23 Nisan 2015 Perşembe

Zevkine Orospuyum


selamlar. kayınpederimle geçirdiğim bol sikişli bir haftadan sonra evime geçtim kocamın seyahati uzayınca k.pederim yanıma geldi. iki gün daha bol bol sikiştik. k. pederim evinde sikişirken kaydettiği videoları getirmiş izletirken bana seni başka erkeklerle hayal ediyorum. süper sikişirsin ben de izlerim sonra bende sikerim ne dersin dedi. şaşırdım. bak zevk alıyorsun. amın sikildikçe tatlanır. kocanı tekrar bir seyehate yollarım. çiftliğe gideriz. benim gibi bir kaç arkadaşım var. anlarda tadına bakar. sende değişik zevkler yaşarsın dedi. düşünmem lazım dedim. tamam düşün hazır olunca haber ver gerisini hallederim ben dedi. kocam gelmeden bir tomar para verip gitti. kocamı özlemiştim. gelir gelmez sevişmeye başladık. bitmek bilmeyen seks arzum vardı. kocam kolayca götüme girerken sen götüne ne soktun daha rahat giriyorum dedi. ben de sen yokken kendimi beceriyorum kocacım patlıcan salata ne bulursam dedim. o da bir daha ki seyahatte sana yapma penis alayım mı dedi eveet dedim. hem amına hem götüne iki tane alırım dedi içime boşalırken. üzerime yığıldığında karıcım yataktaki orospuluğuna bayılıyorum dedi. gülümsedim. memnun musun dedim elbette hem de çok dedi. o an karar verdim. babamın dediğini yapacaktım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder