22 Nisan 2015 Çarşamba

14 Lük Köylü Kızı ile seks hikayem


ben ahmet yasım 22ben malatyanın hekimhan ilçesinde oturuyorum sözü uzatmayayım benim bir sevdiyim kız vardı ben askerdeyken serdal diye biri kaçırdı benise askerde firar ettim ama izini bulamadım bende intikam almak için serdarın 14 yasındaki kardesi elifi elde etmek istedim ve nitekim basarılı oldum bir gün dağda köyü gözlerken bir baktım elif bahçeye gidiyordu hemen kimse görmeden bahçeye indim elif beni görür görmez kaçmak istedi ama tutup burakmdımdirek altıma aldım bana ne yapacan dedi bende abin benim canımı yaktı bende seni canını yakacam dedim bağırdı hemwn ağzını tuttum bağırmasını önledim elif 1.60 boylarında yeni yeni memelleri çıkmaya baslamıstı elifin dudağına yapıstım memelerini öfeledim altımda kaçmak için çırpınıyordu ben bırakmadım sırt üstü uzattım bacaklarını ayırdım benim 22 cm liyi verdim yalvarmaya basladı oysa benim canım öyle acıyodukihiç birsey dinlemiyordum amısının arasına verdim yülendim girmedi tükürükledim bir daha yüklendim yine girmedi kendi sıkma yoksa canın ağrır dedim kendini biraz gevsetti bir daha yüklendim plop diye bir ses gelmesiyle elifin bağırması bir oldu ağzını tuttum kendini sıkıyordu onun için sikimi çıkartamıyordum sıkma kendini diye bağırdım biraz sakin olunca çektim çıkardım sikimin kafası kıpkırmızı olmustubir baktım elif bayıldı bayılmasını fırsat bilip kendisini sıkmıyordu amında kan geliyordu kanı sildim ve tekrar yüklendim baygın olduğu için rahatca girdi iyice kökledim içine bosaldımve kalkıp gittimiki gün sonra jandarma beni yakalayıp askere götürdü    askerliyi bitirdikten sonra köye sadece elifin annesi biliyordu annesi yolumu çevirip kızımı alacaksın dedi bende hayır dedim seni öldürecem dedim ben zaten ölüyüm dedim gittim yayınlarsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder