23 Nisan 2015 Perşembe

Liseliyi götten siktim


merhaba arkadaşlar. anlatacağım olay 2 ay önce başımdan geçti. birçok kez ilişkiye girmiştim ama hiç böylesine zevk almamıştım. 26 yaşındayım. liseden sonra okumayıp iş hayatına atıldım. bikaç yıl çalıştıktan sonra geçen sene cafe açmaya karar verdim. işlerim beklediğimden daha iyi gitti. cafemin yeri çok güzel, 20 metre ilerisinde bir lise var. lise çıkışıları hep kalabalık oluyo güzel para kazanıyorum. öğrencilerlede aram çok iyi sağolsun beni seviyolar hep benim cafede takılıyolar. sabahtan öğleye kadar kimse olmuyo öğlen arasında ve okul çıkışlarında cafe kalabalık oluyo. bir salı günü sabah 9 gibi uyandım üzerimi giyip cafeyi açmaya gittim. dükkanı toparladım çayımı demledim kahvaltımı yapıyodum. o sıra kapı açıldı ve içeri kız bir öğrenci girdi. daha öncede biçok kez gelmişti cafeye ama hiç muhabbetimiz yoktu. merhaba dedi ve tam karşımdaki masaya oturdu. belliki okulu ekmiş. çay alabilirmiyim dedi. gittim çay getirdim verdim ve tekrar masama dönüp kahvaltıma devam ettim. kafamı her kaldırdığımda kız beni süzüyodu hep göz göze geliyoduk. liseli harika görünüyodu ve cafede ikizimden başka kimse yoktu. buyur beraber kahvaltı yapalım dedim. neden olmasın dedi ve yanımdaki sandalyeye oturdu. kısacık eteği vardı. oturduğunda bütün bacakları meydandaydı. o sıra çayım bitmişti. ben doldururum dedi bardağı aldı. harika kalçaları vardı gözlerimi kalçalarına dikmiş onu izliyodum. ocak tam karşımdaydı. çayı dolduru döndü ve şekerlerin yerini sordu. alttaki çekmecede dedim. eğildi şekeri arıyodu. o an kendimden geçmiştim. eteği götüne kadar açılmıştı. liseli beni baştan çıkarmıştı. şekeri buldu ve yanıma geldi. çayı masaya bırakıp yanıma oturdu. onun kalçalarını izlerken sikim kalkmıştı oda bunu farketti ve gülmeye başladı. artık dayanamıyodum. ne olursa olsun dedim ve elimi göğüslerine attım. oda direk elini sikime attı. ben göğüslerini sıktıkça oda sikimi sıkıyordu. daha önce hiç liseli sikmemiştim. kafaya koymuştum bu liseliyi sikecektim. kızı kucaklayıp tuvalete götürdüm. pantolonumu indirdim ve sikimi liselinin ağzına soktum. öyle güzel yalıyorduki böylesini daha önce hiç görmemiştim. bikaç dakika yaladıktan sonra çıkarttı ağzından ve soyunmaya başladı. eteğeni çıkardı sonra çorabını. sadece kilodu kalmıştı onuda ben çıkarttım. hadi beni sik dedi ve domaldı. bende bunu istiyodum zaten. sikimi liselinin götüne soktum. direk aldı zaten belli daha önce baya yapmış. bi yandan sikiyor bi yandanda kalçasını tokatlıyordum. tokatlamaktan kalçası kıpkırmızı olmuştu. ben siktikçe o bağırıyordu. harika götü vardı daha tazeydi. bu götü yıllarca sikebilirdim. 10 12 dakika boyunca gidip geldim. artık yeter dayanamıyorum diye bağırıyordu ama ben devam ediyordum. kendimi okadar kaptırmışımki çıkaramadım ve kızın götüne boşaldım. işimi bitirdim üstümü başımı giydim oda giyindi o sıra. tuvaletten çıktık. ben artık gideyim dedi. peki dedim. bana 20 lira verirmisin dedi. kasadan 20 lira alıp verdim. kız gitti. 2 aydırda hiç görmüyorum cafeye uğramıyor. ama bidaha olsa bidaha sikerim değil 20 lira 200 lira bile veririm o göte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder