26 Mart 2015 Perşembe

STAJDA GAMZE ABLAYI FENA SİKTİM



Açıkçası staja başlamadan önce kafamda bazı şüpheler bulunuyordu. Orada nasıl karşılanacağımı ve 2 aylık sürenin nasıl geçeceğini kestiremiyordum. Ancak beklentilerimin aksine oldukça sıcak karşılandım ve çalıştığım firmaya adapte olmam sadece birkaç günümü aldı. İlerleyen günlerde aynı şubede çalıştığım insanlarla abi-kardeş olmuştum. Herkesin bana karşı ilgisi yoğundu, şirket çok sayıda stajyer çalıştırmasına rağmen böylesine bir ilginin üzerimde toplanması hem hoşuma gidiyordu hem de bunu ilginç buluyordum. Çevrem tarafından yakışıklı bulunan bir erkek olduğumu da belirtmeliyim elbette. Herkesin yoğun bir ilgisi vardı evet ama Gamze ablanın davranışları herkesten de öteydi. 35’inde, nasıl giyinmesi gerektiğini çok iyi bilen, şarap gibi bir kadındı. Yabancıların milf dedikleri, bizdeki olgun kadın tanımının karşılığıydı resmen. Onun yanında bir şeyler öğrenirken gayri ihtiyari bacaklarına baktığımı fark ediyordum. Daha da kötüsü o da bacaklarına baktığımı fark ediyordu.

Günler bu şekilde gidiyordu ve Gamze ablayla aramız iyiden iyiye yakınlaşmıştı. Evliydi ama şirkette her saniyem onun etrafında geçiyordu, bununla da kalmıyor, evlerimize gittiğimizde mesajlaşmaya devam ediyorduk. Büyük bir şirkette bulunmamıza rağmen öğle aralarında katlar oldukça boş oluyordu. Herkes yemeklerden şikayetçi olduğu için genellikle çalışanların dışarıda yemek yiyor ve koca şirkette deyim yerindeyse in cin top oynuyordu. Öğle arasında bir şeyler atıştırdıktan sonra masama dönmüştüm ve internette gezinmeye başlamıştım. Tam o sırada epey sıkıştığımı fark ettim ve tuvalete yöneldim. Tam içeriye gireceğim sırada, erkekler tuvaletiyle bitişik pozisyondaki tuvaletten Gamze abla çıktı ve beni sertçe kolumdan tuttu. Ona karşı koyabilmem mümkün değildi bunun ne kadar yanlış olduğunu bilsem de. Hiç itiraz etmeden ona uydum ve beni kadınlar tuvaletine çekmesine müsaade ettim.

İçeri girdikten sonra da ilk hamleyi o yaptı. Kabinlerden birine girmiştik. Beni sertçe itip vücudunu vücuduma yapıştırmıştı ve muhteşem görünen dudakları boynuma değmeye başlamıştı. Açıkçası o an boşalmak için dudaklarının tenime değmesi bile yeterliydi her ne kadar iyi kötü bir cinsel hayatım olsa da… Onun bu hareketleri elbette beni de gaza getirmişti. Ellerimi kalçalarına atmıştım ve o boynumda meşgul olurken ben de onun kalçalarını okşayıp sıkıyordum. Boynumu bir süre daha emdikten sonra dudaklarıma geçti ve sanki ilk kez öpüyormuşçasına yiyişmeye başladık. Bir yandan olayın güzelliğiyle büyüleniyordum, diğer yandansa aklımdan ya kabine biri girerse sorusu geçiyordu. Hızlı olmam gerektiğini fark ettim. Gamze ablayı sert bir hareketle döndürdüm ve arkasına geçtim. Dizlerinin üzerinde biten eteğinin fermuarını çözdüm ve iç çamaşırını aşağıya doğru çektim. İyice sertleşmiş sikimi onun çoktan sulanmış amına soktum ve git geller yapmaya başladım. Bağırmak istediğini, inlemek istediğin biliyordum ama o da susması ve kendini sıkması gerektiğini biliyordu. Bu şekilde 3-4 dakika git gel yaptıktan bana yavaşça lütfen götümü de sik dedi. Yarrağımı amından çıkarıp domalmış götüne yavaşça daldırdım. İnlemeleri duyulmasın diye bir elimle ağzını kapatıyor bi yandan da götünün daracık deliğini sikiyordum. Bu şekilde götünün diplerine boşaldım.

Devamında ikimiz de toparlandık ve kendimize çeki düzen verdikten sonra sırayla tuvaletten çıktık, o gün de hiçbir şey olmamış gibi devam ettik. Sonra benim stajım bitti ama aramızdaki yasak ilişki hala bitmedi. Umarım hiç de bitmez!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder