17 Mart 2015 Salı

Eşimin yiğeninin kızlığını bozdum

gizem 19 yaşında minyon yuvarlak götlü küçük ayaklı tatlı güzel bir kız ben 30 yaşındayım evliyim gizemin teyzesiyle gizem her yaz tatile bize gelir 10 1 5 gün kalır her gelişinde gizemin ayakkabılarına çoraplarını döllerimi bulaştırıım ama artık onu gerçek sikmek istiyordum her yerini yalayım bokunu çişini bile içmek offf o kadar arzuluyorum onu bokunu yediğimin gizemiii yine yaz tatiline bize gelmişti ilk gece hemen herkez yatınca ayakkabılarını aldım koklamaya başladım off o ne koku gündüz çok gezdiği için ter kkusu off bayılacaktım zvkten koklaya koklaya boşalmışım ayakkabısına hemen peçeteyle temizledim yattım.çok terlesin diye aykları akşama kadar gezdirmiştim ten çorap giymişti akşam lduğunda yıkansın diye kirli sepetine attı gece olsun onları kafama geçirmek için sabırsızlamıyordum herkez yatınca hemen kirli sepetinden çorapları alşdım bir koklaım zevkten kafam dönmüştü ohhhhhh o ne koku ayak kokusu ohhhh 1 dakika içinder boşalmıştım offf.eşim sabah ben pazara gidiyorun sen gizemle ilgekirdsin demişti sat 3 4 gibi anca gelirim dedi eşim çıkınca hemen kalktım gizemin ayakkkabıların ı aldım koklamaya başladım gözüm dönmüştü odasının kaısını açtım one manzara gizem altında kısacık bir şort oda götünün arasına girmiş siyah kilodu bile gözüküyordu hemen ayaklarını koklamay abaşladım akşam duş almamıştı yorulduğu için o ne koku offf bayılıyordum nerdeyse parmak aralsını açtım oraları yalamaya başladım gizem uyandı hemen ağzını kapattım yuüz üstü yatırdım susu seni sikecem kurtulkamazsın dedim kulağına bir yandanda şortunu indirdim götünü arasına yarağını yatırdım off yanoyordu gizem baktı olmayacak kendini bana bırakmıştı hmen göt deliğii, yalama başladım bok kokusu offff gizemotur ağzıma dedim oturdu osur sıç işe dedim gizem zorlayark osurmuştu ohhhh osur gizem osur gizemi domalttım elimede o kir sepetindeki çorapları aldım o daracık deiğini tükmüledim yavaşca sokmaya başladım gizem acıdan bayılacaktı ama hepsi giirnce alışmıştı offf yanıyor deliği hızlanma başlamıştım gizem artık benimdi bir yandanda koltuğunun altını yalıyordum terlerini ohh çoraplarını koklaya koklaya gizemi 2 saat siktim ağzıma osurdu bokunu elimle çıkarıdım yedimm gizemmm ayağınla ez beni diyerek kendimi ezdirdim gizeme çok büyük bir titremeyle boşalacaktım gizemin ağzına o kadar zevk almışımki gizem boğuluyordu döllerimden.gizemin tatilinin bitmesine bir hafta kalmıştı bir hafta boyunca iç çamışırlarını çırattırmaıdım çoraplarını o gidince 1 sene boyunca onları koklaya koklaya boşalmıştım hatta kiloduna bok bile bulaştırmış çok zevk alsın diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder