22 Nisan 2015 Çarşamba

Yaşlı adama kendimi siktirdim


ben merve yaşım 21 ankaralıyım size anlatacagım hikaye yaşan mış bir hikaye ben muşşun bir köyünde hemşirelik yapıyorum ama saglık ocagımızda daha doktor gelmedi pek fazlada hasta yoktu o yüzden hep gezerdim yeni göreve başlamıştım arabam la gezerken bayagı bi uzaklaşmıştım arabam arıza yaptı neyapacagımı bilmiyordum yürümeye başladım 2 3 km yürüdükten sonra birtane yaşlı bir amca ile karşılaştım yaşı 60 65 yaşlarında idi cobanlık yapıyordu yanına vardım ve kayboldugumu arabamında arıza yaptıgını söyledim havada kararmaya başlamıştı bana yapabilecegi bişey olmadıgını buraya kimsenin gelmedigini söyledi sadece haftda birkere oglu gelirmiş yiyecek felan getirip gidermiş oglunun da gelmesine daha 4 gün varmış ne yapacagımı bilmiyordum istersen oglum gelene kadar benle kalısın dedi benimde yapabilecegim bişey yoktu kabul ettim ha bu arada amcanın adı da hakkı hakkı amca ile gittim hakkı amcanın kulübesine vardık kulube bir gözden olusuyordu karnımızı doyurduk bayagı gec olmustu hakkı amca hep beni süzüyordu sohbette konuyu hep sexe getiriyordu niyetini anlamıştım bende uzun zaman sex yapmamıştım amımın ıslandıgını hissettim ufak bir kacmagın zararı olmazdı hem ona bir hediye vermiş  olurdum bana yaptıgı iyliğe karşı hakkı amca ya nerde yatacagımı sordum sen kanepede yatarsın ben başımın caresine bakarım dedi yok olurmu hakkı amca beraber yatarız yatak ikimizede yeter dedim adamcazın gözleri acıldı sen bilirsin tamam dedi benim üstümde bülüz diz kapagıma kadar etek ve klotlu corap vardı hakkı amca pantulonunu ve gömlegini cıkarttı sadece atlet ve kilotla kaldı şaşırmıştım hızlı cıkmıştı hemen yataga yattı bende yataga girdim hiç bişey yapmıyordu korkuyordu herhalde dedim ben karşılık verdim sırtımı ona dönüp yanaştım biraz kıcım tam onun kucagındaydı niyetimi anlamış olacak ada biraz yasladı uzun zaman ilişkiye girmdigini eşi ölünce hep burda cobanlık yaptıgını söyledi eşi öleli 18 sene olmuş bende istersen senle ilşkiye gire bilirim dedim gercekten mi dedi tabiki dedim hemen belimi kavradı kıcıma sikini bakı yapıyordu sikini hissetiyordum corabımı cıkarttım kilodumuda cıkarttım oda kilodunu cıkarttı ben amımı tükürükledim onun sikinide tükürükleyip sikini amıma daydım siki bayagı büyüktü yavaş yavaş soktu bi 5 dk siktikden sonra boşaldı içime daha yorulmamıştı yataga sırt üstü yattım bulüzüm ve sütyenimi cıkarttım sırt ustü yattım amıma bi kökledi hzlı hızlı sikiyordu yeni yeni zevk almaya başladım 10 15 dk sikti beni sabaha kadar 6 7 defa sikti beni 4 gün boyunca beraber olduk haftada 1 kez gidip kendimi siktiriyorum ve ondan hamileyim ama cocugu aldırdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder