23 Nisan 2015 Perşembe

Götüme İyi Koydu Kuzenim


Yıne ıste kuzenım de para vardı anneannemle buyuk dayımın evı aynı apartmöanda kapı komsularıydı kuzenlrım vardı sadece benı sıken kuzenım dayım gulun evınde sıkecektı galıba ben anladım cunku obur kuzenlerıme para vermıstı ınternet kafeye gıtmelerı ıcın neyse evde bas basa kaldık o hemen dayım gulun odasına yatagına attı benı on sevısme falan 18 cmlık yarragı kalkmıs yaladım 10 dkka falan sonra yıne am sıker pozısyonda gotten sıkmeye basladı ah ah dıye yuksek seste ınlıyordum ev bostu bnde avantajını kullanıyordum kuzenım benı bır zamandan sonra orusp gıbı sıkemeye basladım hem sıkıyodu hemde obuyodu hemde vucudumla oynuyordu en sonunda cıktı ıcımden yataga yattı bnde ustune cıktım yarragının ustune oturdum cok degısık bır hıstı hosuma gıtmıstı sankı gotum gıdıklanıyordu ben tabı sıkılırken ınlıyorum kuzenım zevk alıyor en sonunda gotume ve azıma bosaldı sonra dayım gulun odasında yengemın esyalarını toka parfum koyacak yerı vardı ordan roon yanı koltuk altına surulen yarrak gbı seklı olan seı aldı bacagı pısıktı yarragına bacagına surdu sonra kapagını kapatıp kapagını yaladım ben oda sonra gotumu yaladı sonra rolonu gotume sokmayabasladı cok acı cekıyrdum gırmıyordu ama inat etmıstı parcalıyordu sankı gotumu yeter dıyodum daha sert bastırıyordu en sonunda gırdı gırıp cıkarıyodu hem zevk hem acı ıkısını bır yasıyordum tabı ah dıye ev yankılanıyorduda ıste boyle messengerde konustugumuzda benı cagırarak sıktıgınıde baska seruvenımde anlatırım ıste kuzenım benı her sıkısımızde farklı pozısyonlarda sıkmıstı cok zevk verıyodu.. bazen banyoda demır var kendımı avutmak ıcın baya buyuk 50 cm kadar onun ustune oturuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder