18 Mart 2015 Çarşamba

En Güzel Facebook Sözleri ve Durumları YENİ 2015

Anneler, her şeyi görmeseler bile kalpleriyle duyarlar.
OSTROVSKI


Eski Mesajlara Denk Geldim, Seni Ömrümün Sonuna Kadar Seveceğim Yazmış ,
Öldü Galiba, Ömrüne Tükürdüğüm . . !

-Kalacak yerin mi yok ?
+Kapım açık.
-Acıktın mı ?
+Yemek ismarlarim.
-Üşüdün mü ?
+Al hirkami.
-Aglamak mı istiyorsun ?
+Gel omzumda agla.
-Başın mı belada ?
+Ugruna canım feda.
-Sevgilinle mi buluşcan ?
+Cebimdeki bütün param al senin olsun.
Kimsen yoksa ben varım.
YETER Kİ SIRTIMDAN VURMA KARDEŞİM . . !




Ben Yokluğunla Dağılırken ,
Sen Kimlere Toparlanıyorsun Lan . . !


Ben Seninle Tanıştığıma ,
Bir Kere Memnun Oldum , Bin Kere Pişman . . !


Hayat Böyledir ,
Sövdüğün Değil , Sevdiğin Gider . . !



Yarı Yolda Bırakıp Gidenin ,
Yüzü Hiç Gülmesin . . !


Hayatıma Yeni İnsanlar Almama Gerek Yok ,
Ben Daha Hayatımdakilerini Tanıyamadım . . !




Doğru Kişiyi Bulunca Mutlu Olacaksın Falan Filan ,
Doğru Kişi Yok Ki , Alayı Yalan . . !


Seni Gönülden Seven Bir Kız Varsa ,
İkincisine Ne Gerek Var Be Kardeş . . !


Daha Ne Diyeyim ki Sana ,
Adım Aklına Geldiğinde, Mutluluğun Kalsın Kursağında . . !




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder