23 Nisan 2015 Perşembe

Kuzenim Beni Fena Sikti


Selam ben Zeynep 18 yaşındayım.. kuzenim ise 15 veya 16 yaşlarında ..! Van da yaşıyorum.. bi gün kuzenim eve geldi.. kardeşimle çok iyi arkadaşlardır.. hep beraber takılırlar.. kuzenim bi ara banyo yaparken yanlışlıkla banyoya girdim ve 31 çektiğini gördüm.. yarrağı çok büyüktü. O çıktıktan sonra ben girdim .. fark ettim kuzenim delikten bakıyodu… ben bornozumu giyip çıktım odama gittim .. (teknolojiden çok iyi anlar)  yanıma çağırdım telefonum a bak sorun falan var dedim… o bakarken birden havlumu bıraktım yere düştü .. bana doğru döndü .. telefon elinden düştü.. üzerinde pijama vardı.. yarrağı hayvan gibi olmuştu. pijamasından belli oluyordu..! Birden onu tutum çektim . Elini memelerime attı..! bende diz çöktüm onunkini çıkardım yalamaya başladım.. hayvan gibi yarrağı vardı..! bi 10 dk falan yaladım sonra beni kaldırdı yattağa uzattı . Dizlerimi omuzlarına aldı.. VEE soktu.. o an müthişti… resmen inliyordum çünkü amcığım daracıktı.. sonra beni domalttı götüme girdiğinde hayvan gibi bağırdım.. Bağırmamdan hoşlanıyordu… çok sert sokuyordu.. sonra uzandı bende üstüne oturdum . beni hoplatmaya başladı.. süperrdi.. inlemekten gebermiştim .. yaklaşık yarım saat falan siktikten sonra bana yine diz çöktürdü.. 31 çekti ,ağzıma boşaldı hepsini yuttu süperdi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder