18 Nisan 2015 Cumartesi

Yengeme Banyoda Zorla Tecavüz Ettim

Merhaba arkadaşlar ben 17 yaşında esmer uzun boylu biriyim yengem ise orta boylu kızıl saçlı olgun 34 yaşlarında fazla uzatmadan konuya gireceğim dayı mın evde olmadığın da yengem ve bizimkiler düğüne gidecekti yengemi alıp bize getirme mi istediler bende yengemi alıp bize getirmeye gittim kapıyı çaldım ve yengem kapıyı açtı hazırlanıyordu ütü falan yapıyordu bi duş aldıktan sonra çıkabileceğimizi söyledi ve ben de tv yi açtım ve yengemin daha önce kirli iç çamışırlarını alıp kokluyordum yine aklıma geldi banyonu kapısının önünde yengemin iç çamaşırları ve elbiseleri vardı bi anda kendimden geçtim ve alıp yalama ya başladım. Derken birden bire kapıyı açtım ve içeri girdim yengem ayakta duş alıyordu bir anda üstüne doğru gitdim ve arkadan sarıldım ve bağırmaya başladı bi elimle ağzını kapattım ve o çıplak götüne arkadan yasladım ve bi elimlede göğsünü avuçladım çırpınıyordu ve hemen ağzına orada bulğumu çorabı tıkadım ve külotlu çorabıyla bağladım ve ellerinide kemerimle musluğa bağladım zaten çırıl çıplaktı boynunu yalama ya başladım ve aşağı doğru iniyordum göğüsleri derken ammına kadar indim ve yalamaya başladım ben yaldıkça çırpınmayı bırakıp inlemeye başladı artık gözleri kapalı şekilde zevkden inliyordu ve benim aleti çıkarıp bacaklarını omuzlarıma alıp yavaşca içine doğru iteliyordum ve artık o da zevk alıryordu ve ellerini açtım. Kucaklayı yatağa götürdüm ve ağzınıda açtım hadi diyordu ve inliyordu sırılsıklamdı 69 pozisyonuna getirdim ve hızlı hızlı sokup çıkartmaya başladım ama hala boşalmamıştım normalde 1 dakika içinde boşalan ben 4 yada 5 dk dır boşalmamıştım bi süre sonra boşaldım ve 15 dk da 2 defa boşaldım ve sonra banyoya götürüp duşun altına soktum ve bir postada orda boşaldım ve sonra içeri getirip bi andan kurulanıp bir anda da sevişiyorduk sonra çekmeceyi açtım bir külot ve sütyen beğenip ellerim le giydirdim ammını son bir kez daha öpüp kapattım ve külotlu çorabını giydirirken kalçalarına son kez dayayıp kapttım ve göğüslerini de aynı şekil kısa bi etek giydirdikten sonra makkaç yapmaya başladı ve bende o arada arkadan göğüslerini sıkıp boynunu yalıyordum parfümde sıktıktan sonra dayanamadım ve tekrar eteğini açıp ammını yalamaya başladım bi postada orada boşaldıktan sonra evden çıktık ve ben hala asansörde göğüsleriyle oynuyordum apartmandan çıktık yola. onu dayımın evde olmadığı herzaman da gelip sikebileceğimi söylüyordu yolda koluma girdi ve bizim eve kadar getirdim ve oradan düğüne gittiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder