21 Mart 2015 Cumartesi

Acı sözler, acılı sözler, aşk acısı çekenlere acı sözler

...Acı...

İnanması zor,
Katlanması güç ama,
Alışıyor insan bir müddet sonra yaşamaya.
Sırtının ortasında onlarca bıçakla...




İsterdim ki benimle mutlu olalım acı hayatın içinde isterdimki acılarla boğuşalım hayata meydan okuyalım seninle..

Sen Beni Mutluluklarımı Başlattın Bir Süre Sonra Acılarımı Çoğalttın.


Sen Bir güLsün Sen koklamak istedim benim olmanı istedim dikenlerinle hayatımı aldın canımı acıttın.


Aşk acısı sözleri- aşk acısı- Acı Sözler , acılı sözler – damar aşk acısı sözleri- aşk sözleri – çok güzel sözler – msn aşk sözleri – facebook aşk sözleri- facebook acı sözler- çok güzel sözler- Aşk Sözleri Kısa Aşk Sözleri Güzel Aşk Yazıları Aşk Sözleri



Acı oLan Kaderimde mutLu Olmak istedim Sevgisiz yüreğimde bir ışık olursun diye bekledim.


sen ne kadar zalim olursan Olur Acıtsanda Yüreğimi Seviyorum Seni.


Acı Sözler Söylesende suratıma Bu Kalp Senin başkası Olmaz Bundan Sonra.


Acılar içinde geçsede ömrüm seni sevmiş bu deLi Gönlüm..


Damar Aşk Acısı Sözleri Msnden.Net Adresinde Okunur Çünkü En Güzel Damar Aşk Acısı Sözleri Bu Sitede.


Acı Çekiyorum gecenin Soğuk Havasında Acı Sözlerinle ısınıyorum Senden Mahrum SersefiL odamda..



Unutulduğunu sandığın her dakikam seni düşünmekle gecti yokluğunda,ne kadar istesemde arayamadım,istemediğini düşünerek.Sanki anlamsız olan her şey beni buldu sensiz.Benim icin mutluluğun anlamı sensin,sensiz mutluluk sensiz huzur olamaz inan.Dön ve bana hayat ver,ben bitmeden beni bul.Hic bir şey icin ne olursa olsun mecbur değiliz ayrılığa”GÜZELİM…Asla unutulmadın..

SEVEREK AYRILANLAR BİLİRLER AYRILIĞI .SEN BENİM EŞ RUHUMSUN UNUTMUŞ OLSAN HİSSEDERDİN UNUTMUŞ OLSAN YANIMDA DURMAZDI HER SABAH HAYALİN.SENİ GÖRMEK İÇİN GERİ GELDİM SEN GİDELİ ÇOK OLMUŞ NEREYE GİDERSEN GİT ÇANTANDA Bİ RESMİM AKLINDA GÜLÜŞÜM OLSUN BEN SENİ GERÇEKTEN SEVDİM BİTMEZ DEMİŞTİM ((BİTMEDİ))


Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun beLki de hatirLamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin


Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.


Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum…


Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim


Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.


Her Gün Kendime Yeni Bir Beyaz Sayfa Açıyorum Anladım Ki Sayfa Siyah Dahi Olsa İmzayı Atan Kalemin Rengidir.”İnsanın Kendisi”


Ayrılığın bedelini binlerce kez çekerek ödedim…bu şehirleri bu sokakları adım adım milim milim boynu bükük gezdim….şu an ne haldeyim ne dertteyim nerden bileceksin be GÜLÜM…onun için en son dileğim seni son kez ölmeden göreyim….



Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gök yüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Ben se seni senden habersiz seven biriydim…

Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.


Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin.


En uzun gecen yasımı tuttugun gün olacak sabahlara kadar aglıyacaksın pısman olacaksın ama elinde sana verdigim kırmızı gülden başka hiç bir şeyin olmıyacak


Her ne kadar bu hayatta hep yalnız kalmıs olsakta,sevdigimiz bizi sırtımızdan vursa da,yıkılmayız ve hep ayaktayız.her darbede yıkılmak degil zorluklar karsısında ayakta kalabilmektir yasamak.unutmayın ki agaclar ayakta ÖlÜr….!!!!


Ben küçücük bir bebektim sen kocaman bir sevda… ben senin ellerinde büyüdüm sen benim yüreğimde…


Sevmeye niyetliysen iyi düşünmelisin ağlamayı öğrenip gülmeyi bilmelisin aşk bir kumar gibidir çok dikkat etmelisin oynadığın zar değil duygularındır iyi bilmelisin!!


Gönüller birdir vucutlar ayri olsada yasananlar güzeldir mazide kalsada umrumda degil dünyalar yikilsada biz sevdigimizi unutmayiz o bizi unutsada


Dünü düşünüyorum dün geçti yarına umut varmı? gençliğede güvenmem ölenler hep ihtiyarmı !!!



EN BÜYÜK HATAM SENİ SEVMEK DEĞİL,SENİN BENİ SEVMENİ BEKLEMEK....

Yoklugun yagmura yazı yazmak kadar zor,sensizlik ölüm kadar acı, sen nefes kadar önemlisin,canım kadar degerlisin,seni seviyorum aşkım


her nekadar kahkahamızın bedelini göz yaşımızla ödüyor olsakta gülmekten kaçmadık ama yine en büyük yarayı seni seviyorum diyenden aldık....


Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENİ SEVİYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine Şimdi de ağlıyorum SEVDİĞİM ama sana değil bir kalemde sildiğin AŞKIMIZA ağlıyorum SENİ SEVDİĞİM için özür dilerim.


Nedensiz sevdim nedensiz bitti......


Hayat buysa üstü kalsın be güzelim.....


Sêssîzlîktê… Bãzêñ… Bûyûk Çığ£ıktır….Duymâsını…Bî£êñê…........


Hadi öp,

öpmek istiyorsan..
Dokun, dokunmak mubahtir aşkta..
Yeter ki çarpsın kalbim bir tek onun bakışıyla...

SÉV SÉNI SEVENI KAPINDA KOLE OLSADA SEVME SENI SEVMEYENI MISIRDA SULTAN OLSADA.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder