20 Nisan 2015 Pazartesi

Annem Başka Erkeklere Veremiyor Artık!


Merhaba Sex Hikayeleri kullanıcıları eniştemin kız kardeşi banu ve ablamı nasıl sktiğimi sizlere anlatmıştım. buna devam edeceğim bu hikayede ablamın yazlıkda söyledikleri içime çok oturmuştu annem iş diye başka erkeklere kendini siktiriyor babamın siki artık kalkmıyor demişti bende madem annem sik istiyor bari ben sikeyim diye düşündüm. Tatil dönüşü annem beni almıştı telefondada ablam yazlıkda banuyu ve kendisini nasıl siktiğimi anlatmıştı. Önce anneme kızdım dedim sen neden başkaları ile sikişiyorsun ben ne güne duruyorum burada dedim oda ne bilim oğlum senin okadar büyüdüğünü düşünemedim dedi. Tamam dedim sen git banyoyu hazırla ben biraz dinleneyim dedim. O da peki dedi once gittim banyoda küvette 45 dk dinlendim. Artık evde ben kraldım annem köle idi. yatağa uzandım anneme dedim gel buraya bana masaj yap o geldi ve bana masaja başladı.
Özel masaj yağları ile tüm vücuduma masaj yapıyordu. Sırt bölümü bittikden sonra sırt üstü yattım hemen sikime sarıldı dedim dur hemen ne öyle ben isteyince sikicem seni cezalısın dedim. Oda baban ve ikizler gelir birazdan hadi yapalım dedi dedim yok yarın sikicem seni dedim. Zaten yorgundum son gün diye ablamı 3 defa götünden eniştemin kardeşi banuyuda 2 defa götten bir defa amdan sikmiştim. Yani bugün hiç canım seks yapmak istemiyordu.
Yarın dedim peki dedi. Sabah kalktım kahvaltıda hayvan gibi yedim babam yine kahveye kumara cıktı ikizlerde okula oradanda sinemaya gideceklerdi annem daha evde idi her sabah işe gitmek için can atan kadın gitmemişti. Onu bugün fena sikicektim. Ne olur ne olmaz diye eniştemin geciktirici ve kaldırıcı haplarından almıştım lazım olur diye onlardan bir tane attım. herkes gittikden sonra annem ile başbaşa kaldık. Dedim buraya gel geldi git en sexy iç çamaşırlarını git ve muhakkak üzerinede mini etek giy dedim.
Annem 42 yaşında idi ama taş gibi hatundu. Saışın 170 boylarında 90-60-90 diyebileceğiniz bir kadındı her erkek böyle bir kadını sikmek ister. Bi5 dk sonra geldi tam istediğim gibi giyinmişti. oturtdu karşıma bacak bacak üstüne attı ve benden önce lafa başladı banuyu iyi siktin mi bari oğlum dedi dedim evet hoşuma gidiyordu banu zaten cok iyi oldu ama ablam piyangodan cıktı nedense ablamı sikerken daha zok zevk aldım ama sende nirvanaya ulaşacam dedim.
Annem güldü kalktım mini eteğin üzerinden bacaklarını okşamaya başladım. elimi içeri attım amcığını parmakladım hafif ıslakdı. eteği kaldırdım tangayı aralayıp amını yalamaya başladım. sonra ayağa kalktım ve ve ağzına verdim annem sikimi somuruyordu resmen birden cektim ağzından domalttım ve dayadım amına aralıksız 15 dk siktim bu arada annem 2 defa arka arkaya boşaldı harikasın bebeğim muhteşemsin oğlum diyerek inliyordu hadi sende gel diyordu bende gelmek istiyordum ama boşalamıyordum. Cıkardım sikimi amından götüne girmek istedim ama yapamadım cok dardı girmiyordu.
Anne dedim git masaj yağlarını al gel gitti aldı geldi ben uzandum o masaja başladı 69 yapalım dedim dur olum daha yeni 2 defa boşaldım dedi dedim ama ben boşalamadım seni götünden sikmeliyim boşalmak için dedim baksen o nedenmiş dedi ablamında amından sikerken boşalamıyordum cok geniş gelio folloş etmişler sizi dedim güldü hadi be oradan salak dedi. 69 a geçtik ben o yağlarla göt deliğini actım iyce sırt üstü uzandım dedim gel otur üzerine o da geldi amına aldı yine benimkini hızlı hızlı git gele başladı dedim dur orospu gotten sikicem seni dedim bi daha boşalayım dur cok ıslandım dedi bir defada öyle boşaldı.
Benim sabrım kalmamısdı kalkdım ayaga bunu sırt üstü yatırdım bacak omza yaptım ellerimi memelere attım ve sikimi göt deliğiene soktum. biraz bağırdı ama hoşuna gidiyordu 3-5 dk siktikden sonra tam boşalacaktım hemen toparladım ve ağzına verdim ağzına vermemden 20 sn sonra bi volkan gibi patladım cok fenaydı ağzı yüzü spermlerimle sıvandı harikasın oğlum sen dedi ve banyoya gitti.
Bende peşinden tabi. oradada 1 posta kaydım tabi. Devamında hergün farklı şekillerde siktim kendisini. Ama asıl olay ablam geldiğinde oldu grubun dibine vurduk onuda başka bir zaman anlatırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder