25 Nisan 2015 Cumartesi

Para Verip Kendimi Travestiye Siktirdim

.
Çok yakın olduğum bir arkadaşım var, sürekli hafta sonlarındatravestilerle sikişmek için görüşmeler ayarlar ve son gittiğinde banada teklif etti "gel beraber gidelim, sende bir tadına bak emin ol hoşuna gidecek" dedi. Daha önce travestilerle sex yapmışlığım yok ama bu teklifini kabul ederek geçtiğimiz hafta sonunda beraber onun ayarladığı iki travestinin evine gittik. Eve gitmeden önce içecek bir kaç içki aldık, yiyecekler falan işte gerekli olan ne varsa alıp bize verilen adrese gittik. Eve gidene kadar arkadaşıma her defasında "güzel değillerse ben içeri bile girmem, zaten istemiyorum, keşke gelmeseydim" gibisinden şeyler söylesemde travestiler kapıyı açtıklarında ikisininde kadın olduğunu zannettim ve hatta inanın ilk gördüğümde travestilerin arkadaşları falan zannettim.
İçeri girdiğimde evde onlardan başka kimsenin olmadığını anlayınca ve sohbet ilerleyince mecburen traversti olduklarına inandım. Az önce arkadaşıma beni buraya zorla getirdin diye tafra yaparken birden bire "keşke daha önce gelseydim" demeye başladım içimden. Önce salonda getirdiklerimizi içip yerken arkadaşıma kaş göz işaret yaparak "kızıl travesti benim, sakın ona gözünü dikme" diyerek fısıldadım. Onun için zaten sorun yoktu çünkü o genel olarak travestilerle sikiş meraklısı olduğu için kızıl veya esmer travesti hiç fark etmiyordu. Kızıl olana ben göz koyduktan sonra bir kaç kadeh daha içki içip yavaş yavaş birbirimize sırnaşmaya başladık. İçeri ilk girip salonda otururken karşılıklıydık ama kafalar yavaş yavaş güzel olmaya başlayınca kızıl olana sürekli iş attığım için o kalkıp yanıma geldi.
Esmer travestide ayağa kalkıp arkadaşımın elinden tutarak yanına çekti, ben kızılla sohbet ederken esmer travesti çoktan arkadaşımın yarrağının üzerine elini atmış onu okşamaya başlamıştı. Kızıl olan biraz ağırdan alıyordu ama çok geçmeden benimkide girişimde bulundu ve esmer travesti gibi elini sikimin üzerine attı. O sikimi avuçlarken bende onun bacaklarını okşuyordum, yarrağı olduğu için elimi otaraflara götürmüyordum ama sütun gibi bacaklarını okşamak bile beni azdırmaya yetiyordu. İçkilerimiz bitene kadar salonda travestilerle oturup elleşmeye ve sohbet etmeye devam ettik. İçkiler bitmeye yakın benim travestim ayağa kalktı ve "hadi kocacığım artık odamıza gidelim beni bir güzel sik, göt deliğim kaşınmaya başladı" dedi, elimden tutarak oturduğum yerden kaldırıp odanın birine soktu.
O sırada arkadaşım ve onun esmer travestiside dudak dudağa öpüşüyor ve birbirlerini okşamaya devam ediyorlardı. Ben odaya girdikten sonra hiç üzerimi çıkarmak için elimi bile değmedim, travestim üzerimde ne varsa itina ile çıkartıp beni yatağa yatırdı ve karşımda soyunmaya başladı. Üzerinde ne varsa hepsini çıkartmış sadece altında külotu ile duruyordu, kafam o kadar güzel olmuştuki odaya girdiğimizde dünyam tersine dönüyordu adeta. Travestim üzerimde sadece mor renkli külotu ile yanıma gelerek açıkta duran sertleşmeyi bekleyen yarrağımı öpüp koklamaya başladı. Yarrağımı ağzına öyle bir aldıki inanın bana aradan saniyeler geçtikten sonra yarrağım sertleşmişti. İlk ağzına aldığında komple almıştı ama sertleştikten sonra sadece baş kısmını ağzına sokabiliyordu. Yarrağımın başını emerek dakikalar boyunca ucundan akan zevk sularını yaladı.
Şimdi ilk defa sex hikayesi yazan biri olsamda bir çok kez hikaye okudum ve okuduğum herhikayede erkeklerin yarrakları büyük oluyor nedense, bende şimdi böyle diyorum ama sizlere yarrağımın boyutu hakkında yalan söyleyerek caka satacak değilim :). Dediğim gibi yarrağım sertleştiğinde kızıl travesti sadece baş kısmını ağzına alıp deliler gibi emmeye başladı, yarrağımın büyük olması yüzünden o kadar sevinmiştiki yarrağımı ağzından çıkartıp "uzun zamandır bu kadar büyüğünü ağzıma almamıştım" dedi ve dakikalarca yarrağımı yalamaya devam etti. Alkolün etkisiyle öyle kolay kolay boşalmaya niyetim yoktu o yüzden uzun uzun yalamasına izin verdim. Normalde bu kadar uzun süre sakso çektirmem ama dediğim gibi alkol işte :). Tabi bir süre sonra sadece travestinin ağzını sikmekten sıkıldım ve "hadi üzerime çık artık bitanem, şu göt deliğinin tadına bakmak istiyorum" dedim.
Ben bunları derken azgın travesti yarrağımı yalamakla kalmayıp parmağınıda göt deliğimin üzerine getirerek okşamaya başladı. Bilemiyorum acaba ona "sende beni sik" dibisinden bir mesajmı verdim emin değilim ama göt deliğimin üzerine parmağını koyup okşamaya başlayınca birden gözlerimi açtım ve "noluyor lan" oldum resmen. Fakat bir yandan yarrağımın yalanması bir yandanda göt deliğimin okşanması içten içe dahada zevk veriyordu bana o yüzden durmasını söylemedim. Bir süre göt deliğim okşandıktan sonra artık üzerime çıkıp sikimi içine almasını beklemeye başladım ama beklediğim gibi olmadı, travesti parmağını göt deliğimin üzerinde tutmakla yetinmeyip götümü parmaklamaya başladı. Daha öncetravestilerle sex yapmadığım için işin raconunu bilmiyordum, belki buraya gelerek "bende siktiriyorum" demiş olabilirdim.
Yani hani travestiyle sex yapıyorsan sende siktireceksin gibisinden bir kural vardır diye düşündüm ama kendimi öyle kolay kolay siktirmeyede niyetim yoktu, tabi bu durum çok geçmeden değişti çünkü travesti yarrağımı boğazına kadar sokup göt deliğimide parmaklamaya başlayınca bundada zevk almaya başladım. Yani götümün parmaklanması ve aynı anda yarrağımın yalanması daha önce başıma gelen birşey değil fakat o an aldığım zevk yüzünden hiç karşı koyacak halim yoktu diyebilirim. Belki on dakika kadar hem götümü parmaklatıp hemde yarrağımı emdirdikten sonra travesti götümden parmağını çıkarttı, üzerime çıkarak beni göt deliğinden içeri doğru aldı. O an altındaki külotuda çıkartmıştı ve üzerimde zıplarken sertleşmiş yarrağıda bir aşağı bir yukarı sallanıp duruyordu.
Travestinin yarrağı bazen göbeğime öyle çarpıyorduki resmen "ben buradayım" diyordu. Üzerimde zıplamasına devam ederken bir yandanda eliyle taşaklarımı okşuyor ve tekrar göt deliğimi parmaklamak için elini bacağımın arasına doğru götürüyordu. O an "dur yapma" diyebilirdim belki ama göt deliğimin parmaklanması hoşuma gittiği için durmasını söylemedim, oda durmadı zeten. Parmağını götüme sokup üzerimde zıplarken bende gözlerimi kapattım ve geriye doğru rahat rahat uzanarak sikişten zevk almaya başladım. Üzerimde zıplarken öyle güzel inliyorduki bir kadından farksızdı, bir süre inleye inleye hem kendini siktirip hemde götümü parmakladıktan sonra "sende ister misin" diye sordu. Daha ilk sorduğunda neyi kast ettiğini anlamıştım, başta pek akıllıca gelmesede "neden olmasın ki" dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder