20 Mart 2015 Cuma

Komik ve Eğlenceli Whatsapp Sözleri

Sen bakma benim bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim. Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlayamaz.
İntihar köprüsü gibiyim bu günlerde, gözümden de, gönlümden de düşen düşene.
Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.
Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki.
komik whatsapp sözleri
Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey, değmeyenlere yüreğimin değmiş olmasıdır.
Sana iki kelimelik sonunu bilmediğim bir hikaye anlatayım mı? Evet. Seni seviyorum.
Ölmek sorun değil de hani bir gün mezarıma gelirsin de kalkıp sarılamamak koyar bana.
Aslında Türkçe’m çok iyidir. Ama bazen anlamıyorum seni. ‘Git’ ne demek?
Gözlerinin ‘Kahve’sinden koy ömrüme, kırk yılın hatırına ‘Sen’de kalayım…
Sevdan üflendi bir kere vakit aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne emanet.
Senin yapacağın gider en fazla hoşuma gider.
Adam yerine koyduğum insanları neden koyduğum yerde bulamıyorum
Ölürsem kabrime gelme… sıkışırız.
Karantinaya aldım yarınımı… Kimse giremeyecek..
Acıyan yanlarım sana hakkını helal etmez!
İnsɑn güven kokmɑlı
“Gitmek” sɑdece bir eylemdir. ”unutmɑk” ise kocɑmɑn bir devrim.
Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki..
Adam gibi sevenin aldığı ödüldür bu yalnızlık.
Farklıyız işte.. Sen gül’ü severdin. ben gülüşünü sevgili…
Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir.
Zor mu geldi ɑdɑm gibi sevmek!
Her suskunluk; bir iç kanamasıdır ilişkilerde…
Kendine göre şanslı, bana göreyse zavallısın!
Özgürlük verilmez, alınır
Elimi sana bulama şimdi
Ve ben mecnunum elinden leylası alınmış..
Senin için öIürüm diyen; başkası için yaşarmış.
Ne paranın delisi nede pezevengin tetikçisi olduk biz
İçimdeki dünyɑdɑ senin için bir hɑyɑt kurdum
Geçmişim yangından kalan kırıntılar gibidir…
En sürekli aşk karşılığı olmayan aşktır
Doğruluk sonsuzluğun güneşidir.
Kişiliğin yerine otursun, söz ayağa kalkacağım.
Lafın bile gelişi var, sen hala nerdesin
Sen benim incimdin
Bir yanlızlık inşa ediyorum ki sorma : mimar sinan halt etmiş yanımda!
Kurban kestim hala akıyor ve acıyor bileklerim.!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder