18 Mart 2015 Çarşamba

Kocam eniştemin yanında hikaye kalır

Adım Şermin eniştemin ismi ise Ahmet, ben senelerdir enişteme hayranımdır kocamında onun gibi bir erkek olmasını istemişimdir eniştem uzun boylu esmer yakışıklı birisidir.hatta birgün denizde sikinide gördüm tahminim enaz 24.25 santim çapıda 7.5 santim vardır çok kalın ve büyüktü inanın görünce korktum kendi kendime zavallı yengem dedim bunu nasıl alıyor dedim yengem minyon ufak tefek biri.babamınkini biliyorum gördüm kaç defa ince çok kısadır.zaten annemi çok iyi sikemez devamlı kavga ederler çünki annem hiç bir zaman tatmin olmamıştır sikişleri bittikten sonra annem kendi kendine boşalır mutlaka bir gün eniştemlerle birlikte denize gittik devamlı onlarla giderdik çadır kiraladık içine yerleştik akşam yemekler yendi babamla eniştem rakılarını içti yanlız gördüm eniştem çok az içiyordu babam şişeyi bitirmiş üzerine bira içiyordu eniştem yengemin ve annemin benim kolama çaktırmadan votka koydu annemle yengem içti ben içmedim döktüm içmiş gibi yaptım artık yatma zamanı gelmişti babam zaten çoktan uyumuştu yengemde tattı annemle eniştem dşarıda bir şeyler konuşup yattılar saat 11 civarıydı eniştem çadırın salonuna geçti beş dakika sonra annem geçti zaten yaz olduğu için üzerlerinde hiç birşey yoktu eniştem hemen annemi altına aldı dudaklarını boynunu annemin 85 beden memelerini uçlarını nasıl ıssırdığını seyrediyordumben olanlara çok şaşırmıştım hayranım olan eniştem annemi şimdi sikecekti eniştem annemin kilodunuda çıkardı annem tıraş olmaz ağdayla amını temizlerdi banada öğretmişti eniştem hemen annemin ağdalı amına bir yumuldu yalamaya annem heycandan ve zevkten ölecek zannettim bende buarada zevklenmiştim sonra 69 pozisyonuna geçtiler çılgınlar gibi bir birlerini yalamaya başladılar eniştemin o muhteşem sikini hem yakından hemde sikişirken görecektim eniştem annemin bacak arasına yavaş yavaş girdi annem lütfen yavaş gir içine dedi eniştem o koca sikini anneme bir yerleştirdi annemin gözleri dışarı çıkacak gibi oldu o anda ben boşaldım amım ıslanmıştı eniştem annemi o kadar güzel sikiyorduki annemin kaç defa boşaldığını hatırlamıyorum çünki annem hayatında ilk defa bu kadar güzel siktiriyordu kendini eniştemin boşalması uzadıkça annem dahada kuduruyordu şunu söyleyeyim annem korunmaz babam korunurdu işallah eniştem içine boşalmaz demeye kalmadan eniştem öyle bir boşaldıki annemin amının içinden fazla gelen döller her yere yayılmıştı annemi eniştem dölleriyle sanki yıkamıştı annem hemen eniştemin sikini eline alıp ağzına götürüp bir güzel yalama başladı enişteminki atın siki gibi hemen kalktı annemi ters çevirdi annem olmaz dedi eniştemin elinden kurtulamadı eniştem akan dölleri annemin götüne sürdü bir yandanda parmakla göt deliğini genişletiyordu annem ilk defa götünden siktirecekti kendini bunun yüzünden kaç defa babamla kavga etmişlerdir sikecem sikmeyeceksin diye eniştem muhteşem sikini annemin götüne dayadı yavaş yavaş içine giriyordu annem bağıramıyordu ağlayacak ağlayamıyordu duyulacak diye eniştem bir hamleyle hepsini içine soktu annemden kedi eniyi sesi gibi bir ses geldi sadece eniştem delicesine annemin götünden sikiyordu tam boşalacakken çıkarıp anneme dölleryle banyo yaptırdı iki damlada benim yanıma gelmişti onu alıp yaladım muhteşem bir tat vardı.annemi sabaha kadar eniştemin kaç defa siktiğini hatırlamıyorum ama bende bu arada bitmiştim bende kaç defa boşaldığımı inanın hatırlamıyorum annem sabah kalktığında yürüyemiyordu çarpık çarpık apış arası açık vaziyette yürüyordu tatilimiz bitti 2 ay sonra enişteme telefonda hamileyim dedi ne konuştular bilmiyorum annem çaktırmadan evde ağır kaldırıp düşük yaptı çocuğu düşürdü enişteme ilerleyen zamanda annemT.telefon açtı olayı anlattı eniştem annemin suratına telefonu kapattı annem T. bunalıma girdi taki eniştemle barışasıya kadar.hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder