5 Nisan 2015 Pazar

Çarşaflılarla İlkkez


merhabalar ben ender istanbuldan 33 yas 170 boy 66 kg esmer yakısıklı biriyim sizinle başımdan gecen bir hikayemi paylaşmak istedim. İnternette arkadalık sitesinin birinde ilan vermiştim kimsenin arayacagını tahmin etmiyordum ama şansımı demek istemiştim.Çok gecmeden bi cuma günü işteyken özelden bir numara aradı actım ender beylemi gçrüşüyorum evet dedim ben numaranızı netten aldım dedi şuan müsait olmadığımı işte oldugumu saat 4 gibi aramasını söyledim vardiyem bitmiş işten cıktıgımda aramasını bekliyordum inanmıyordum ama eve geldimgimde telim tekrar çaldı arayan yine gizli numaraydı actım telefonu arayan aynı kişiydi müsaitmisiniz dedi evet buyrun müsaitim dedim kendini tanıttı ismim suat biz çiftiz ve 3.cü arıyoruz daha dogrusu ben de sertleşme problemi var eşimi tatmin edecek birini arıyoruz dedi sizinde nette resminizi gördüm aramak istedim dedi tabi nette yüz profilimi degilde yaragımın resmini koymustum :) yaragınız çok güzel görünüyor eşim aramamı istedi dedi bende seve seve size katılabilecegimi dogru kişiyi aradıgını söyledim yalnız eşim yüzünüzü görmek istiyor nasıl olacagını söyledigimde semt olarak nerde oldgumu görüşmek için dısarıda bir çay içebilecegimizi söyledi numaranız gizli nasıl arayacagımı sordugumda konunum itibariyle böyle olması gerekiyo dedi bende kaydecek bişeyimin olmadıgımı düşünüp verdigi adrese gitmeye karar verdim nereye gelecegimi sordugumda biz kadıköydeyiz dedi siz nerdesiniz diye sorunca avcılardayım dedim orta bir yer bulmak lazım dedi neresi uygunsa sizin için gelebilirim diyince ozaman taksimde görüşelim dedi tamam deyip 2saat sonra orda olacagımı söyleyip sizi yoldan tekrar ararım diyip teli kapadı ama içimde bi kuşku vardı ya gelmezse diye ama yinede gitmeye karar verdim taksime gidip meydanda beklemeye basladım o ara telim caldı actım arayan oydu nerdesin diye sorunca meydandayım dedim bizde ordayız oldugu yeri tarif etti siyah bi megan araç ta olduklarını söyledi telefonda yönledirerek aracı bulmamı sagladı içeri davet ettiler araca bindim ama gözlerime inanamadım eşi çarşaflı biri idi sadece gözleri görünüyordu eşim aynur dedi bende ender memnun oldum dedim ama hala şoktaydım bu arada suat şaşırdıgımı anlayınca neden bu kadar şaşardın diye sordu çarşaflı birini beklemedigimi mazur görmelerini istedim gülerek normaldir dedi eşinin sadece gözlerini görebiliyordum ama yapacak bişey yok tu suat eşine nasıl diye sordu kararın nedir dedi basını sallayarak olur demek istedi hiç konusmuyordu suat ozaman eve gidebiliriz diyince tamam diyip yola koyuldular 40 dakika yolculuktan sonra evlerie gelmiştik içeri girerken kalbim yerinden cıkacak gibiydi ama ne cıkarsa bahtıma diyip içeri girdim salona davet ettiler cekinerekte olsa girdim çekincek bişeyin olmadıgını rahat olabilecegimi söylediler evleri cok zevkli döşenmiş gayet iyi durumları vardı anlasılan eşi ben bi çay demleyeyim geliyorum diyince sesini ilk defa duydum neyse sohbette koyulmustuk ki eşi çayları getirdi ben espiri amaclı evin içinde böyle carsaflamı dolasıcaksın diyince ikiside gülmeye basladılar cok aceleci oldugumu sabırlı olmamı söyledi suat aceleden degil içinde ne oldugunu merak ettigimden söyledim diyince aynur kahkahayı patlattı ben üstümü degişeyim geliyorum diyip odasına gitti suata ne iş yaptıgını sordugumda boş ver önemli olmadıgını söyledi gizli bir görevde olmalısın ki söylemek istemiyorsun diyebildim temiz birine benzedigimi sır tutabiliecekmisin diye sordu bana güvenebilecegini gayet sırdaş oldugunu söyledim müftülükte çalıstıgını çekindigi için gizli numaradan aradıgını söyleyince hak vermedim de degil biz sohbete koyulmusken aynur üstünü degişmiş ve içeri girmişti gözlerime inanmadım o çarşafın için den adeta afrodit gibi bir kadın çıkmıstı üstünde askılı badi aldında bir karıs mini etegi vardı 170 boyunda 75 hilo civarında sarışın bir kadındı o an yaragım tas gibi olmustu bile cayları tazeleyip tam karsıma oturup bacak bacak üstüne attıgında nutkum tutulmustu ee nasıl buldun diyince şok üstüne şok yasadıgımı söyledim bu kadar güzel olcagını tahmin etmemiştim hatta bir an geri dönmeyi düşündügümü söyledim bende senin nette yaragının resmini görünce şok yasamıstım dedi bende neden diyice sorunca gayet iri duruyo dedi gercektem öylemi diye sordu bende neden yakından bakmıyorsun dedigimde ayaga kalakarak yanına gelip oturdu kocası hiç konusmuyor sadece izliyordu yanıma otutur oturmaz dudaklarıma yumuldu delice öpüşüyor dillerimiz bir birini sarmalıyordu elini yaragıma attıgında oo sen cadırı kurmussun bile dedi ayaga kalkarak elimden tutup yatak odasına götürüyordu kocasıda peşimizden gelerek olanları izliyordu aynurla ayakta öpüşüyor bir birimizi oksuyorduk bir cırpıda soyunmus cırıl cıplak kalmıstı yataga uzatıp öpüşmeye devam ediyorduk bir yandan öpüyor bir yandan vajinasini gögüslerini oksuyordum kulak memelerinden baslayıp gögüslerinin uclarını dişlerimle ezerek göbegine indigimde aynur coktan inlemeye baslamıstı göbeginden amına indigimde harika görünüyordu yeni agda yapmıs mis gibi görünüyordu önce kokusunu içime çekecek yalamaya basladım yalamıyo yiyordum adeta dilimi içinde gezdirip sularını içiyordum aynur saclarımı oksayıp suat bu harika yalıyo diye inliyordu kocası ise sadece olanları izliyor hiç konusmuyordu aynur yeter bende agzıma almak istiyorum diyip ayaga kalkıp bir cırpıda soymaya baslamıstı beni önce gömlegimi cıkarıp gögüslerimi yalıyordu sonra aşşagı egilip kemerimi acıp pantolonumu cıkartıp baxerle kalmamı saglamıstı aletimi oksayıp ucuna ısırıklar konduruyordu yanlardan tutup baxerımı indirince aletim suratına carpmıstı ellerinle kavrayıp resimdeki kadar varmıs harika diyerek agzına almıstı harika yalıyordu kafasında dilini dolaştırıp köküne kadar agzına alıp toplarimi avucluyordu sonra 69 yaparak o beni bende onu yalıyordum vajinasini ve poposunu aynı anda yalamak harika bir tattı daha önce ilaç aldıgım için boşalmam imkansızdı aynur yaladıkca inliyor inledikce yalıyordu bende vajinasini ve poposunu dakikalarca yalıyordum aynur daha fazla dayanamayacagını onu içinmde istiyorum diyip sırt üstü uzandı hadi aşkım sok onu içime demeye baslamıstı bir yandan suata suat bana böyle bir alet ve sikici buldugun için tesekkür ederim kocacım diyordu suatta gercekten harika yalıyor diyebildi sadece aynur hadi ender istiyorum onu sok içime diyince ben bacaklarının arasına gecip vajinasina fırca cekiyordum aynur ise sok sunu diye bagırıyordu birden kökleyince aynurun cıglıkları kulamıgımı sagır etmişti gözleri kaymıs zevkten 4 köşe olmustu dudaklarına yapısıp hem gidip geliyor hemde öpüşüyorduk aynur boynuma sarılmıs harika bir aletin var ender becer beni doyur beni diye yalvarıyordu baya bi gidip geldikten sonra aynur üste cıkmak itiyorum diyip beni sırt üstü cevirdi gercekten harika bi güreşçi gibi altına alıp aletimin içinden cıkmasına izin vermemişti üstünde zıplayıp duruyordu deli gibi zıplıyordu gögüsleri harika dans ediyordu iki elimle kavrayıp uclarını sıkıyordum aynur aglıyormuydu boşalıyormuydu anlamıyordum hızlandıkca hızlanmıstı aniden üstüme yıgılı verdi oh lar ahlar içinde ter akıyodu aynurdan harikasın ender diyip dudaklarıma yapısmıstı ben geldim sen halen boşalmadın diyince ben zor gelirim dedim hadi lan ordan bişey kulladıgın belli kimi yiyon diyince tecrübesi ortaya cıkmıstı aynurun ama önemli degil daha güzel sabaha kadar sikersin dimi suat diyince kocası sadece kafasını sallamıstı o arada aynur tekrar agzına almıstı bile deli gibi yalayıp boşalmamı istiyordu ben arkadan yaparmısın diyince bu yarak göte girmeyince ne anlamı diye güldü ben hemen göt deligini yalayıp parmaklarımla acmaya calısıyordum aynuru domaltıp yaragımı basını tükürükleyip deligine dayamıstım ama girmiyordu aynur suat içerden bebe yagını getirsen aşkım diyince suat banyodan bebe yagını getirmişti aynur yaragıma bebe yagını boca edince yaragım daha bi güzel görünüyodu sonra kendi götüne sürüp şimdi dene diyince yine 4 ayak pozisyonuna gelmişti biraz zorladıktan sonra kafası girmişti ama aynur cıglık cıglıga bagırıyodu yırtıldı götüm orospu cocugu diye küfür ediyodu ben o zevkle gidip geliyodum bir yandan götünü sikiyo bir yandan kalçalarını toklıyor bir yandan amını okusuyorsum biraz git geldikten sonra boşalıcagımı söyledim aynur götüme degil azgıma istiyorum diyince götünden cıkardım azgına verdim dilini dışarı cıkarmıs döllerini dilimin üstüne boşalt diyordu bir yandanda 31 cektiriyordu bana boşaldıgımda aynurun yüzünden agzından döller damlıyordu yaragımı bi güzel yalayarak temizlemişti o gün o geciktirici hapı iyi ki almısım diye seviniyordum kendi kendime harika bir sikiş yasamıstım o günden sonra aynurun kocası gibi olmustum haftada 2 3 gün mutlak yanındandaydım bir daha ki sefere ben aynur ve ablası arasında ki hikayemizi anlarıtım bol sikişli günler :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder