23 Nisan 2015 Perşembe

öğrenci çocuk beni kendimden geçirdi

33 yaşında evli bir kadınım. kocam bir şirkette muhasebecilik yapıyor. işi sürekli uzuyo ve eve her geldiğinde çok yorgun oluyo. haftada en fazla 1 gece benimle ilgilenebiliyo oda çok kısa sürüyo zaten. o uyuduktan sonra hep hayal kurup kendi işimi kendim görüyodum. o sabah erken uyanıp kahvaltı hazırladım. harika bir sofra kurdum. kocam en çok neyi seviyosa onları hazırladım. üzerimede onun en sevdiği seksi elbisemi giydim ve kocamı uyandırdım. kahvaltımızı yaptık ve işe gitmesine daha 1 saat vardı. ben sofrayı topladım. oda koltuga uzanmış sabah haberlerini izliyodu. yanına gittim dudaklarından öpmeye başladım. hiç tepki vermiyodu. elime şeyine attım elimi tutup çekti ve işe gitmem lazım dedi. üzerini giyinip evden çıktı. o gün benimle beraber olmalıydı bunu çok istiyodum. aradan 10 dakika geçmişti ben o sıra elimi şeyime atmış hayal kuruyodum. o an kapı çaldı. kocam geri geldi sandım ve üzerime hiçbişey almadan kapıyı açtım. karşı dairemizdeki öğrenci çocuk çıktı karşıma. beni o halde görünce donakaldı. tuz yokmuş tuz isteme gelmiş. gir içeri kendin al dedim gülümseyerek. hemen içeri girdi. kapıyı kapatır kapatmaz çocuğu soymaya başladım. dudaklarından başlayıp aşağıya doğru heryerini yaladım. sonra pantolonunu indirdim. aletini ağzıma aldım. saçımdan tutup kafamı ileri geri yaparak köklüyordu. ellerimi taşaklarına attım. çocuk zevkten kudurmuştu. sonra aletini ağzımdan çıkardım. yatak odasına geçtik. yatağa uzandım ve şeyimi yalamasını söyledim. hemen kabul etti. yalamaya başladı. o yaladıkça ben çığlık atıyodum kendimden geçiyordum. ben bağırdıkça daha hızlı dilliyordu. artık oda dayanamıyordu. yalamayı bıraktı. kalktı ve aletini şeyime soktu. hızlı hızlı gidip gelmeye başladı. o soktukça ben bağırıyordum. 8 senelik evliyim kocam bana bu zevki 1 kere bile yaşatmamıştı. o güne kadar bu işin bukadar zevkli olduğundan haberim yoktu. 20 dakika boyunca beni sikti. tam boşalıcakken çıkarttı ve üzerime boşaldı. harika dakikalar geçirmiştim. sonra üzerini giydi tuzunu verdim ve gitti. artık kocama ihtiyaç duymuyordum. azdığımda o çocuğu çağırıyorum ve gerekeni yopıyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder