kolundan tutup yataga doğru savurdum. Selin daha neoldugunu anlamadan benimkini çıkartıp gzın doğru uzattım. Selinde hiç itiraz etmeden sikime yapıştı ve emmeye başldı o emdikçe ben daha çok sokuyordum agzına ve madem birşey sölemiyorsun kızıda ayarlayamadın o zaman bende si sikerim diyordum. Biraz sonra siki Selin in agzından çıkardım Selini domaltrak arkasına geçtim ve tek hamlede içine girdim. Hafif bir çığlık attı Selin Alide bu esnada gelerek benim boşalttıgım agzına siki verdi Selin in. Selin Alinin sikini emerken ben sert darbelerle Selini arkasındanskiyordum. Arada kalçalarına sert tokatlar atıyordum. Bazen elimi uzatıp dolgun göğüslerini avuçayıp sıkıyordum. Bütün günün verdiği azmışlıkla çok fazl adayanamadım ve kısa sürede Selin in içine boşaldım benden sonra Ali Selini sırtüstü yatırdı ve bacaklarını omuzuna alarak birt postadao sikti Selini. Selin alndençok mutluyduveyüzünde sinsi bir gülümseme vardı.Duşlarımızı aldıktan sonra Selin benden bana markete gitmemi şarap, bira ve votka almamı istemişti. Ali de bende şaşrmıştık bu kadar alkolü kim içecekti ancak Selin hala bişey söylemiyordu. Ben marketten geldim yemek hazırlandı tam oturacakkenmasa biraz daha bekleyi dedi ve gidip üstünü değiştirdi. Hafif transparan bir bluz giymişti üstüne ve içinde hiç bişey yoktu altında ise mini eteği vardı ve uzuntopklu ayakkabıları ile harika görünüyord. Ali elini uzatıp kalçalarını okşadı ve bne güzellik kız dediğinde şaşırmış bir şekilde durdu eteğini kaldırdı ve altında da iç çamaşır yoktu. Biz iyice şaşırmtıkki birden kapı çaldı. Selin gidip kapıyı açtığında Ali de bende öylece kalmıştık. Gelen Gelinle Gürkandı. Gülin in altında kısa bol bir kot etek vardı ayağında topklu ayakkabıları ve üstünde ise beyaz bir tşört vardı ancak onunda içinde birşey yoktu ve gögüs uçları belli oluyorduk. Alide bende yutkunduk ve gidip üzerimiz değiştirdik.Peşinden masaya oturduk yemek yiyor sohbet ediyorduk ama ben gözlerimi Gelinin göğüslerinden alamıyordum. bir hayli de zaman geçmişti ve sohbet bayagı bir ilerlemişti. Selin bir ara yerinden kalktı müzik setine slow bir parça koydu sonrada gelip Gülini dans kalkdırdı. Birlikte dans ediyorlardı tam Gelin in arkasının bize dönük oldugu bir anda Selin Ali ile benim gözlemin içine bakarak önce bir elini Gelin in kalçalarına götürdü sonra dudaklarından öpmeye başladı. Karşımızda iki sex ilahesi öpüşüyordu bizse koltukta oturmuş film izler gibi izliyoduk. Önüm bakarmış taş gibi olmuştu masanın altında hafif hafif sikimi okşuyordum. Kızlar karşımızda dansı bıramış ayakta sevişiyorlardı. Bizde koltuklara geçmiş üçümüzde aletlerimi çakartmış oynuyorduk. İkiside çırılçıplak kaldıklarında Selin Gülini bırakıp Gürkanın yanına oturdu ve onlar öpüşmeye başladılar. Gülin ise Ali ile benim arama oturdu. Ben Gülinin dudaklarını ve boynunu öpüyordumve bir elimle bacaklarını okuşyordum Ali ise gösülerini emiyordu ve diğer eli ile Gülinin harika üçgenini okşuyordu. Gülin se bir eli ile benim sikimi diğer eli ile Alinin sikini okşuyordu. Biz Gülini öpüp okşadıkça Gelinin nefes alışları sıklaşıyo dudaklarından iniltiler çıkıyodu. Bir ara Selin lere baktıgımda Selin Gürkanın önünde diz çökmüş sikini emiyordu. Gülinde bnm kucagıma doğru uzandı ve siki tutup azgına doğru götüdü. İnanılmaz güzel yalıyordu. Ben saçlarından tutmuş başını sikime doğru bastırıyordum. Alide bacaklarının arasına girmiş Gülinin üçgenini yalıyordu. Ali Gülini yaladıkça Gülin daha bir iştahla agzınalıp emiyordu. Bu esnada Gürkan çoktan Selin i sırtüstü yatrmış ve bacaklarının arasndaki yer almıştı. Selinde zevkten çığlıklar atıyordu Ali ile ben yer değiştirdik. Gülin Alinin sikini yalıyordu bense bacaklarının arasına girmiş içinde gidip geliyordum. Bir süre bu şekilde devam ettikten sonra Gürkanın koltuga oturmuş oldugunu Selin in ise yüzü Gürkana dönük bir şekilde Gürkanın üstüne oturdugunu gördüm. Gülin in içinde çıkıp Selinlere yaklaştım. İkiside ne yapacagımı anlamıştı . Sikimi Selin in arkasına yaslayıp yavaşça girdim içine.Şimdi Selin in önünde Gürkan arkasında ise ben vardım. Üçümüz bir tempo tutturmuştuk. Selin zevte çığlıklar atıyordu. Harikasınız sakın durmayın siin beni her yerimi sikin diye inliyordu. Ali ise Gülin i koltukta domaltmış hızlı hızlı sikiyordu. Gülinin ve Selin in zevk çığlıkları bütün evi sarmıştı. Alilerin duraklar gibi olduklarını gördüğümde Selin inçinden çıkıp Gülin in yanına geldim koltuga oturdum. Gülinde yüzü bana dönük kucagıma oturuştu v kucagmda zıplıyordu. Bense bir yanan avuçladıgım göğüslerinin uçlarını emmeye çalışıyordum. Bir ara sikimin üzerinde bir sıcaklık ve ıslaklık hissettim. Selindir diye bakmamıştım. Ancak Gözüm Ali ile Seline takılınca şaşırmıştım. Selin Alinin kucagında zıplıyordu. Arkaya doğru baktıgımda Gürkan önümüzde eğilmiş bir yadan benim taşşaklarımı bir yandan da Gülin in arkasını yalıyordu. İlk defa bir erkek sikimi yalıyordu. İlk andagarip gelsede soraları bayagı hoşuma gitmişti. Daha sonra Gülin üstümden kalktı ve Gürkanla pozisonuna geçtiler ben tam Selinlerin yanına gidecekken Gülin arkamdan girmeni istiyorum dedi. Gülin in arkasına geçtiğimde Gürkan önce davrandı sikimi tutup agzına alıp güzelce emdi ve ıslattı sonrada kendi elleri ile Gülin in arka deliğine yerleştirdi. Kolayca girmiştim içine belliki daha öncede alışıktı Gülin . Ben Gülin in içinde gidip geldikçe Gürkanda alttan bazen taşşaklarımı emiyoru bazende Gülinin amı ile karşık skimi yalıyordu. Bu iki zevke aynı anda dah uzun süre dayanamadım ve boşlaıcagımı söyledğimde Gülin Önümden kalkıp ters döndü Gürkanın üstüne oturdu ve öpüşmeye başladılar v bneimde yüzlerine doğru boşalmamı istedi. Bütün sperlerimi ikisininde yüzlerine doğru boşaltttım. Gülin bir adan Gürkan ın üstünde hoplarken bir yanan birbirlerinin yüzlerinden benim spermlerimi yalayarak temizliyolardır. Benden sonra Ali ile Selin onlardan kısa bir süre sonrada Gülinle Gürkan boşaldılar.
O akşam daha bir çok pozisyonda beşimiz birlikte olduk. O harika geceyi yaşamada yardım eden Seline hala her gördüğümde teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder