23 Nisan 2015 Perşembe

Böyle Akraban Olsun 1 Milyar Borcun Olsun


benim adım sami 16 yaşınadayım okulu bırakmısım neyse adanalıyım işte pozantıda oturuyorum neyse şimdi hikayye geliyim bizim pozantıda çok güzel bi akrabımız vardı adı gaye çok güzel bi kızdı boyu nerdeyse 1.77 cm idi ve 17 yaşındaydı bir gün onlara gitim annesi tam bi bilgisayar düşkünüydü ve gayede bilgisayarda oturuyodu annesi onu kaldırmımı söledi kandır onu bişeyler yapın dedi tabi ima etigi şey sex degildi bende tamam dedim gitim baktım gaye bilgisayrda oturmuşs sevgiliseyle konuşuyo biraz gizlice baktım etek giymiş tabi beninki ister istemez diklendi bende gitimi gaye gel seninle önemli bişey konuşacam dedim tamam bi dk dedi bnde bekledim sora kaltı ve oturma odasına geldi bnde tv açmıştım neyse canı soguk bişeyle çekmişti beni göndercekti bende bi şartla giderim dedim ne dedi bacaklarına çıplak masaj yapacam ilk düşündü çünkü daha önce hep kapalı masaj yapıyorum sora kabul eti bnde dükana gitim ne istiyorsa aldım sora geldim baktımki
üstünü degiştirmiş kapri tarzı bişey giynmiş tabi biraz sinrlendim ama beli etmedim sora uzandı bendde başladım masaja sora bna dur dedei hemen kapıyı gitledi şimdi yap dedi bende başaldım yendiden ilk kaprini açık yerini okşamya başladım sora telefonu çaldı sevgilisi arıyordu açtı konuşmaya başladı bende yavaştan kapriyi yukarı kaldırmya başladım zevke geliyodu ama yinede biraz indirme söledi bende zaten çok azmıştım kulak asmadım yavaşça kaprşsşini indirmeye başladım artık oda zevke gelmişti ben yavaştan kildounu indrim ve az kılı amını gördüm artık oda gözlerini kaptımış ona girmei bekliyodu bende daha fazla dayanmaıyıp bide bakire olmayınca hemen girdim ilk biraz ah dedi sora hızlıanıca hadi hadi daha hızlı gir dedi bende dedimki bundan daha ne kadar hızlı gidebilrmiki orusou neyse işte patlamak üzeydim hemen çıkrdaım ve yataga boşaldım hemen yatagı temzildei bende gittim eve neyse işte bende çalışıyorum diye bi daha nasip olmadı sora bizede babamın mesleginden dolayı adana merkeze taşındık bi dahda pozantıya dönmedik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder