2 Nisan 2015 Perşembe

Baldızımla Sikiştim

Baldızımla erotik hikaye oku yaşadığım anımı yazmak isdiyorum baldızım cok ateşlidir bana devamlı fırikik verirdi bense korkuyordum karım duyarsa diye ama bir gün kafama koydum sikecekdim ama nasıl olacakdı bilmiyordum bir gün eşim ablam gelecek dedi öyle sevindimki anlatamam neyse geldi akşam oturduk yemek yedik gece 10gibi cay icdik neyse ben baldızı nasıl sikmenin hesabını yapmak isdiyordum tam osırada eşim uykum geldi dedi ben öyle sevindimki anlatamam neyse eşim yatdı ben tv izliyordum he yaşim 43 eşimin yaşıda 42 baldızımin yaşı 48 di ama yaşı okadar gösdermiyordu süper karıydı neyse baldız ayşe nerde dedi bende eşim yorgun yatmaya gitdi dedim cocullarda yatmaya gitdiler baldızla başbaşa kaldık neye erkenden yatdı eşin dedi bende yoruldu dedim ne vardıda yoruldu dedi bende sabahdan akşama kadar yatakdan cıkarmadım deyince yüzü kızardı uyanmazmı dedı hayır uyanmaz dedim öyle deyince elimi önüme el atdım benimki uyandı baldız ya enişde galiba cok sikmişsin dedi ben baldızın hoşuna gitdi dedîm kendi kendime evet üc posta dedim üf be dedi baldız ben cesaret geldi korkma sanada yeter dedim ya yapma enişde olurmu hic günah dedi bense elimi bacak arasına elimi tadım yapma enisde desede başladım öpmeye öpergen baldız gevşedi bır cırpıda soyunduk üf neya öyle am varki eşıminkinden güzeldi yaladım yaladıkca yapma enişde diyordu ama yaladıkca amı sulandı ne olur enisde bir hafta kalacam bugünnük bir kere amımdan sik yarin ben kardesimın gönlünü yapen ikimizi sik dedi ve öyle derdemez ama gecirdim bi bağırdıki karım duyardiye ağzına dudaklarımı kapadım tam 15 dakıka sikdim yarın eyer esimin gönlünü yaparsam Sex hikayeleri size yazacam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder