21 Nisan 2015 Salı

Hastanede kadın doktor ile sex hikayem




Evet sizlere farklı bir olayı sex hikayeleri a anlatıyorum ve sizlere kaç kişinin annesi olduğumu söylerken işte annesiyim, ben hollandanin Almelo sehrinden katiliyorum ve yasadigim gercek anilari sizinle paslakmak isdedim. Bundan 1 ay onceye kadar sizlere es degisimi clubunde yasadiklarimi anlatmisdim.
Benim esim sekse cok dusgun bir insan ama ben onun kadari degilim cunku esim beni tatmin edemiyor ve parcalarcasina sikiyor beni hertarafimi acitiyor onun icinde ben sexden uzak kaliyorum. Bizim bir aile dostumuz var mahmut isminde esinden ayrilmis birisi, devamli bize gelir gider, cana yakin bir insan ama cana yakin oldugu kadarda azgin birisi nede olsa esinden bosanmis birisi, birgun beni aradi ve bana bir isi oldugunu soyledi ben de tamam yaparim dedim ve cocugu kocama birakdim onun evine gittim, zile basdim kapiyi acdi ve beni iceri aldi bana camasirlarini yikayamadigini soyledi bende ben yaparim dedim ve camasirlarini makineye doldurdum, ve iceri gecdim bana kahve icermisin dedi bende alayim dedim oturduk kahve iciyorduk sohbete koyulduk cunku icimizi disimizi bilen bir insandi, sohbet dondu dolasdi sekse geldi kocamla iliskilerimi sordu ben yanitladim ben ona sordum o yanitladi derken benim altim islanmaya basladi ama onun onude sismisdi belliydi devamli saklamaya calisiyordu acik konusmasinin sebebinide kendide biliyordu cunku kocamin beni tatmin edemedigini
birden yanima geldi seni cok begeniyorum dedi ve elini etegimin altina atti ve opusmeye basladik amimla oynuyor goguslerimi yaliyor beni cilgina cevirmisdi hemen kendimi yatak odasinda buldum ve soyunmaya basladim cunku benimde canim sikilmek isdiyordu,
oda soyundu yaragi tas gibi olmus sanki beni azina al dercesine bakiyordu ve baygida iri bir yarakdi hemen azima aldim ve dilimle yalayarak bogazima dogru goturdum oda eliyle amimi karisdiriyor beni deliye ceviriyordu derken beni birden domaltti arkama gecdi ve amimin derinliklerine girmesi icin sabirsizlaniyordu sanki yaraginin kafasini amimin deligine birakinca beni bir sehvet basdi derken usul usul icine dogru giriyor girerkende goguslerimi SIKIYORDU birden tasaklarini gotumde hissettim ve icimden azmani aldim kokune kadar demeye kalmadi mahmut cekip cekip dosemeye baslamisdi bile, giriyor cikiyor o kalin yaragini tadini icimde ilk kez hissediyordum beni sikerkende arasira kocan bu amimi zevke getiremiyor dedikce ben deli oluyor ust ustte orgazm oluyordum
derken birden sacimdan cekip azini ac cabuk dedik ve azimda sanki bir yanardag patladi
sandim azimi kapatiyorum doller dudaklarimin kenarindan akiyordu o kadar doluymus meger ben de yalayip yuttum kocamda bile yapmamisdim bunu dedigimde azima yeniden yaragini dayadi biraz yala daha bitmedi dedi bende yalamaya basladim ama daha iyice inmemisdi belliydiki daha doluydu iyice sertlesince beni sirt usdu yatirdi bacaklarimi omuzuna aldi hem bacaklarimi yaliyor hemde o taze amcigimin icinde seyahat ediyordu oyle guzel vuruyorduki birden bana canim gotunu cekiyor girebilirmiyim dediginde tamam ama lutfen acitma dedim oda tamam deyip beni domaltti basimida yorgana yapisdirip basima eliyle sertce basiyor arka deligimi zorluyordu ama sanki gotum yirtiliyor sandim, tamam girdi hepsi dedi bende yaa kocam o gotum icin ne kadar dil doktude vermedigim dedigimde, belli daracik dedi ve basladi girip cikmaya ara sira cekiyor amima daliyor cekiyor gotume sokuyor beni havalarda ucuruyordu derken gotumde bir sislik hissettim bana azini ac dedigindede lutfen gotume bosal dedim ve birden gotumde fiskirdi ve cekdi kalaninida amima fiskirtti gotumden amimdan doller disari dogru akiyor banada gotun bayagi genisledi sakin kocanla bugun iliskiye girme anlar dedi, bende hemen banyoya gittim dus aldim gercekdende iki parmagim gotume rahatlikla giriyordu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder