31 Mart 2015 Salı

elimde dil olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum

daha öncede bu sitede başka hikayelerim yayınlanmıştı..tabii o zamandan bugüne çok olaylar oldu..ben 26 yaşında yalnız yaşıyan bir gencim.olay 2004 temmuz ayında oldu.3 arkadaş hafta sonunu değerlendirmek için bir yerlere gittik.daha yolda gözüme çarpan 2 bayan vardı. ikisi de 30 un   üzerinde idi ama bir tanesi çok sexsi bir şeydi.gideceğimiz yere vardığımızda onlarında orda inmesi çok hoşuma gitti..bizim orda yıllardır takıldığımız mekanımız vardı.yine oraya gittik çantaları attık oradakilerle selamlaştık falan soyunmaya gittim..şortumu giyip geldiğimde bizim ön tarafımızda o bayanların olduğunu gördüm..biz   muhabbete başlamış gülüşüyorduk ama bunların kulağı bendeydi her esprimde onlarda önden gülüyorlardı.ben ise milletle kafa yapıyordum.1 saat içinde bu bayanların .   yanına 9-10kişi ayrı ayrı geldi teklifte bulundular sizi tanıyor muyuz ayağına yattılar ama hepsi olumsuzdu.her gidenin ardından yorumlarını duyuyorduk..bende denize   atlayış falan yaptım  biliyordum beni izliyorlardı.tam çıktım havluma gidiyordum sen nasıl atlayışlar yapıyorsun öyle dedi biri bende isterseniz bir ara size de gösteririm dedim ama oralı olmadan yerime geçtim.sonra havlumu alıp yanlarına gittim.bunlara okey oynarmısınız dedim ve oyuna davet ettim.beraber okey oynadık ve bayağı sohbet ettik.dönüşüde beraber yapma kararı aldık.tabi dönüşte o sexsi bayanın telefon numarasını da aldım oda benimkini aldı gün bitti. Sonra biz 1 hafta mesajlaştık.onu evime davet ettim.cumartesi günü buluştuk. bana daha önce rakı içtiğini falan söylemişti. Ben önceki   geceden mezeler hazırladım.onunla eve geldiğimizde herşey hazırdı.gündüzden başlamıştık demek vaktimiz çoktu.o kendini havaya soktukça bende oralı olmuyordum.sonunda kafalar çakır oluyordu şakalaşmaya başladık ve yere düştük biz hafiften yakınlaştık ve çok çekicisin dedim ona.gözlerinin içine bakıyordum oda aynı şekildeydi ve   dudaklarımı yanaştırdım  gözlerinin içine bakarak beni sen azdırdın dedim sende beni demesiyle kudurmuş gibi birbirimizi yemeye başladık.38 yaşındaydı bir erkek arkadaşıda vardı ama mükemmeldi.boynunu kulak memelerini emmeye yalamaya başladım..ellerimle bir göğüslerini sıkıyor bir bacaklarına iniyordum.doğrusu olgun bayanla sex yapmak her zaman müthiş oluyordu. Biranda bodysini çıkardım göğüsleri mükemeldi.sutyenin üzerinden ısırmaya başladım.göğüs uçlarını ısırıyor ellerimle iyice sıkıyordum.bu arada tekrar boynuna ve dudaklarına çıktım..dudaklarımız birleştiğinde ikimizde dahada hızlandık onun nefes alış verişi benimkii her şey güzel tam yerindeydi.dillerimizi emiyor alt dudaklarımızı kanatırcasına   ısırıyorduk..ellerim de pantolonun üzerinden bacak arasını bulmuştu. Kararlıydım onu sırılsıklam edecektim.Deli gibi birbirimizi soymaya başladık,altında bir tangası kalmıştı önce göğüslerine yumuldum onları sıkıyor uçlarını emiyor,yalıyordum..bir elim aşağılara kaymaya başladı amına geldiğimde o omuzlarımı sıkıyordu hadii diyordu .Tangasının üzerinden amını okşamaya başladım   yavaşça parmaklarım amının dudaklarını okşuyordu bu arada bir göğüslerine bir boynuna ve dudaklarına öpücükler atıyordum. Nefes alıp verişi inleyişi harikaydı,onu mutlu etmek çıldırtmak..parmağım amının içine girdi.yavaş yavaş orda daireler çiziyor bir sokup bir çıkarıyordum elimi ordan çekmeden göbeğine ve ordan amına   geldim..Tangasını ısırarak çekiyordum o ise sadece saçlarımı okşuyor omuzlarımı sıkıyordu.Tangasını yavaşça çıkardım ve amını dillemeye başladım.amının dudaklarını parmaklarımla ayırmıştım klitorstini   emiyor amını öpüyor yalıyordum..onu boşaltana kadar böyle devam ettim..sonra yavaşça içine yerleştirmeye geldi sıra sikimi amının etrafında gezdiriyordum bu arada   onunla öpüşüyordum..Sikimin kafasını amının içine soktugumda çok güzel çok güzel aşkım diyordu..Önce yavaş oldum sonra birden yüklendim ve hızlandım saçlarını okşuyor boynunu öpüyor dudagına yumuluyor kulagını yalıyor boynunu yalıyordum..Bir elim göğüslerindeydi ve seri bir şekilde içine giriyordum bu şekilde ikimizde   boşaldık..Birbirimize sarıldık biraz uzandık..sonra duşa girdik duştada birbirimizi yeterince tahrik ettik ve bir postada orda beraber olduk..duştan sonra kahvelerimizi içtik.biraz oturduk ve sabaha kadar 9 kere o 5 ben olmak üzere deliler gibi orgazm olarak seviştik..O günden sonra 5-6 tane   daha kendimden büyük ve olgun bayanla oldum..hala da devam ediyorum..bence olgun bayanlar erkeginin kıymetini daha çok biliyor ve bende onları mutlu etmesini seviyorum..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder