24 Nisan 2015 Cuma

Öğretmenim Artık Benim Sex Arkadaşım


Bir zamanlar bu öğretmen sex hikayeleri benim için sadece birfantaziden ibaretti. Bilemiyorum belki sizin için şuan bu tür şeyler sadece fantazidir ama şimdi sizlere bir lise öğrencisinin (yani benim)öğretmeyle sikiş hikayesini anlatacağım :).
Lise son öğrencisi biriyim, ismimi vermek istemiyorum. Okulumuzda bayan beden öğretmeni ile yaşadığım ilişkiyi sizlere anlatmak istiyorum. Bu ilişkinin temelleri ilk olarak bir beden dersinde atıldı, beden eğitimi öğretmenimiz her ne kadar bayanda olsa erkek gibi davranır ve oldukça sert biridir. Okuldaki diğer birçok erkeğin aksine ben o kadındaki seksi, arzuyu ve fahişeliği gördüm. Bu nedendendirki diğer arkadaşlarımın aksine beden eğitimi öğretmenine çok farklı gözlerle bakıyordum. Bir dediğini iki etmeyen ve onun dersinde olabildiğince öğretmenle konuşmaya çalışan hatta kelimenin tam anlamı ile götünden ayrılmayan bir öğrenciyim. Öğretmenime olan bu ilgimi sonunda çok geçmeden hissettirmiştim, benim ona ilgi gösterdiğim kadar oda bana çok nazik ve canayakın davranıyordu.
Geçtiğimiz hafta beden dersinde öğretmenimiz sınıfı serbest bırakmıştı, kimi maç yaparken kimi sınıfa çıkıyor kimiside sağda solda sohbet ediyordu, bende beden eğitimi öğretmenimin odasında zaman geçiriyordum, o masasında oturup birşeylere bakarken bende öyle boş boş takılıyordum. Aramızda olan ilişkiyi bir adım daha ileriye taşımak için öğretmenime erkek arkadaşının olup olmadığını sordum. Bekar biri olduğunu biliyordum ama sevgilisinin varlığından veya yokluğundan haberdar değildim. Ben bu tür bir özel konuya girince elindeki işi bırakarak yüzünden bir gülümseme ile "hayırdır bu soru nereden çıktı şimdi" dedi. Ben aslında verdiği bu tepkinin nedenini anlamıştım, tepkisinin nedeni sorduğum bu sorudan hoşlanmış olmasıydı, yüzündeki gülümsemeden dahi bunu anlayabiliyordum ve hatta anladığım birşey daha vardı ki oda sorumun devamını getirmemi beklemesiydi.
Beklediği gibide yaptım ve "yok yani öyle meraktan soruyorum" dedim. İlk olarak orada kadın erkek ilişkilerinden söz etmeye başladık, erkek arkadaşının olmadığını ve merkezde bir dairede yalnız yaşadığını söyledi. Sohbeti uzun uzun anlatmayacağım ama sohbetin sonunda dersin bitmesine bir kaç dakika kala bana telefon numarasını vererek "yolun düşerse ara beni, misafirim olursun" dedi. Öğretmenimden telefon numarasını aldıktan sonra direk telefona kaydettim ve mesaj atarak "buda benim numaram" deyip altında ismimi yazdım. Numarasını verirken bana yolun düşerse uğra demişti ama benim niyetim yolumun düşmesini beklemek değil biran evvel ziyaretine gitmekti. Aslında o gece gitmeyi düşündüm ve orada yatıya kalırım diye hesap etim ama evde bir kaç meseleden dolayı o gece dışarı çıkamadım.
Ertesi gün olduğunda okul çıkışı akşam üzeri saat altı gibi eve gidip duş aldım, üzerimi değiştirerek beden öğretmenimi ziyaret için verdiği adrese gittim. Saat yedi gibi evden çıkmış ve sekiz buçuk civarıda öğretmenimin evinin önüne gelmiştim. Kapıyı çalmadan önce telefonla aradım ama ilk aradığımda açmadı, bir kaç dakika sonra tekrar aradığımda telefonu açar açmaz "ben seni birazdan arayayı mı, şuan müsait değilim" diyerek kapattı. O an umutsuzluğa düşmüştüm ve kendi kendime bu gece birşey olacağı yok diyordum ama on dakika kadar sonra öğretmenim beni aradı, telefonu açtığımda önce birbirimizin halini hatrını sorduk ve ardından ben konuya girerek onu ziyaret için geldiğimi söyledim. Önce inanmadı ama bir kaç defa ciddimisin diye sorup bende evet ciddiyim dediğimde ancak inanmıştı.
Evde olmadığını ve yarım saate kadar geleceğini söyleyerek bana "apartmanın önünde bekle" dedi, yarım saat kadar sonrada dediği gibi eve geldi. Kapıda merhabalaştıktan ve el sıkıştıktan sonra dairesine davet etti. İçeri girdiğimizde önce bize birer kahve yaptı, sonra salona geçip kahvelerimizi karşılıklı içmeye başladık. Az önce müsait olmamasının nedenini anlatmaya başladı, nedeni arkadaşları ile bir barda doğum günü kutluyorlarmış o yüzden konuşamamış. O konudan sonra sıradan günlük konularla sohbetimize devam ettik ve saat oldukça ilerlemişti, oniki civarı olmuştu. Aslında ben yatıya kalma düşüncesi ile gelmiştim ama yinede onun teklif etmesi için "ben artık kalkayım" diyerek gitmek için izin istedim. Peki tamam diyerek kapıya kadar geçirdi, kapının önünde "eve gitmeyeceksin değil mi? misafirliğe falan mı geldiniz" diye sordu.
Ben "yok aslında sizin için gelmiştim" diye cevap verince "ne yani eve mi gideceksin bu saatte" dedi, biraz üzgün bir yüz ifadesi takınarak "e yani mecburen" şeklince cevap verdim. Kafasıda biraz güzel olduğu için normalden biraz daha samimi davranıyordu bana, kolumdan tuttuğu gibi "gir ya içeri, bu saate eve nasıl gideceksin" diyerek içeri tekrar soktu. Ardından "ailenin haberi varmı buraya geldiğinden" diye sordu, bende "aslında bizimkilere arkadaşımda kalacağımı söylemiştim, haberleri var yani bu akşam eve gitmeyeceğimden" dedim. Benim öyle dememle elimden tutarak "e sen burada kalmak için gelmişsin, neden benimle oynuyorsun" dedi :). Elimden tuttuğunda bende onun elini sıkı sıkı tutup bir süre bırakmadım, elini almak için ilk çektiğinde benim bırakmadığımı fark edince birden ciddileşti ve birbirimizin gözlerinin içine bakarak sessizce bir süre bekledik.
Sonra elini bıraktım ve tekrar salona dönüp kaldığımız yerden sohbetimize devam ettik. Az önce dediğim gibi biraz alkollüydü, doğum günü partisinde tam olarak neler içti bilmiyorum ama kafasının güzel oluşu dikkatimi çekiyordu. Derken bana "alkol kullanıyor musun" diye sordu, daha önce içmişliğim var ama sık sık içen biri değilim "ara sıra içerim" diye cevap verince "o zaman bekle ben üzerime birşeyler giyeyim içecek birşeyler almaya çıkalım" dedi. Hemen iki sokak aşağıda bir büfeye giderek üçer tane bira aldık. Ertesi gün okul olmasıa rağmen ne o düşünüyordu bunu nede ben. Eve geldiğimizde ilk iş olarak mutfaktan biralar için bardak getirdik ve ardından hemen salona geçip biralarımızı yudumlamaya başladık. Söylediğim gibi pek alkol tüketen biri olmadığım için onun hızına yetişemiyordum. Ben bir tane birayı içene kadar o ikisinide bitirmişti ve kafası gerçekten çok ama çok güzel olmuştu.
Okulda diğer öğrencilere göre benimle çok daha samimi olmasına karşın o geceki halleri daha bir hoşuma gitmişti ve resmen başka bir kadın olmuştu. Üzerinde o gece biraları içipte üzerimi değiştirip geliyorum diyene kadar altında bir kot pantolon ve üzerindede switshirt vardı, beden eğitimi öğretmeni olduğu her halinden belliydi diyebilirim, sivil hayatta bile sporla ilgilenen biri olduğu uzaktan bakınca bile belli oluyordu. Neyse içeri geçip üzerine rahat birşeyler giydiğinde onu daha önce hiç etek tarzı birşeyle görmediğim için çok şaşırmıştım. Üzerindeki geceliği bordodan ve diz üstü eteği ile sanki biraz fantaziye kaçan bir gecelikti. Ben direk benim için böyle giyindiğini düşünsemde yanıma gelince "biraz açık oldu ama kusura bakma, geceleri çok fena sıcak basıyor bana" dedi. Aslında bu sadece bir bahanede olabilirdi çünkü ben benim için böyle giyindiğini düşünmeyi seviyordum.
Son kalan birasınıda üzerindeki seksi geceliği ile yudumlamaya başladı, ben ikinci biramı bitirmelik olduğumda o üçüncü birasınıda tamamen içmişti. Artık bakışlarını bırakın hal ve hareketleri bile değişmişti. İlk geldiğimdeki o az biraz olan mesafemizde aramızdan kalkıp gitmişti. Saat iki civarıyı zannediyorum tam eminde değilim ama işteo civarda bir vakit alkolik muhabbetimizi yaparken birden yanıma kadar sokularak koluma girdi ve "sen çok farklısın biliyomusun" dedi, işte beklenen dakikalar gelmişti, koluma sarıldığında bende ona sarılarak "nasıl yani" diye sordum. Beni kendine doğru çekerek yanağımdan öptü ve "anladın mı nasıl olduğunu" dedi. Benimde kafam güzel olduğu için cesaret bulmuştum ve bende onu öptüm ama yanadığından değil, dudaklarından. Öyle uzun süren bir öpücük değildi ama, benim yanağımdan öptüğü gibi görünüş itibari ile masum bir öpücüktü.
Benimki masum olmasına masum ama o hemen ardından "öyle olmaz, bak beni izle" diyerek alt dudağımı ağzına aldığı gibi emmeye başladı. Dudağım ağzındayken öğretmenimle sikişmek için resmen ilk adımı attığımı fark ettim. O benim dudaklarımı emerken bende boş durmadım ve genelde derslerde uzun uzun baktığım dimdik memelerine elimi attım. Memeleri o kadar serttiki uçları geceliğin üzerinden belli oluyordu, önce ikisini birden avuçlayarak yavaşça sıktım, o benim dudaklarımı emmeye devam ederken bende bir saniye bile elimi memelerinden çekmedim. Ardından dudağımı ağzından çıkardığında gözlerime bakıp ellerini sikimin üzerine götürdü, pantolonumun üzerinden biraz okşadıktan sonra ellerini çekip ayağa kalktı. Ben bukadarmış diye düşünürken "bekle sana giyecek birşeyler getireyim" dedi ve siyah bir eşofman getirdi, muhtemelen kendi eşofmanlarından biriydi ama o geceliğine idare etmişti :).
Gerçi eşofmanı getirdikten sonra üzerimi çıkardığımda eşofmanı hemen giyemedim, üzerimdekileri çıkarttırdıktan sonra eşofmanı hemen vermedi, karşısında külotumla beklerken yanıma yaklaştı ve külotumun üzerinden sikimi tutmaya başladı. O andan sonrada zaten resmen sikişmeye başlamıştık. Önümde dizlerinin üzerine çöküp külotumu yavaşça aşağı doğru sıyırarak sikimi dışarı çıkardı, sikim o kadar ıslanmıştı ki külotum dahil her yerim ıslanmıştı, taşaklarıma kadar ıslanmıştım yani. Eline almasıyla ıslaklık elinede bulaşmıştı ama sanki isteyerek yapıyormuş gibiydi. Sikimin ucunu kaplamış zevk sularını eliyle sildikten sonra bir hamlede sikimi taşaklarıma kadar ağzına sokuverdi. Ağzına girdiğimde emzik emer gibi sikimi emip bir içeri bir dışarı sokup çıkartırken bende saçlarını okşuyordum. Bazen ellerini götüme atıp sıkı sıkı tutarak sikimi ağzına olabildiğince fazla iteklemeye çalışıyordu.
Kafamın güzel olmasından dolayı zamanları tam hatırlamıyorum ama on dakika kadar sanırım orada öğretmenime sikimi yalattım, ardındanda ayağa kalkarak elimden tutup beni yatak odasına götürdü. Yatağa önce ben uzandım ve ardındanda üzerindeki geceliği çıkartarak o yanıma geldi. Yanıma geldiği gibi direk olarak sikimi sıkıca tutup üzerine çıktı. Önce içine almak yerine amına sürttürmeye başladı, bir kaç dakika sadece sikimi amına sürttükten sonra çok yavaş bir şekilde üzerine oturmaya başladı. Amından her ilerlediğimde çok daha zevk alıyordum, oda içine beni her alışında dişlerini sıkıp içden içe inliyordu. Tamamane sikimi içine aldığındada hiç hareket etmeden yanıma üzerimde oturmaya başladı, bir kaç saniye oturduktan sonrada dudaklarımı öpmek üzere yanıma yaklaştı, dudaklarımı az önce olduğu gibi ağzına alarak emzik gibi emdi.
Hareketsiz duruşu ve üzerimde durarak dudaklarımı emişide kısa bir süre devam etti, sonrasında ise yavaş yavaş sikimin üzerinden kalkıp tekrar yavaş yavaş üzerine oturdu. İki veya üç defa bunu tekrarladıktan sonra artık hızlı hızlı oturup kalkmaya başladı ve biraz önce dişlerini sıkan kadın şimdi gayet rahat bir şekilde inleye inleye sikişiyordu. Hızlandıktan sonra orgazm olana kadar üzerimden inmedi ve belki yarım saat kadar üzerimde zıplayarak kendini bana siktirdi. Orgazm olduğunu yüzündeki ifadeden anlamıştım, ifadeden anlamasam bile orgazm olurken zıplamayı kesip bana sarılmıştı, kendi kendime "işte geliyor" dedim. Onu bir defa orgazm ettikten sonra artık üste geçmesi sırasının bana geldiğini düşünerek bir hamlede onu altıma alıp aynı hızda sikmeye devam ettim. İçine bir süre sonra o kadar sert giriyordum ki az önce orgazm ifadesi bu defa yüzünde kalıcı bir hal almıştı.
Altımda onu sikerken iniltileri zaman zaman odada çınladığı için komşular sesini duymasın diye elimle ağzını kapattığım dahi oluyordu. Kafam güzel olduğu için bir türlü boşalasım gelmiyordu,öğretmenimle sikişirken her saniye büyük zevk alıyordum ama iş boşalmaya gelince bir türlü olmuyordu. Derken öğretmenimin bana o an dedikleri beni birden tetiklemişti. İçine girip çıkarken dudaklarından öpmek üzere yanına yaklaşmış bir şekilde içine girerken dudaklarını öpmediğim bir an "beni orospun mu yaptın bakayım sen" diye fısıldadı. Daha önce sikişirken hiç bu tür sohbetlerim olmamıştı ve duyduğumda gerçekten çok hoşuma gitmişti. Tekrar söylemesi için "orospum mu olmak istiyorsun" diye soru sordum. Artık ilişkide sohbet evresine geçmiştik ve ona sürekli hakaret etmemi istiyordu.
Çok değil, bu sikiş sohbetleri başladıktan beş dakika kadar sonra bende boşalmanın eşiğine gelmiştim hatta bir kaç dakikada boşalmamak için direnmiştim. Sonunda daha fazla durmak istemediğim ve biran evvel öğretmenimin üzerine boşalmak istediğim için sikimi öğretmenimin amından çıkartıp eline verdim. Ben o an yataktan güç alarak öğretmenimin üzerinde duruyordum oda sikimi sıkı sıkı tutarak beni boşalmak için üzerine doğru otuzbir çekiyordu. Derken büyük bir zevkle öğretmenimin göbeğinin ve amının üzerine doğru boşalmaya başladım. Özellikle bana otuzbir çekmesi ve beni o şekilde boşaltması daha fazla zevk almama neden oldu, hatta gözümü açamayacak hallere bile sokmuştu beni. O orgazm saniyeleri bana dakikalar gibi geldiğinde daha fazla kollarımdanda güç alamayacağımı anlamıştım.
Bir can havli ile kendimi öğretmenimin yanına doğru bıraktım, ben yanına yatarken oda sikimi bıraktı ve yüzümün üzerine yatağa kapaklanmıştım. Daha önce orgazm olduktan sonra bu kadar güçsüz kaldığımı hatırlamıyorum, yüz üstü yatarken öğretmenimde bir bacağını benim üzerime atarak bana sarıldı. Başımı öpüp "erkeğim benim, çok iyi siktin amcığımı" dedi. Az önce boşalmış ve bitkin bir halde yatıyor olmama rağmen bu konuşması ikinci bir sikiş için biran önce hazırlanmam gerektiğini söylüyor gibiydi. Saat o kadar geç olmamış olsa ve beni boşverin ama öğretmenimin okula gitmesi gerekmemiş olsa zannediyorumki ikinci bir defa daha sikişirdik. Belki ilki kadar etkili bir sikiş olmazdı ama öğretmen öğrenci sikiş fantazisi bile beni zevkten havalara uçurmaya yeterdi :).
İkimizde boşaldıktan ve güçsüz düşdükten sonra elimizde olmadan yatakta sızıp kalmıştık. Saat sekiz olduğunda öğretmenim başımdaydı ve üzerini giyinerek "hadi uyan okula geç kaldık" diyordu, ben o gün okula gitmedim, öğretmenimle beraberevden çıktık ama o okula giderken bende eve geçtim. Dün geceki sikişin yorgunluğu hala üzerimdeydi o yüzden derse girmek yerine uyumanın daha iyi bir davranış olacağını biliyordum :). Eve gittiğimde saat dokuzu geçmişti, içeri girer girmez odama geçerek yatağa uzandım, uzandığım gibide bayılıp kalmışım zaten. Uyandığımda saat dörttü ve öğretmenimden iki mesaj gelmişti, mesajın ilkinde "nasılsın" ikincisindede "bu gecede gelecek misin" yazıyordu. Saatlerdir uyuyor olmam biraz olsun kendimi yenilememi sağlamış olacak ki yataktan kalktığımda mesajları okur okumaz içimde birşeylerin kıpırdadığını hissettim :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder