23 Nisan 2015 Perşembe

Dilenciye para yerine yarrak verdim


Tüm gün çalışmaktan yorulmuş, hayatımın büyük bir kısmını iş, ev olarak geçirmekten artık bıkmıştım. Ulan hayatım da hiç renk yoktu. Şaşıracak hiçbir olay yaşamıyordum, ta ki bu hafta sonuna kadar. Tek eğlencem tv karşısına uzanıp tüm gün televizyon izlemek. Yine oturmuş elime cipsimi almış tv izlerken kapı çaldı. Kapıyı açtım, kara, çirkin, pislik içinde suriyeli bir kız çıktı karşıma. Para para diye elini uzatıyor, yok dedim bende para, ısrarla elini uzatıp üzerimden çekmeye başladı, Türkçe’de anlamıyor ki yok dedikçe kız iyice arsızlaştı, gözüm döndü buna bir tokat attım, düşmesiyle eteğinin beline kadar açılması bir oldu, karpuz gibi bembeyaz götü çıktı ortaya, benim alet dimdik oldu birden, bu ayağa kalktı ağlamaklı, ağlama der gibi kolundan tutup, bunu içeri aldım, selpak verdim, sildi gözlerini, çok kötü kokuyordu, ne olduğunuda anlamadı kız, anlaşamıyoruz da, buna 100 lira çıkardım, tam alacakken çektim 100 lirayı, gözlerime bakıp elini kaldırdı, niye vermiyorsun der gibi, elimi aletime götürüp sıkmaya başladım, bu na na demeye başladı, bende kapıyı gösterdim, parayı tekrar gösterim, elimi sikime götürdüm, bu yaklaşmaya başlayınca bunu banyoya götürdüm suyu açıp gösterdim, anladı soyundu, herşeyi gösterdim buna sabunu, şampuanı, bu içeride yıkanmaya başladı bende odamda aletimi okmaşaya, 20 dakika sonra bir çıktı bu bembeyaz, dağdemin ki kapkara kız bembeyaz oldu şaka gibi, giyinmesine izin vermeden, direk geçtim arkasına, aletmi göt yanaklarının arasına soktum, kız nefesini içine çekmeye başladı, direk belinden tutup eğdim, daracık amı iyice ortaya çıktı, yalamadan sikimi sürerek iyice ıslattım orayı, önce kafasını sokmak için biraz ittirdim, baktım birşey demiyor birden pat diye girdi, kız aggg diye inlemeye başladı ki ben girip çıkmaya başladım, iki göt yanağından tutup araladım iyice, amı ortadan ayrıldı nerdeyse, girip çıkmaya başladıkcada büyüdü amı, ben bir iki derken iyice hızlandım, amı dar ama yanıyor, saçından tutup kafasını geriye çektim, iyice hızlanmaya başladım, uzun zamandır sikişmemiştim, yanıyordum resmen, tam boşalcakken kendimi çekip sırtına boşaldım, sıcak sıcak döllerimi akıtıyordum etrafına, döndürüp aletimi ağzına dayadım, kocaman ağzı vardı, yalayamıyordu sadece bakıyordu bende ağzında git gel yapıyordum sadece, iyice temizlettim aletimi sonra verdim parasını, bu giyindi, güle güle evden çıkıp gitti, kadere bak türk sikemeden suriyeli siktik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder