20 Mart 2015 Cuma

Mount And Blade Warband v1.153 Crack Dosyası %100 Çalışıyor

Mount And Blade Warband
Selam arkadaşlar ben Admininiz Furkan ÖZKAN.Bugün paylaşımlraımı tamamladım tamda oyun oynayım derken oyun açtım oyun Full değil ve crack yaptım oyun full oldu.Evet bugün çok sevilen bir türk yapımı oyun olan Mount and Blade Warband oyununun Crackini sizlerle paylaşıyorum Crack ile ilgili hiç bir sıkıntı yoktur Kurlumda çok basttir Kurulumu burdan anlatmıyacağım rar dosyasının içinde zaten ''Crack Nasıl Yapılır'' Adlı Metin belgesinde yazmaktadır.Başka anlatılacak bir şey kalmadı.Dediğim gibi sıkıntı olmaz ama herhangi bir sıkıntıda yorum bırakarak bize görüşlerinizi bildirebilirsiniz.En geç 1 güne cevap bulacaksınızdır Diyyorum.SağlamWeb Keyifli bol fetihli oyunalr diler :D

Mount And Blade Warband v1.153 Crack Tanıtımı

Türk yapımı eski çağ savaş oyunlarından biri olan mount blade warband oyununun crack paylaşımını sizlere sunuyorum. İndirdiğiniz dosyanın içerisinde crack yanında oyuna ek özellikler getirecek bazı yamalarda bulunuyor.Crack de herhangi bir sıkıntı yoktur. Sorunsuz çalışır durumdadır. İndirdikten sonra oyunu full hale getirebilirsiniz. Türk yapımı bir oyun olduğu için oynamanızı tavsiye ederim. Oyun benim bilgisayarımda da bulunuyor ve bende oynuyorum. Kalradya denen bir kıtada birkaç devlet var. Khergitler diye bilinen halk sanırım türkleri temsil ediyor. Ancak oyunda en güçlü askerler bence svadya krallığında bulunmaktadır. Onların şovalyeleri gerçekten çok etkililer. Birde sarranid memlük askerleri var. Bu atlı askerler de gerçekten çok etkililer. Neyse lafı fazla uzatmadan crack hakkındaki bazı şeyleri yazayım. Hepinize iyi oyunlar dilerim.

Oyunun son versiyonu olduğu için bazı yenilikler gelmiştir.
  • En iyi özellik multiplayer oynayabilirsiniz 
  • Rodoklu askerlere demir vucut verilmiştir 
  • Swadyalı askerlere silah ustası ve güçlü vuruş yeteneği verilmiştir 
  • Oyun içi ufak tefek hatalar giderilmiştir

RAR ŞİFRESİ : furkanozkanweb.blogspot.com
[GÜNCELLENDİ]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder