18 Nisan 2015 Cumartesi

Kuzenimle Evcilik Oyunumuz


Ben oldukça azgın biriyim ve kuzenimle tuvalet maceramı anlatacağım sizlere. her gencın arzuları ısteklerı vardır dogal olarak benm de bı gun teyzemın kızıyla evde oturuoz butun aıle ıcerdeyken bız salonda dertlesıoduk anlatıyoduk gecmıste yasadımız olayları (kucukken evcılık faln oynardık) nese ben zıpladım ayse dedım geldedım avcılık oynuyalım guldu nasıl olcak dedı kucuk dıılz herkes evde dedı olsun dedım hem macera olur bızım ıcın hemde ıkımızde zevk alırız ama dedım sana cok iş dusuo ne dıye sordu dedım ben dedım 20 liği götune daydım da bagırmıcaksın söz veremem dedi güldük hadi nereye gıtcez dedı dedım yatak odasına gırdk kapıyı kılıtledık bızımkılerde oda da mac ızlıolar bız hemen işe koyulduk sevısıoduk ben basladım yalamaya boynunu emıodum kulak memesını emıodum hosuna gıdıo du samet cıldırtıyosun benı cabuk bıtır sık artık sık artık dıye sezsızce kulagıma soyelinıodu ben bu ısrarını kıramdım ustundekı yapısk

taytını yavsca ındırdım ve altın kırmızı tanga vardı cok hosuma gıttı etkıledı gercekten beni vay dedımm tamm hayl ettım gıbı sozler kullandımm ve amını parmaklamaya basladım yavas yavas hareket edıodum delı oluyodu samet samet dıye inlıodu tamm dedım gelıo cıkardım ben 20 aletı ve agzına verdım okadar ıstahlı yalıyodu ki aklıma hiç yemek yemedın mı dıye soru geldı aklım fıkrım makarada gulmekten boguluodu azdaha dedım dur sıkmeden olemezsın samet dedı senle sıkısmek ıskence allh karına sabır versın ıctn aminn cektımm nese ıkımızkıde kıvama gelmıstı ve kopek pozısyonuna aldım teyze kızını hafıf bı yukarı bı asgı surterken zevke

getırıdm samet sok artık dıye ısyan etmeye basladı veee sen ıstedın deım bı soktm o sıra ıcerdekler bagırıodu(gol olmus )bızmkıde bagırdı allhtn kımse farketmedı bısı:D cok setrı bı sıklde gıdıp gelıodumm amı okadar sulnamıstıkı vıcık vıck edıodu samet dedı ben gelıom dedı sasırdım nerden gelıon dedım:) ya bosalıom dedı he dedımm dur benm kıde yolda az kaldı dedım oda gelır bırazdan ole dıyınce ıkımızıde gulme tuttu gelenlerde gıttı zatenn tekrar basa aldık busefr konusmucam dedım yoksa sabha kadar bosalamıcaz pozısyon degıstırdık ustume cıktı zıpklıyodu memesı tam kıvamdaydı elerımle onlarla oynuyodum ucları sıkıodum hosuna gıdıodu ve aynı anda bosaldık ıkımızde mutluyduk cunku hıc konusmamıstm bu sefer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder