19 Mart 2015 Perşembe

Otobüs bekleyen bayan sikis hikayesi

slm arkadaşlar ben istanbuldan mehmet akşsm saatlerinde işten çıktım arkadaşıma geçmiş olsuna gittim saat 22:15 gibi çıktım otobüs durağında bakımlı bir bayan gördüm yağmur yağmaya başlamış ve hava soğuktu. Ben beşiktaşa doğru gidiyorum dedim isterseniz sizi oraya bırakabilirim bu saatten sonra seyrek araba geçer dedim ben mecdiyeköyde oturuyorum dedi ben de fark etmez sizi bırakır oyle geçerim dedim. Memnun oldu kaloriferi açtım ısınsın diye montunu çıkarttı güzel bacakları ve elbisesi mükemmeldi ona çakdırmadan bakmaya başladım farkına vardı ama bişey demedi muhabbet ede ede geldik telefonu çaldı kız arkadaşıyla beraber kalıyorlarmış o aradı 2 gece tekirdağa gidiyorum olmıcam dedi bende çok sevindim telefonuı kapatınca bana döndü çokmu sevindin dedi bende evet dedim gülbağ mahallesinre girdik arabayı park ettim beni yakından takip etme dedi bende olur dedim eve girdik montumu çıkardım dudaklarıma yapıştı bende onu okadar çok istiyordum ki bu arada ismini söylemeyi unuttum yasemin di beni yalaya yalaya soy dedi bende elbisesini kaldırıp aşağıdan yukarıya doğru yalamaya başladım ince çorabının üstünden bacaklarını yalattı sonra kilodunu hafif kaldırıp ardan emmeye başladım amı çok sulanmıştı emdim suyunu ince çorabını çıkarta çıkarta bacaklarını topuklarına kadar emdim sonra elbisesini çıkarıp sütyenin üzerinden göğüslerinn arasını yaladım sütyenini çıkarıp uçlarını ağzıma alıp emmeye başladım emerken elimi kilodunun içine sokup parmaağımı amına yavaş yavaş soktum göğüslerinden aşaığya doğru emmeye başladım parmağımı amından çıkarıp emdim sonra yavaş yavaş kilodunu çıkardım sulanmış amına yapışmıştı hadi yala beni dedi bende yaladım sonra beni soymaya başladı yatağa geçelim dedi bende farketmez dedim yatak odasında devam ettik hadi 69 yapalım dedi ne kadar güzel yalıyordu anlatamam tabi karşılıklı beni sik dedi bende boşalmak istemiyrum dedim hayır sok lütfen dedi ben de yatırp bacaklarını belime sarıp sikimi amına kaydırdım gidip geliyordum üstünde o kadar çok boşaldım ki anlatamam beraber patladık banyoya geçtik banyoda sevişmeye devam ettik beni yıkarsan sana popomdan veririm dedi bende her yeriniyıkayıp yalamaya devam ettim çok temiz bir bayandı suyla beraber ağzına aldı emmeye başladı bende göğüslerini okşama ya devam ettim sana domalcam dedi bende hadi ama yavaş yavaş sok canımı yakma dedi bende peki bitanem dedim içine kaydırdıktan sonra ufak bir acı hissetti bunu 3 defa tekrarladıktan sonra bittim biraz uyuyalım yine devam ederiz dedi ben de çok iyi olur dedim herşey mükkemmeldi ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder