24 Nisan 2015 Cuma

Karım Başka Kadınlarla Sikişmemi İstiyor


Sizin karılarınız veya sevgilileriniz nasıl bilmem ama benim karım benim başka kadınlarla sikişmemi istiyor, evlendik evleneli karımın yataktaki erotik sohbetleri bir an olsun bitmedi ve her geçen gün dahada ileri giderek çok tuhaf tuhaf fantaziler hakkında konuşmaya başladı. Zevke geldiğimde bende ona katılıyorum ama boşaldıktan sonra "az önce ne konuştuk ya biz öyle" gibisinden içimden kendi söylediklerime inanmıyordum. Anlatacağım sex hikayemde bu defa karımın sadece konuşmakla kalmadığı aynı zamandada hayata geçirdiği bir fantazisinden söz edeceğim. Normalde ilk kez hikaye sitesine giren biri değilim ve okuduğum her hikayede bu tür fantazileri erkekler yapıyor ama bizde nedense bu roller tam tersi. Karımla konuşmalarımızı zaten söyledim, evlendim evleneli süregelen bir olay ama yaşadığımız an geçen haftaydı, geçen hafta pazar gecesiydi.
Karımın son günlerdeki fantazisi beni başka bir kadınla sikişirken izlemekti ve neredeyse son günlerde sürekli yatakta üzerindeyken bana bu fantazisi ile ilgili şeyler söyler dururdu. Artık daha fazla dayanamayarak "hafta sonu için sana bir arkadaşımı ayarlayacağım, o geldiğinde ben eve gizleneceğim ve beni beklerken sende onu ayartıp sikeceksin" dedi. Bu plan biraz uçukça gelmişti ve hiçte işleyecek türden bir plan değildi ama karımın benden hoşlanan bir arkadaşı olduğunu öğrendiğimde birazcık umutlanmıştım. Karım hafta sonu pazar akşam için arkadaşını bize yemeğe davet etti, pazar akşamı olduğunda arkadaşı geldi ve kadın zile bastığında karımda yatak odasında dolabın içerisine girerek beklemeye başladı. Kadına "karım amcasına kadar gitti, rahatsızmış birazda yeğeni aldı götürdü, bir kaç saate gelir biz oturup bekleyeduralım" dedim.
Kadın gerçekten içeri girdiğinde, yani kapıda ilk göz göze geldiğimizde bakışlarıyla benden hoşlandığını söylemeye çalışıyordu sanki, yada sıcak kanlı bir tipti ve herkese bu tür bakışlar atıyordu. Karımın arkadaşını içeri davet ettim ve karımın hazırladığı yemeklerden yemeden önce yanında bir kez daha karımı telefonla aramış gibi yaparak yatak odasında telefonla konuşmak için girdim, yani konuşuyormuş gibi yaparak yatak odasına girdim. Bir kaç dakika karımın yanında bekledikten sonra planın bir parçası olarak yatak odasından çıkıp karımın arkadaşına "karım bu gece geç gelecekmiş, siz yemeğinizi yeyin, yetişebilirsem gelirim, gelmeden öncede ararım dedi" dedim. Kadın biraz "tüh ya, şansa bak" falan dedikten sonra yemeğe geçtik, yarım saat kadar yemek masasında oturduktan sonra içeri geçerek salonda baş başa oturmaya başladık. Karımın dediğine göre arkadaşı alkolü çok severmiş o yüzden gündüzden aldığım şarabı teklif ettim.
Kadın ilk önce karım gelmeden içki içmeyelim gibisinden tavır takınsada ben kendime bir kadeh doldurup içtikten sonra ikinci kadehte onada şarap getirdim. Amacım kadını dahada gevşetmek ve yatak odasına atarak karımın gözleri önünde dul arkadaşını bağırta bağırta sikmekti. Karımla kurduğumuz bu plan sorunsuz bir şekilde işliyordu ve kadın dolu şarap kadehlerini teker teker yudumladıktan sonra haliyle ateş bastı ve üzerindekileri yavaş yavaş çıkarmaya başladı. İlk içeri girdiğinde üzerinde hırkası kazağı falan hepsi vardı ama bir kaç kadeh şarap içtikten sonra üzerinde kısa kollu bir bluzla kalakalmıştı. Kafası ilerleyen dakikalarda o kadar güzel olmuştuki sohbet evlilklere kadar dayanmıştı. Kadının anlattığına göre iki yıl kadar önce kocasından boşanmış ve şuan annesi ile beraber yaşıyormuş. Dul bir kadın ve muhtemelen herkesle sikişmeyen bir kadın olduğu için yeterince azgın olduğunu tahmin etmek çokta zor olmuyordu.
Önce o evliliğini anlattı ve sonrasındada ben karımla kaç yıldır evli olduğumuzdan falan söz ettim, ben sözümü birdirdiğimdede karımın dul arkadaşı karımın ne kadar şanslı olduğunu söyledi, önce anlamamazdan gelerek "neden şanslı olduğunu düşünüyorsunki" falan dedim, oda şarabında etkisiyle "senin gibi yakışıklı bir kocası var, o şanslı değilde benmi şanslıyım, birde bana bak yıllardır erkeklerle ilişkiye giremedim" dedi. Aslında bu kadar açık sözlü olacağını hiç tahmin etmemiştim, beni geçin kendiside tahmin etmemiş olacakki bu sözü söyledikten sonra eliyle ağzını kapatarak "ne dedim ya ben, çok özür dilerim öyle demek istemedim" dedi, ben tam sırasıdır diyerekten atağa geçerek "yok yok önemli değil o ama anlamadığım şey gerçekten bir yıldır erkeklerle ilişkiye girmedin mi?" diye sordum.  Kadın önce bu konudan konuşmaya devam etmek istemesede önce aramızdaki güveni ve samimiyeti arttırarak bu konu üzerinden sohbete devam ettim.
Karımın benim için seçtiği arkadaşı aslında tamda olması gereken kişiymiş diye düşündüm çünkü kadın benden hoşlanmasa bile şarabın etkisiyle ve uzun süredir erkeklerle ilişkiye girmediği için her halükarda bana vermeye hazırdı diye düşündüm içimden. Açtığın bu ilişki sohbeti belki yarım saat kadar sürmüştü ve saat onbire doğru geliyordu, daha fazla gecikmeden kadına son bir hamle daha yaparak en özel soruyu sordum. Önce karşı karşıya oturuyorduk, şarapları içtikten sonra her geçen kadehte biraz daha yaklaşarak birbirimize sonunda diz dize oturur hale gelmiştik, işte o anda kadına "sana bir şey soracağım ama yanlış anlarsın diye korkuyorum" dedim, çok samimi ve içte bir şekilde "yok ya neden yanlış anlayayım, nolursun sor" dedi, zaten soracaktım ama yinede yerini yapmak için konuya böyle girmiştim, kadına "sence ben çekici bir erkek miyim, yani bekar olsam benimle yatar mısın" diye sordum.
Sorudan sonra kadın gülümseyerek "şuna bile yatarım, bence çok çekici bir erkeksin ama evli olduğun kadın arkadaşım olmasa ve yaşadığımız şeyler kulağına gitecek olmasa şuan bile yatarım seninle" dedi. Artık o dakikadan sonra ne yaparsam yapayım geri tepmeyecekti, emindim buna. Elimi önce kadının pantolonunu üzerinden bacağına koydum, hafif balık etli bir kadındı ve elimi bacağına koyar koymaz yavaş yavaş mıncıklayarak okşamaya, bu aradada gözlerine bakarak tepkisini ölçmeye başladım. Bir an olsun bile "ne yapıyorsun" falan demeden bana ayak uydurmaya başladı. Ben bacağını okşarken oda hafiften bacağını aralayarak daha derinlere elimi sokmamı istercesine bakışlarıyla bana izin verdi. Bu dediklerim tabiki hemen olan şeyler değil, bacaklarını açması ve daha fazlasını istemesi en az bir iki dakika boyunca süren bacak okşama olayından sonra gerçekleşen şeyler, ben direk konuya geçmek istediğim için konuları sardırarak anlatıyorum :).
Her neyse o bacaklarını aralayıp daha fazlasını istediğinde bende usul usul elimi balık etli kadının bacak arasında doğru götürmeye başladım. Biraz daha götürdüm ve biraz daha biraz daha derken sonunda işaret parmağım kadının pantolonunun üzerinden kabarmış amına sürtmeye başladı. İşte o anda kadında bana katılarak elimin üzerine elini koyup amını okşatmaya başladı. Amına dokunduğumda, yani onunla beraber dokunduğumda kısık bir sesle kadına doğru "işte şarabın etkisi" dedim. Bu sözüme o da bende gülerek işimize devam ettik :), bir süre sonra zaten kadın ellerini her iki yana açıp kendini kanepeye uzatarak bana teslim olmuştu, karımsa o an dularkadaşının kafasının güzel olduğunu bildiği için yatak odasından gelebildiği kadar yanımza gelmiş ve kapının hemen dibinden bizi dikkatle izliyordu. Karımı orada görünce önce korktum çünkü arkadaşı gözlerini bi açsa ve karımın evde olduğu bir bilse şuan içerisinde bulunduğumuz durumdan çok daha farklı bir duruma doğru hızla geçiş yapardık.
Karıma önce kaç göz işaretleri yaparak dolaba tekrar dönmesini söylesemde beni dinlemedi ve pürdikkat bizi izlemeye devam etti. Karım her an yaşanacaklara karşın hazırlıklı giyinmişti, üzerinde sadece eşofman bluzu vardı, eşofmanın içerisinde ve bluzunun altında iç çamaşırları dahi yoktu ve izlemeye değer birşey olduğu anda kendini okşamak için hazır bekliyordu :). Ben salonda karımın arkadaşıyla sikişmeye başlamadan önce amını okşayıp yalamaya başladığımda oda elini eşofmanının içine atmış ve amının okşamaya başlamıştı. Zannediyorumki karımın arkadaşını salonda kanepenin üzerine yatırıp acele ile pantolonunu çıkartmam belki onbeş dakika kadar sürmüştür ama onbeş dakikanın ardından dediğim gibi karımın arkadaşının altında ne var ne yok çıkartmış ve amını yalamak üzere başımı bacaklarının arasına sokmuştum. Ben pantolonunu çıkartıp külotunu sıyırdığımda zaten amının sırılsıklam olduğunu görünce sikilmek için hazır olduğunu anladım, o an tek amacım karımında zevk alabileceği pozisyonlar oluşturmaktı.
Bir süre am yalamadan sonra kadının bacaklarının arasından kafamı çıkartarak "hadi yatak odasına geçelim, amcığın artık sikiş için hazır görünüyor" dedim ve kadının üzerinden kalkıp elinden tutarak yatak odasına götürdüm. Karım biz gelene kadar dolaba tekrar döner diye düşünüyordum ama bizim salondaki kanepeden kalkıp yatak odasına geçmemizle oda koridorda saklanmış ve bizim peşimizden yatak odasına girmişti. Karımın amacı yaşadığımız ilişkiyi dolaptan değilde olabildiğince yakından izlemekti, arkadaşının zaten kafası iyi olduğu için onu izlediğini fark etmeyeceğini biliyordu. Karım bu tür konularda, yani konu seks olunca gerçekten zehir gibi çalışan bir beyne sahiptir, yatakda dediğim gibi sohbetlerimiz bitmez ve onun yanı sıra farklı farklı pozisyonlarda sikişmemizde çok olmuştur. Zaten bu kadar cinsel hayatına düşkün bir kadının götünüde siktirdiğini söylememe gerek yok sanırım, defalarca kezkarımla götten sikiştiğimizde olmuştur.
Karımın arkadaşını yatak odasına sokup yatağa yatırdığımda karımda arkamızdan sessice yaklaşarak yatak odasının kapısının arkasına saklandı, ben o sırada arkadaşının amını bir kaç dakika daha yalamak üzere kadının bacaklarının arasına tekrar yumulduğumda arada bir karıma bakıyordum, karım kapının arkasında eşofmanını dizlerinin üzerine kadar sıyırmış ve amımı yavaş yavaş okşayarak bizi izlemeye ve mastürbasyon yapmaya başlamıştı. Bir sürede yatak odasında karımın arkadaşının amını yaladıktan sonra yine onun isteği ile bacaklarının arasından çıktım, kadın bana "yeter ardık sok şu yarrağını içime, daha ne kadar bekleteceksin" beni diye sert çıkışınca bende mecburen am yalama işini daha fazla uzatmadan kadının üzerine çıkarak yarrağımı elime aldım ve amından içeri bir hamlede sokuverdim. Yarrağım kadının amından içeri girince önce titremelik bir ses tonuyla "oooohhhh, o kadar hasret kalmıştımki bu duyguya, sabaha kadar sikilmek istiyorum" dedi.
Kadının o an zevkten söyledikleri benden çok karımı tahrik etmişti çünkü arada karımın arkadaşını sikerken karımada bakıyordum, o sözleri söyledikten sonra karım amını okşamayı bırakmış ve parmaklarını amından içeri sokmaya başlamıştı. Kapının arkasından yaptıkları o kadar belli oluyorduki bazen içine parmaklarını sokarken çıkan ses bizim yanımıza kadar geliyordu, o an karıma belli etmesemde kadının daha az zevk alması için uğraşmaya başlamıştım. Kadın ne kadar çok zevk alırsa karımı daha çok azdırıyor ve karımda gürültü çıkarmaya devam ediyordu, yakalanmamak için kadın zevk alıp inlemeye başladığında yavaşlıyordum ve aldığı zevkin azalmasını bekliyordum. Buna belki on dakika kadar devam ettim ama artık bende en az karım kadar azmıştım, içerisinde bulunduğum tuhaf ama zevk verici durum benide ele geçirmişti diyebilirim. Bir süre sonra karımın zevk alması ve aldığı zevk yüzünden gürültü çıkarması hiç umurumda olmuyor ben altımdaki kadını hızlı hızlı sikmeye devam ediyordum.
Sonunda karımın arkadaşının içine öyle hızlı ve sert giriyordumki hem karımın arkadaşı inim inim inliyor hemde karım kapının arkasında inlememek için ağzını kapatsada iniltileri az az yanımıza kadar geliyordu. O an ben ikisininde inlemesini net bir şekilde duyuyordum ama karımın arkadaşı zevk yüzünden öylesine kendinden geçmiştiki belki kendi sesini bile duymuyor ve yüksek sesle inlemeye devam ediyordu. Normal misyoner pozisyonunda sikiş yarım saat kadar sürdü, hem inlemeli hem çığlıklar eşliğinden yaşanan bu sikiş yarım saatin sonrasında farklı bir pozisyonla devam etti. Kadını yarım saat boyunca inlettikten sonra bu defa yatağın üzerinde domaltarak amını parmaklamaya başladım, ara ara parmağımı amından çıkartıp göt deliğine zorluyordum ve kadın o anlarda inlemek yerine derinden "ııııhhhhhhhhh" diyordu, yani o ses zevkten çok sanki acı çekiyormuş hissine kapılmama neden olmuştu o yüzden kadının götüyle fazla ilgilenmedim ama yatağı üzerinde domaltarak uzun bir süre boyunca amını parmaklamaya devam ettim.
Parmaklamadan sonra kadının arkasında yerimi alarak sikimi amının deliğine dayadım ve yavaş yavaş iteklemeye başladım, o sırada kadın bana "çok güzel sikiyorsun gerçkekten, ne yapıyorsun sen şuan söyle bakayım, karınımı aldatıyorsun" dedi, buda tıpkı karım gibi sikiş sırasında sohbetten hoşalanlardandı. Kadının fantazisine karşılık vererek "evet karımı aldatıyorum, ben karısını aldatan adamın tekiyim ve karımı senin gibi bir orospuyu sikerek aldatıyorum" dedim. Ona orospu demem gerçekten sanki zevk seviyesinde bir kaç diş yukarı çıkmasına neden olmuştu, hakaret ettiğimi duyduktan sonra avaz avaz "sik hadi beni, karını siktiğin gibi benide sik, beni karın yap, beni orospun yap, karının içine boşalma ama benim amımdan içeri boşal erkeğim" diye bağırıyordu. O gece zannediyorumki hem üst kattakiler hemde alt kattakiler yaşanan bu ilişkinin seslerini net bir şekilde duymuşlardır ve bizim yüzümüzden onlarda sikişmişlerdir diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder