12 Mart 2015 Perşembe

Etkileyici ve Hoş Sözler & Mesajlar


“Hiç bir işi imkansız diyerek bırakma; ertesi gün başkalarının o işi başarırken çıkardığı gürültüyle uyanırsın…”

“Gücünüzden şüphe ederseniz şüphelerinize güç vermiş olursunuz…”

“Eğer camlarınız kirliyse manzarayı ne kadar değiştirirseniz değiştirin görüntü aynı kalır…”

“Ormanın içinde iki yol vardı; ben en az ayak izi olan yolu seçtim…”

Ne güzel cezaevi nede çirkin aşk vardır. BWSEY RABUTIN

aşkın üstündeki tek zafer kaçıştır. NAPOLYON

parasız aşk, tabanı olmayan fakat pırıl pırıl boyalı bir çizmeye benzer. ANATOLE FRANCE

tutkulu aşk giderilmeyen bir susuzluktur. HALİL CİBRAN

aşkın gelişi aklın gidişidir. ANTOINE BRETT

aşkta her zaman bir öpen, bir de yanağını uzatan vardır. FRANSIZ ATASÖZÜ

aşk aceleye gelmez, zamanını bekle. SONG OF SOLOMON

aşkta asla yanlış yoktur, her şey kendiliğinden gelişir. sonunda kiminle olduğu çok da önemli olmayabilir. GRAHAM GREENE

aşık olmak, hata yapabilen bir tanrı`sı olan bir din yaratmaktır. JORGE LUIS BORGES

KaH ÇıkarıM GökyüzüNe SeyrederiM aLeMi, KaH iNeriM YeryüzüNe SeyredeR aLeM ßeNi..!

“..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı..”

KalaNa GiT, GideNe KaL DemeM..!

SeNi SeviyoruM DiyebilmeK, DünyanıN eN GüzeL eSeridiR..!

eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa..!

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

aSlanlaRa SöZ VerdiM, ÇakallaRa YeM oLmaM..!

DağlarıN TepesiNe, eŞkiyanıN aLnıNa, KızlarıN KalbiNe “öLümsüZ MehmetçiK” YazacağıM..!

öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 295 oLsaDa “FiRaRıM” YakıN..!

aKıLLı oLupTa DünyanıN KahrıNı ÇekeceğiMe DeLi oLurum DünYa ßeniM KahrıMı ÇekeR..!

SeN SeN oL ßiR iNsaNa HattindeN FazLa DeğeR VerMe, eĞeR HattindeN FazLa DeğeR VerirseN o iNsaNı ÇoK ÇabuK KaybedersiN..!

ßakMa ßaNa öYLe ! NefretLe DoluyuM..!

TıpKı ŞairiN DediĞi GiBi eVlaT, ßiZ Ki uStasıyıZ VataN SevmeniN..!

KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK… ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM… Ne oLurSa oLsuN ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM…

öLüM, öLüM DediğiN NediR Ki GülüM ßeN SeniN iÇiN YaşamaYı GöZe aLmışıM..!

“Eğer sevgi üretmiyora yüreğiniz başarılı bir üretici değilsiniz…”

“Sesini değil sözünü yükselt, yağmurdur zambağı büyüten gökgürültüsü değil…”

Ay ışığının aydınlattığı bir kumsala küçük bir dal parçasıyla seni seviyorum yazmak isterdim ama sen hırçın bir dalga olup silersin diye yazmaktan korktum!!!

Mevsim ağlıyor bugün, özlüyor o aydınlık günlerini, ayrılıyor yapraklar ağaçlardan bir hasret rüzgarıyla. Bana Eylül'ü yaşatma ey sevgili!!

Buruk bir duygu yuklenirse yuregine, gøzlerin zaman zaman dalarsa uzaklara, kulaklarin zamansiz deli gibi cinlarsa, bilki bir yerlerde deli gibi özlenmissindir.

Yildizlar gøkyuzunde kayarken, melekler ise oynasirken, sen ise dalip beni dusunurken, seni daima kalbimin derinliklerinde izleyecegim

Bir umut kusu ciz yuregime beyaz olsun tuyleri kalbin kadar temiz olsun Bır kanadı senın icin diger kanadıda sevdigin icin cırpsın

Aşkların en soylusu birken birçok olandır sevginin en güzeli paylaşılan EMEKTİR Aşkların en soylusu birken birçok olandır çıkarsız ve sınırsız paylaşılan YÜREKTİR

Deli bir yagmur olsam seni YAGDIGIM yerler kadar severdim. Deli bir rüzgar olsam seni ESTİGİM yerler kadar severdim. Ama ben sadece DELİYİM ve seni ALDIGIM HER nefes KADAR ÇOK SEVİYORUM !!!!

Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi? şeytan mı? bilmem ki nesin. Tuzaktan tuzağa atsan da olur ben seni seviyorum sen sevmesende olur.

Duyuyorum sana dokunmanın ezikliğini ve düşünüyorum aşık olmanınrezilliğini inan yanındayken çekiyorum en çok hasretini!!!

Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, birde sen varsın ya bir tanem dünyada kimse böyle sevemez…

Bir ilk gibi yaşayacağım içimde,kalan son sevgi parçasını seninle, sakın ayrılmayalım aşkım ölsem bile ellerinde…

Umutsuzluğa kapıldığın zaman gökyüzüne bak ! Mutlaka seni karşılayacak Sıcak bir Güneş, Deli bir yağmur yada parlak bir yıldız vardır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder