25 Mart 2015 Çarşamba

Otobüste Olanlar Oldu :( Güzel Sex Hikayesi


merhaba sevgili okurlar ben mehmet 0544 285 64 77 başımdan geçen olay Soğuk bir kış gün iş çıkış saatim geldi her akşam tek düşündüyüm yine tıkış tıkış dolu beldye otobüsüleri daha birgün rahat eve gitmedim yine normal günlerden birgün durakta bekliyorum arba durağa gelir gelmez saldırı başladı bende bindim ikinci durağta araba ful bende oratalardayım cok sıkışık arkama bir gütüme yapışmış sımsıcak kalça his etim arkama baktığımda 35 .40 yaşlarında

bayan kendimi hafif geri cektim yanlış olmuştur diye düşündüm ama yine osıcaklıyı his etim ondan cesaret ben yanaştım ve sürtmeye başladım kalcalarımı kalcalarına ve sikim kalkmaya başladı iyiki montom yoksa herkes farkedecek sikimin pantolunda artık tamamen cudumuz yapışık bir birine o sürtükçe sikim klakıyor dayanamadımelimi arkama uzattımondan aldığım cesaretten kalçalarını tutum ses

çıkartmıyordu ada elini arkaya uzatı elimi tutu ben yavaşça dünmeye başladım tam arkasına gecti kacaman yarağımı gütüne dayadım montum uzun olduğu için kimse farketmiyordu ve ben yavaşca fermurayarımı açtım korkuyorum biri gürecek diye ama ne olursa olsun sanki o an ikimiz tekiz arabada ve oda elini uzatı arkaya ama o farktmemişti yarağımın dışarda olduğunu elini tutum yağıma gütürdüm birden tutunca elini cekmesi

bir oldu ama yarağımın büyüklüyü şokm etmişti onu elini kendisi uzatı birden tutmaya başladı ıslanmıştım oda yarağımın suyla oynuyordu bende bir elimle kalçalarına dalmıştımelim kalcaların arasındaydı ben boşalmak üzereydim kendimi geri çektim ve kulağına dünsene dedim hafice yana dündü altında etek vardı yavaşca eteyini toparlamaya başladım elim tam amcığını hizasında derin nefes

alıyor his ediyorum kilot giymemişti alimi amcığını östunde sürtmeye başladım ıslanmıştı elerim oda bir eliyle kocaman sikimle oynuyordu ben boşalma üzereydim paramğımı amcığına soktum içi sıcacıktı sanki yarağım içindeyedi bacaklarını birleştiriyordu elimi sıkıyordu parmağım amcığını içindeydi ve ben boşalıyordum ada heyacanlandıkca yarağımı sıkıyordu ve boşalıyırdum ve baoşaldım paltom mahf

olmuştu ıslanmış eleri hafifce cekip parmağını ağzına soktu ben amcığını okşuyordum ada boşalıyordu ve eleriyle elimi sıkmaya başladıada boşaldı muhteşem bir şeydi ve birden yanıdaki bayan . seslendi bayan cantanız düşmüş tabi hemen toparladık zevekten fark etmemişti cantasını yere düştüğünü ve elime bir kağıt parcası sıkıştırdı o heyacanla cebime soktum bakmadım ve kapıya yanaştı durkta indi o gitikten sonra elime tutuşturulan kağıta baktım bom boş ve tam bir hafta o durakta bekledim ama birdaha gürmedim onu muhateş bir yolculuk yaşadım mutlu olmak isteyen bayanlar eşini mutlu ettirmek isteyen çiftler arayın beni ve yaşayalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder