20 Nisan 2015 Pazartesi

Eniştemin Kız Kardeşini ve Öz Ablamı Siktim


Büyük ablam nesli evlenince evde bir bosluk oldu bizim ikizler tülay ile gülay kendi dünyalarinda annem isinden esine zaman ayiramiyor babam deseniz ya iste yada arkadaslari ile kahvede kagit oynuyor yaz tatili baslayinca ben nesli ablamlarin yazligina onlarin yanina gitmek istedigimi söyledim onlarda kabul edince ver elini ören eniste beni otobus duragindan aldi yazliga gittik orada beni ablam öyle karsiladiki bana öyle sarildiki sikim aniden kazik gibi oldu cünki üzerinde penyeden kendisine iki beden büyük bir t-short vardi altina kilot geymemis sütyen de yok bütün mal disarida o benim durumumu fark etmeden ben bir koltuga oturdum.
O sirada iceriye enistemin kiz kardesi banu girdi kocasindan bosanmis abisinin yanina tatile gelmis o aksan yemek yedikten sonra gazinoya gittik geri dönüste eniste bira ve kuruyemis aldi eve gelip terasta oturup sohbete basladik biralarimizi icip egleniyorduk enistem hadi yatma saati geldi deyip geceyi bitirdi herkes odasina cekildi üzerinden 15dakika gecmeden ablamlarin yatak odasindan sesler gelmeye basladi.
Belliki eniste bey ablami sikiyordu yattigim oda ile onlarin odasi yanyana aklima seytanlik geldi yavasca gidip bakacaktim kapiyi yavasca actigimda banu ablanin benden erken davranip onlari nasil röntgenledigini gördüm banu abla elini amina atmis kendinle oynuyordu bende ona arkadan bakarak 31cektim o andan itibaren tek düsüncem acaba banu ablayi nasil sikerimdi. o firsat elime sannetigimden cabuk gecti.sabah kahvaltisindan sonra denize gittik biraz yüzdük biraz güneslendik.
Ögle yemegi yapmak icin ablamla banu abla eve gittiler bende eniste ile sahilde gezmeye ciktim. Enistem havadan sudan sorular soruyordu bir ara durdu ya kayinco sen hic kari siktinmi dedi sasirmistim o soruyu ondan beklemiyordum sessizce evet bir kere nasil oldu diye sordu bende arkadaslar bir rus orospusu bulmuslar bende para verip yaptim dedim.
Bak dedi banu kocasindan bosandi yaraksizlik cekiyor yarin gider burada birine kendini siktirir adam musallat olur istersen tatil boyunca onu sik oda rahat etsin bizde dedi bende ya eniste alaymi ediyorsun diye sordum yok oglum cok ciddiyim öyleyse nasil olacak dedim oda nesli banu ile konusacak benim bildigim banu yarak bulunca hic hayir demez hem sen rahat edersin hem biz yoksa kalkar elin adamini getirir adam bugün banuyu siker yarin nesliyi sikmeye kalkar benim basimi belaya götürür dedi.
Eve gittigimizde yemek hazir bizi bekliyorlardi ablam gene o penyeyi geymis banu ince bir elbise geymis ici gözüküyordu yeklerimizi yiyip oturma odasina gectik ablam beni yanina cagirdi gel teras kattan camasirlari topluyalimdedi merdivende önümde gidiyordu arkasindan ami ve götünü rahat görüyordum sikim yine kazik gibi oldu yukari ciktigimizda ablam enistenle konustunmu dedi neyi diye sordum banuyu dedi evet dedim eeee dedi.ne eee si tabi razi olursa yaparim dedim oooo dedi o dünden razi ondan aldigim cesaret ile ablama abla sende az degilsin müthis götün var dedim oda seni cokmu etkiledi diye sorumca önümü gösterdim ablam olmasan seni hemen buracikta sikerdim dedim şakasına ama o birden,
Sen banuyu sik ablacım bana istedigin kadar bak ama simdilik sulanma dedi yanima gelip kalkik sikimi sivazladi sonra sikimi disariya cikartip kafasina bir öpücük koydu hadi bakalim yüzümüzü kara cikartma dedi. Bildiğin şaşkınlık geçiriyordum. Ablam nasıl bir orospu olmuştu, eniştem ne ayaktı kendi kız kardeşini bana siktirecekti. Ablamıda nasıl bozmuşdu böyle ahlaksızlığa yöneltmişti. Tamam ben bi ergendim ve azgındım ama ablama şaka yapayım derken neredeyse verecektiki bildiğin bak dedi sikimi elledi ve öptü bugün öpen yarın saksoda çekerdedim kendi kendime içimden.
O sırada ablam ise gülerek camasirlarla assagiya indik ablam enistemin yanina oturdu sakalasiyorlardi bir ara öpüsmeye basladilar banu ile ben onlari seyrediyorduk ablam banuya ne duruyorsun sende ahmetin yanina gitsene dedi yanima gelip oturdu ben hemen bacaklarina daldim cok sürmeden ikimizde ciplaktik banu önümde diz cöküp yarragimi agzina aldi yarragimi yalamiyor yiyiyordu. Birden grup sexin ortasına düşmüştüm ama artık ne olursa olsun burada zevkime bakacakdım. enistem ablamlan 69 pozisyonunda sevisiyordu banu yarragin üstüne oturup ziplamaya basladi ablam ile enistem ikisi birden bosaldilar bizi seyrediyorlardi enistenin siki inmisti yaklasik 5 dakika sonra banu ile bende bosaldim döllerimin hepsini banunu amina bosalttim. Herşey normal karşılanıyordu herkes için herşey normaldi bi ben şaşkındım ama artık ortama ayak uyduruyordum bende normalmiş gibi davranıyordum. hepimiz rahatlamıştık ben arada banunun memeleri sıktırıyor amcığını okşuyordum oda sikimi oynuyordu. Yeniden kalkacak gibi olmuştuki dur ufaklık sonra devam edelim dedi, ve ayağa kalktı.
Ben sehire gidecem dedi enistemde benimde sehirde isim var beraber gidelimdedi ablam ben makinaya camasir atacam siz gidin dedi ben ve ablam yazlikta kaldik onlar gidince ablan evdekiler nasil diye sorunca anlattim annemin isinden evle ilgilenmedigini falan ablam biraz kizer gibi oldu anneme neden kizdin deyince neden kizmiyayim orospu ise deyip cikiyor sikismeye gidiyor sanki babam onun ne yaptigini bilmiyor dedi bende madem biliyor neden engel olmuyor dedim oda pezevengin siki kalkmiyordur siki kalksa annemi baskasinlan sikismesini görmezden gelmez dedi
Bende benim o sorunum yok bak benim yarragim gene kalkti dedim ne lan yoksa benidemi sikmek istiyorsun dedi bende amina koyayim simdi anam olsa sikerim dedim madem kendini baskalarina siktiriyor bende sikerim dedim .ya sen enistemden baskasi ile sikisiyormusun diye sorunca benim gizli yapmama gerek yok eniste ile biz istedigimiz kisi ile sikisiyoruz kimse kimseye karismiyor dedi o sirada camasirlari almak icin öne egildi ami arkadan müthis gözüküyordu ablama arkadan sarildim yarragimin kafasi amina deydi müsade et sokayim dedim müsade etmessem sokmazmisin dedi kendimi geri cektim hadi madem cok istiyorsun sok icime dedi yarragimin basini aminin suyunda islattiktan sonra öyle dayandimki ablam ulan orospunun dogurdugu yavas soksana amcigimimi yitacan dedi bende ulan orospu yedigin yarragin sayisi belli degil simdiye kadar kimse yirtmamis benim sikim dende yittilmazdedim cesitli posisyonlarda yarim saatkadar sikistik yaz boyunca hem banuyu hem ablami siktik yani enistebey kardesini sikti. tatil bitip eve geldigimde annem beni garajda karsiladi bu ilgi ne anne dedigimde ablan bana telefonda cok sey anlatti deyip güldü .
Ne anlattı dedim o azgın orospu annemde senin nasıl becerikli olduğunu dedi o sırada yürürken götünü sıktırdım hadi yürü eve gidiyoruz banada senle alakalı anlattı bişiler dedim cezanı kesicem bundan sonra benimsin başka erkek yok dedim. Tamam erkeğim dedi ve eve doğru yola cıktı bu hikayenin devamını (Annem Başka Erkeklere Artık Vermiyor) başlığında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder