2 Nisan 2015 Perşembe

Karım ve Yengemi Siktim

Denizlide bir gıda bir dağıtım şirketinde çalışıyorum, 28 yaşındayım,İsmim Hüseyin. 2 yıllık evliyim, 1 yaşında bir çocuğum var,Abim Sinan benden 3 yaş büyük , İlkokulda 2 çocuğu var . Eşi Gülsüm yengemde 30 yaşında 1,65 boyunda geniş kalçalı kapalı birisi, Her zaman bakımlı ve alımlıdır. Abim bir şirketin muhasebe sorumlusu ,Oldukça iyi bir işi ve Rahat bir yaşantısı var. Karım Hatice ise 24 yaşında , 160 boylarında kumral minyon bir kişidir. Yengemle iki elti çok iyi anlaşırlar, sık sık bir birimize gider geliriz, zaten aynı evde oturuyoruz. Biz 1. Katta onlar üst katta ev abimin, bir miktar kira veriyorum ama göstermelik sayılır.
Bir gün gündüz vakti bir ilçeye dağıtıma gidecektim. hem ufaklığı göreyim hemde , bir şeyler atıştırayım diyerek eve uğradım. Anahtarımla kapıyı açtım , içeriye girdim , ufaklık uyuyordu ve banyodan su sesi geliyordu, Hatice banyoda sanırım dedim ve iştahla hemen soyundum. Bir seksten sonra gideyim gideceğim yere dedim. Çıplak vaziyette banyonun kapısını açmamla şaşkınlığım hat safhadaydı , banyoda yengem Gülsüm ve Eşim Hatice duş altında sevişiyorlardı.Beni gördüklerine çok şaşırdılar.Yengem hemen önünü ve göğüslerini kapattı. Bir şey demedim , döndüm salona oturdum.bir taraftan da giyiniyordum. Eşim üzerine bir havlu alarak yanıma geldi. Kafam allak bullaktı , ne düşüneceğimi bilemiyordum. Hatice
Aşkım özür dilerim ,
benim değil Gülsüm Ablamın isteği bu dedi.
Yengemin ve abimin seks hayatının çok kötü olduğunu , dertleştiklerini , Gülsüm yengemin dışarıda bir sevgili bulmak istemediğini , Abime ve çocuklara böyle bir şey yapmak istemediğini söyledi, ve nasılsa bir gün evde sevişmeye başlamışlar, ve sonrada bir araya gelip , sevişiyorlarmış. Abime bunu söylememem gerektiğini çok üzüleceğini söyledi. Tamam akşam konuşuruz diyerek evden ayrıldım.
Kafam karma karışıktı, bir türlü zihnimi toplayamıyordum. Kaza yapacağım diye korktum,Duş altındaki görüntü gözümün önünden gitmiyordu. Yengemde bir seks ilahesi gibiydi.O Kapalı Türbanlı hali ve çıplak hali bir bir gözümün önünden geçiyordu.İtiraf edeyim , yanlarına banyoya dalsam ne olurdu diye de aklımdan geçiyordu. Sonunda akşam eve geldim. Eşimde hiç ses yoktu, biraz tedirgindi sanırım. Yemeğimizi yedik, kahve yapayım sana dedi. kahvemizi de içtik.oturduk televizyon seyrettik.
Gündüzden hiç bahsetmedim.ama kafamdan film şeridi gibi geçiyordu ara sıra. Sonra Hatica aşkım yatalım dedi , yatağa girdik. Beni nasıl gevşeteceğini biliyordu küçük fahişem. Hemen yavaşça benimkisini eline aldı ve başına bir öpücük kondurdu, sonra bir daha, bir daha ve sonunda hepsini ağzına aldı, somurmaya başladı. Gözlerim kapalı yengem somuruyor gibi hayal ettim. Sonra altıma aldım, hırsla vurmaya başladım. Ve büyük bir sarsıntıyla hedefe ulaştık.
Sonunda orgazmın verdiği gevşemeyle gündüz hakkında ne düşündüğümü sordu. Çok şaşırdığımı, bütün gün kafamdan çıkmadığını söyledim. Madem ki sen seviştin yengemle , dedim itiraf edeyim, şimdiye kadar kafamda ona karşı hiçbir cinsel çağrışım yoktu, ama bu günden sonra böyle olur diyemem dedim. Biraz önce senin ağzındayken onun ağzında olduğumu düşündüm dedim.
Yüzüme baktı , Yani dedi, seni seviyorum bunu biliyorsun dedim. Ama madem ihtiyacı var kabul ederse , ihtiyacını karşılamaya bende yardımcı olurum ve sanırım çokta zevk alırım dedim.
Eşim Hatice tamam dedi , madem öyle bende sana aynı ortamı hazırlayacağım dedi, bizi banyoda tekrar yakalayacaksın ve istediğini alacaksın,
Yengem Gülsümle konuşmuş, abime söylemeyeceğimi , belirterek ,onunla sevişmesine izin verdiğimi, yeter ki dışarıda bir şey aramamasını söylediğimi iletmiş. Yengemde çok sevinmiş, ve arkasından duşta tekrar sevişmekten çok zevk alacağını belirmiş.
Ben işe giderken hazır ol telefonun çaldı mı eve gel dedi. tamam dedim,O gün kulağım telefondaydı.
Ve nihayet saat 14 sıralarında telefonum çaldı. Evet eşim çaldırıp kapatmıştı. Hemen eve gitmem gerektiğini , 2 saat içinde döneceğimi söyledim ve 5 dk. İçinde evdeydim. Anahtarımla yavaşça kapıyı açtım, oldukça sessiz bir şekilde içeriye girdim. Soyundum, banyodan su sesi geliyordu yine, ve çıplak vaziyette banyoya daldım. Yengem yine şaşkınlıktan küçük dilini yutacaktı. Eşimse gel aşkım emrine amade güzel yengen dedim. Duşun altına girdim ve muhteşem göğüslerine yumuldum. Sonra etli dudaklarına , artık şaşkınlığını atmış ,kollarını boynuma dolamış, koparırcasına emiyordu dudaklarımı. aşağılara boynuna, göğsüne, göbeğime indim öpücükler kondurarak ve kadınlığı ile buluştu dudaklarım, dilim içinde daireler çiziyordu.bir süre kadınlığına dilimle darbeler vurduktan sonra tekrar dudaklarına çıktım, eşimde benimkini ağzına almış, daha da sertleşmesi için elinden geleni yapıyordu, ve sonunda eliyle benimkini aldı ve yengemin kadınlığına elleriyle koydu. Nede olsa hayırlı elti. Yengemden bir Ohhhhhhhhh. Sesi geldi banyonun duvarlarında yankılandı. Kaldırarak duvara yasladım ayaklarını belime doladı ve daireler çizmeye başladı şiddetle orgazm oldu.
Eşim hadi bakalım bu işin en güzel yapılma yeri yatak tır , ben seyircimi kalacağım dedi ve bizi ellerimizden tutarak yatak odamıza götürdü.Benimkini tekrar ağzına aldı ve somurmaya başladı, Gülsüm yengemse dudaklarım daydı yine ve yavaşça aşağılara inerek ağzına aldı, eşim de önce benim dudaklarımı sonra Gülsüm yengemin bal kutusunu yalamaya başladı, ve yengem, yavaşça üzerime oturarak ata biner gibi zıplamaya başladı , ara sıra oturuyor daireler çiziyor kalkıyor, o sırada eşim hem benim ufaklığa hem Yengemin bal kutusuna dil darbeleri atıyordu. Yengem Müthiş bir sarsıntıyla tekrar orgazm oldu. Ben se henüz gelmemiştim. En sevdiğim pozisyonda 4 ayak üzerine getirdim arkadan darbeler vurmaya başladım.bir taraftan da kara incisini oynuyor parmağımla git gel yapıyordum. Kafasını çevirdi yüzüme baktı , kara incisi çok dardı belli ki hiç ziyaret edilmemişti. Bu gün burayı delmeyeceğim ama bir dahaki sefere affetmeyeceğim dedim. Feda olsun aşkım parçala diyerek feryat ediyordu. Sonunda içine volkan gibi patladım. Hatice ye kusura bakma aşkım aç olan oydu, seninle akşam halledeceğiz dedim. Sen benimsin bi tanem biliyorum ikimize de yetersin dedi.
ensest hikaye Yengem Hüseyin’im kabul edersen beni 2. Karın kabul et ve ara sıra mutlu et , Kocamı ve çocuklarımı çok seviyorum, ama buna da ihtiyacım var dedi. Bende Hatice ve Sen istediğiniz zaman Sizin im dedim, duş aldım ve iş yerine döndüm. Bu yengemle ilk birlikteliğim di , sonraları da karım evdeyken, veya yalnızken bir çok kez birlikte olduk .Bbelden bağlamalı bir realistikte aldık arkasını alıştırdım , karım bazen bağlıyor tost yapıyoruz, bazen yengem bağlıyor karımı tost yapıyoruz., O benim 2. Karım , bunu eşim ben ve o biliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder