18 Mart 2015 Çarşamba

Sikilme isteğim nelerime mal oldu

Merhaba benim adim azra. almanya Berlin de yasiyorum ve basimdan gecen ilk deneyimimi size anlatmak istiyorum.
ben cok namuslu, süse fazla önem vermeyen bi kizdim.. erkeklere bile basimi kaldirip bakmazdim. ilgilendirmiyorlardi beni. ama sonra birisi ile tanistim adi ali.
aliyi s1k s1k carsida görüyordum. selam veriyorduk. ama sonra aylar sonra kirmeste görmüstüm. orda benim tel numarami aldi ve biz böyle konusmaya basladik.
daha sonra ben o na o da bana asik oldu. ciktik. ilk öpüsmem berbatti. bi felaketttttt!!! cünkü öpüsemiyordum.. ali ilk erkek arkadasimdi. o ise cok tecrübeliydi. hatta migdem bulandi bile diyebilirim. ama gün gectikce onun o yumusak kalin dudaklarina alisiyordum. ve her öpüsmemizde daha cok bagalaniyor ve daha cok istiyordum. bulusmalarimiz siklasti ve arzularimizda. bi gün konsere gitmistik annem lere yalan söylemistim tabi okul ile biyere gidiyorum demistim. sabaha kadar onunlaydim ictim. cok ictik ve delilerce sevistik. sonra göl kenarina gittik dokunmaya basladi her yerimi elliyordu gögüslerimi sikiyordu bende onu kendime daha cok bastiriyordum. elim aletine gitti . hosuna gittigini biliyordum. kulaklarimdan bogazima indi ve asaga dogru öpüyordu. sonra t-shirtimi cikartti bi top kalmisti üzerimde. bende onun bogazini ve kulaklarini emiyordum hatta isiriyordum. sonra ali daha fazla dokanmaya basladi. topumu da cikarmisti bende onun tshirtini cikardim. sonra üstüme geldi dudaklarim sarildi elim yine aletine gitti pantolonun fermuarini indirdim ve aleti ni elime aldim. ilk defa elime aliyordum öyle biseyi. siktim ve oksamaya basladim.. islandigimi farkettim ve o aleti icimde istiyordum. onun da eli benim kukudaydi yavas yavas oksuyordu ben dayanamiyordum. sütyenimi bi cirpida cikardi ve gögüslerimi isirmaya basladi o isirdikca ben zevk aliyordum. resmen azmistim sonra kukuma indi ve yalamaya basladi. kafasini daha cok bastiriyordum. gelmistim. sular akiyordu sonra sikini oksadim .. agzima almadim, zorlamadida, üstüme sürtünmeye basladi biz hala öpüsüyorduk. sonraucunu dayadi vurup vurup cekiyordu. ben dayanamiyordum. sok artik dedim. hayir yapamam dedi.. ali sokkk dayanamiyorum dedim hayir dedi olmaz .. sonra yine beni giydirdi. yaptigimiz yanlis dedi.. ertesi sene nisanlandik ve 8 ay sonra evlendik.. bakireligimi ayni yerde bozdu. dedi ben sana burda dokandim, burda bitirecegim.. cok mutluydum. ali artik benimdi herseyi yapabilirdim. bu sefer deliler gibi öpüsüyordum. memelerimi isiriyordu amimi yaliyordu.inlemekten halim kalmamisti yattim üstüme sürtündükbirbirimize kenetlenmistik sonra yavasca ucunu soktu ben titriyordum.. bi cirpida yirtti. kanlar akiyordu. bu kadar aciyacagini düsünememistim. ama ali durmuyordu. yillarin hasretini cikariyordu sanki. benim halim kalmamisti. dayanamiyordum aciya. sonra aci zevke karismisti.. daha cok istiyordum o gün gün dogana kadar devam ettik sonra arabada beraber uyuya kaldik. halimiz yoktu. aksam eve gittigimizde devam ettik.. evde öpüsmekten baska bisey yapmiorduk.. onu cok seviyorrummmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder