21 Nisan 2015 Salı

Okul cıkışı otobüste beni siktiler


Herkes gibi bende uzun yıllar bakireliğimi koruyan biriydim, sex hikayeleri ada anlattığım ilginç bir bakirelik hikayemdir. Bu hikaye başımdan 3 sene önce geçti. Bir gün dershaneden eve dönecektim ve Kadıköy’de ki tüm otobüslerin tıklım tıklım olduğunu bilirsiniz. Yine böyle bir yaz günü üstümde kumaş bir süper mini ve beyaz bir bluzla çıkmıştım ve sutyen yoktu hatta meme uçlarım belli oluyordu. Neyse ben otobüse bindim ve yine tıklım tıklımdı. Ben zar zor en arka köşeye geçtim. Etrafımdaysa erkekler vardı. Hafiften ellemeye başladılar ancak buna alışıktım.
Beni markette komşularım bile elliyordu. Hatta bir tane kuzenim bile ancak birden bir yarrak hissettim götümde ve diğer eller de yarrak halini aldı. Sonra biri eteğimin altından ellemeye başladı ve diğerleri de ayni şeyi yaptı. Buna da ses çıkarmadım çünkü çok zevk alıyordum ve bunu anlamış olacaklar ki biri benim belimden de kavradı. Sonra bunlar yarraklarını pantolonlarından çıkardılar. Biraz korkmuştum ama devam etmelerini de istiyordum. Neyse bunlar yarraklarını sürterken biri elime asildi ve yarranı elime verdi. 31 çektirmemi söyledi ben de yaptım. Sonra biri donumu çekmeye başladı ve ben engel olmaya çalıştım ama olamadım, sonra indirdi ve yarraklarını kıçıma sürtmeye başladılar. Ben bir kaç kez boşalmıştım ki 31 çektirdiğim adam bacağıma boşaldı.
Bu sırada biri götümü parmaklamaya başladı ben bayağı bir korkmuştum ve ileri doğru kaçmaya çalıştım ama belimi tuttuğu için kaçamadım ve parmağını sokmaya devam etti. Sonra çıkardı ben zevklenmiştim ama çıkardığı için sevinmiştim ki bacağımda ki menileri aldı ve götüme sürttü. İtmeye başladı ben kaçmaya çalıştım ama olmadı ve bayağı bir zorlayınca içeri girdi. Sonra gel git yaptı. Ben de zevke geliyordum ki 3. adam önüme geldi ve yarrağını amıma dayadı yapma bakireyim dedim ama dinlemedi ve soktu. İlk başta canım yandı ve arkalı önlü sikilmeye başladım ki bu benim ilk seferimdi. Benim bacaklarım yerden kesiliyordu ki ikisi de aynı anda boşaldı.
Ben tam ohh bitti diyordum ki biri onun kini ağzıma almam için beni tehdit etti ben de çantama eğilir gibi yaptım ve ağzıma aldım. Onun ki kalkınca beni kaldırdı ve götüme verdi. Bu sırada demin götüme veren amıma verdi ve birer kez daha siktiler. Bu sırada öbürü mememi ve götümü yırtarcasına elliyordu. Sonra ikisi de boşaldı ve ben aşağı indim. Eve geldiğimde evde abim vardı. Benim halimi görünce ne oldu dedi bende bir şey yok dedim ve duş almak için banyoya girdim ve aynada kendime bakınca bacağımdan otobüstekilerin dölü ve benim bakirelik kanım akıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder