20 Nisan 2015 Pazartesi

Eniştemle Birlikte Olmak Çok Zevkli


Ben 28 yaşımdayım. Başımdan mutsuz bir evlilik geçti. Bir yılı kardeş gibi geçen 3 yıllık evlilikten sonra kocamdan boşandım. Annem ve babamla beraber kalmaya başladım. Ablam evlendiği için eniştemin işi gereği beraber ilçede yaşıyorlar. Ben de özel bir şirkette çalışıyorum.
Bir akşam üzeri babam aniden rahatsızlandı ve hemen hastaneye kaldırdık. Kalp krizi geçirmişti. Muayeneden sonra kalp damarlarlarının tıkalı olduğunu ve ameliyat olması gerektiğini söylediler. Biz de babamı Ankara’da özel bir hastanede ameliyat ettirmeye karar verdik. Yalnız Ankara’yı hiç bilmiyorduk ve kalacak yerimiz yoktu. Annem babam ve beraber gidecektik. Artık biz de hastaneye yakın bir otelde kalırız diye düşünüyorduk.
Ablam ne yapmaya karar verdiğimizi öğrenmek için aradı. Biz de ona anlattık. Ablam bize
– “İsterseniz Hakan sizi götürsün o Ankara’yı çok iyi bilir ve sizi misafirhaneye götürür, orda kalırsınız.” dedi.
– “Çok iyi olur ama o izin alıp ta gelebilir mi?” dedik
– “Sorun olmaz, Hakan rahat izin alır.” dedi
Ankara’ya gideceğimiz günü kararlaştırdık ve eniştem bize bir gün evvel geldi. Sabah erkenden otobüsle babam, ben ve eniştem gideceğiz. Babamın son kontrol ve tahlilleri bitene kadar eniştemin çalıştığı resmi kurumun misafirhanesinde kalacağız. İşler bittikten sonra ameliyat günü annem gelecek, ameliyatını olan babamın yanında refakatçi olarak nöbetleşe kalırız diye düşündük. Belki beni misafirhaneye almazlar diye ablamla eniştemin evlilik cüzdanını da yanımıza aldık. Karı koca gibi davranıp iki oda ayırtacak, ama babamla ben bir odada, eniştem ikinci bir odada kalacaktık.
Sabah erkenden otobüsle yola çıktık. Hastaneye vardık, babamın işlemlerine hemen başladık. Sevk işlerini filan hallettik. Yalnız babamın hemen ameliyat olmayacağını, bir süre izleme ve tahlillerin yapılması gerektiğini, bunun için mutlaka hastanede yatması gerektiğini söylediler. Babamın yatış işlemlerini yaptırdık. Babamla vedalaşıp hastaneden eniştemle beraber ayrıldık. Tahliller için her gün hastaneye, babamın yanına gelecektik.
Sıra akşam kalacağımız misafirhaneyi bulmaya gelmişti. Giderken bir yandan ne yapacağımızı konuştuk eniştemle… Babamın hastanede kalması hesapta yoktu. Şimdi iki kişi karı koca olarak iki ayrı oda tutmamız anlamsız olacaktı. Mecburen tek oda tutulacaktı.
Kendimi bir garip hissediyordum. Boşandığım kocamla yataklarımızı ayırdığımızdan bu yana nerdeyse iki sene geçmişti. Bunca seneden sonra ilk defa aynı odada, hatta belki de aynı yatakta bir erkekle yatacaktım. Yanımda yürüyen eniştemi süzüyordum çaktırmadan… Boylu poslu, yakışıklı adamdı eniştem… Geniş omuzları, hem benim hem kendisinin ağır çantasını rahatlıkla taşıyan pazuları şişmiş kaslı kolları vardı. Onunla karı-koca rolü oynayacaktık şimdi…
Yarım saatlik yürüyüşten sonra kalacağımız yeri bulduk. Ben dışarıda beklerken eniştem işlemleri yaptırdı. Kalacağımız odanın anahtarını aldık, çantalarımız bırakmak için odaya çıktık. Nasıl anlatabilirim bilmiyorum, içimde hem bir heyecan, hem bir ürperti kaplamıştı. Balayına çıktığım gün otele ilk girişimi yaşıyordum yeniden… Kendimi gerdeğe girecek yeni gelin gibi hissediyordum.
Eniştem bizi evli diye işlem yaptırdığından odadaki geniş yatak beklediğim gibi çift kişilikti. Çantalarımızı boşalttık ve dolaba yerleştirdik. Çok yürüdüğümüz için yorulmuştum. Kendimi hemen yatağa atarak uzandım, biraz dinlendim. Eniştem de çok yorulmuştu. O da kendini yatağın diğer tarafına attı. Üstümüzdeki giysilerle biraz uzanıp dinlendik, kendimize geldik. Eniştem,
– “Biraz yatalım, daha sonra yemeğe çıkarız.” dedi
– “Tamam enişte, ama bu yorgunluğu atabilmem için bir duş alsam iyi olur..” dedim. Kalkıp banyoya baktığımda sıcak su vardı enişteme “sen yatarken ben bir duş alayım” dedim.
Ben duşa girdiğimde eniştem yorgunluktan öylece yatağın üzerinde uyuya kalmıştı. Duşumu alıp çıktığımda o hala uyuyordu. Giyindikten sonra eniştemi uyandırdım.
– “Enişte, istersen kalk sen de bir duş al” dedim.
O da peki der gibi başını salladı, kalkıp banyoya girdi. Duşu aldıktan sonra banyoda havlu olmadığı için bana seslenerek dolaptan havluları vermemi istedi. Kapı aralığından havluyu uzattım. Lavabonun aynasından eniştemin çıplak vücudu görünüyordu ama o bunun farkında bile değildi. Gördüğüm manzara çok güzeldi. Bir gram fazlası olmayan kaslı, atletik vücudu göz alıyordu. Önündeki kocaman alet inik halde bile kapkalın, bileğim gibi uzanıyordu.
Bir an bile olsa, gördüğüm şey karşısında içimin bir hoş olduğunu hissediyordum. Saçlarımı tararken gözümün önünde hep eniştemin koca aleti canlanıyordu. Eniştem banyoda giyinerek çıktı. Yanıma saçını taramak üzere aynaya yaklaştığında o temiz sabun kokusunun arasında erkeksi vücudunun kokusunu çektim ciğerlerime… Üstünü başını düzeltip,
– “Haydi kalk, bir yemek yiyelim. Daha sonra biraz sana Ankara’yı gezdireyim.” dedi. Beraber çarşıya çıktık. Dolaşırken
– “Ablana bir sürpriz yapmak istiyorum, Ankara’dan ona güzel bir hediye alalım. Ama ne alacağıma karar veremedim.” dedi
– “Bence güzel bir iç çamaşırı alalım” dedim.
– “Ben anlamam ki…” dedi
– “Ben yardımcı olurum enişte…” dedim.
Beraber iç çamaşırı satılan bir dükkana girdik. Enişteme çok beğendiğim güzel bir gecelik gösterdim
– “Bak enişte, bu harika.. Bunu alalım, ablam çok beğenir” dedim
– “Peki baldız, alalım.” deyip aldıktan sonra bana da “beğendiğin bir şey varsa sen de al…” dedi
– “Yok istemem” dedimse de beğendiğimi almamda ısrar etti. Beyaz dantelli bir iç çamaşırı beğendim,
– “Peki, o zaman ben de bunu alayım” dedim. Eniştem beğendiğim iç çamaşırını aldı, onun üzerine bir de kısacık, şeffaf bir babydol beğendi. Onu da paketletti.
Daha sonra dolaşarak Sakarya caddesi denen bir yere gittik, orada yemek yedik. Eniştem kendisine bir bira söyledi.
– “İstersen sen de bir tane iç yorgunluğu alır” dedi ben hiç içmediğim için önce istemedim. Ama ısrar edince,
– “Peki bir tane de ben içeyim, içemezsem sen içersin” dedim. Bir yudum içtim, tadı pek güzel değildi. Ama daha sonra yavaş yavaş içmeye başladım. Eniştem ikincisini bitiriyordu bile… Ben daha yarısına bile gelmemiştim eniştem iki bira daha söyledi
– “Haydi çabuk… Bunu da sen içeceksin” dedi
– “Tamam” dedim. Kalan birayı tek yudumda içtiğimi görünce
– “Aman yavaş baldız, sarhoş olursun yoksa…” dedi
– “Olsun enişte, yanımda sen varsın…” dedim daha sonra eniştem üçüncü birasını içerken ben de ikinci biramı içiyordum biralarımızı içtikten sonra
– “Hadi kalk artık gidelim” dedi. Ayağa kalktığımda hafif başım döndü.
– “Aman enişte… Benim başım döndü, tut beni…”
– “Koluma gir canım…” dedi. Eniştemin koluna girdim ve iki elimle koluna sarıldım. Başım döndüğü için başımı da omzuna dayamıştım.
– “Demedim mi ben sana, yavaş iç sarhoş olursun diye…” dedi Benim de istediğim zaten hafif sarhoş olmaktı, istediğim de olmuştu. Gece saat onbire doğru misafirhaneye vardık ben daha odaya girer girmez kendimi yatağa attım. Eniştem de yatağa uzandı. Bir süre o vaziyette yattıktan sonra eniştem
– “Haydi yatalım artık hastaneye sabah erken gidelim” dedi. Biraz biranın etkisi biraz da havanın sıcak olmasından odada yatmak mümkün olmuyordu. Enişteme,
– “Ben uyuyamadım ya enişte… Çok sıcak elimi ayağımı yıkayayım” dedim
Ben banyoda elimi ayağımı yıkayıp çıktığımda eniştem de çarşıdan aldıklarımıza bakıyordu.
– “Bunu ablan nasıl giysin kız? Baksana bunun her tarafı açık… Şeffaf tülden bir şey, sütyen de kilot da çok küçük…” deyince
– “Enişte onlar fantezi iç çamaşırı… Ablam giyince beğenirsin merak etme…” dedim. Güldü,
– “Doğru söylüyorsun, ablana çok yakışır bunlar…” dedi. Biraz sonra içini çekip “Keşke ablan da yanımızda olsaydı da üzerinde bir görseydim” dedi. Ben de güldüm,
– “Ne o enişte? Bir gün ayrı kaldın, ablamı özledin hemen bakıyorum.” dedim.
– “Ne yapayım baldızım, ablana sarılmadan uyuyamam ki ben… Şimdi olsaydı bunları giyer, ben de üstünde nasıl durduğunu görürdüm.”
– “İstersen ben giyeyim de bir gör, ablamın üstünde nasıl duracağını gözünün önüne getirirsin.” dedim
– “Mankenlik yapacaksın yani… Yakışır valla senin gibi güzel kadına her şey yakışır zaten…” dedi
– “Aman eniştee… Utandırma beni, vazgeçtim zaten… Baksana, sen de söyledin, tülden şeyler bunlar…”
– “Yoo, öyle hemen caymak yok baldız. Söz verdin, giyeceksin. Bak ben senin için neler yapıyorum…” diye şantaja başladı eniştem.
– “Tamam, tamam enişte… Kızma, ama bir kere giyip çıkarıyorum, ona göre…” dedim. Paketi alıp içeriye banyoya geçtim. Şöyle bir elime alıp baktım. Gerçekten bunları giymek cesaret isterdi. Hele eniştemin yanında… Ben tereddüt ederken eniştem içerden “Hadi, nerde kaldın?” diye seslenince alelacele üstümdekileri çıkarıp aldığımız tanga külot, dantel sütyeni giydim, üzerine de etekleri fırfırlı, kurdelelerle dantellerle süslü şeffaf babydolü geçirince aynada kendime bir baktım.
Güzel bir kadın vardı aynada… Uzun siyah saçlarım beyaz çamaşırlarla, beyaz tenimle tezat oluşturuyor, memelerimin yarısını açıkta bırakan şeffaf babydolün altında yarım sütyen, kenarları iple bağlı beyaz dantel külot görünüyordu. Kalçalarımın hemen altında biten giysi, bacaklarımı meydanda bırakıyordu. Dudaklarıma kırmızı ruju sürüp, makyajımı bitirdiğimde daha da güzel, çekici vamp bir kadın olup çıkmıştım şimdi. Çekine çekine içeriye girdiğimde eniştemin gözlerinin açıldığını fark ettim. Hayranlıkla uzun bir ıslık çaldı eniştem,
– “Çok güzel olmuşsun prensesim…” dedi
– “Abartma enişte… Ablamın üstünde daha güzel olur bunlar…” dedim. “şöyle ablamı bu giysilerin içinde bir düşün.”
Ben de odadaki aynadan bakıyordum. Eniştem yatağa yatmış ellerini boynunun altına bağlamıştı. Yavaşça doğrulup yatağın kenarına oturdu. Gözleri parlıyordu bana bakarken,
– “Gerçekten çok harikaymış… ” dedi.
Şöyle bir etrafımda döndüm. Kendimi enişteme iyice seyrettirdim. Striptizci gibi hissediyordum kendimi… Eniştemin yiyecek gibi bakışlarından içim bir hoş olmuştu. Hemen içeri kaçıp üstümdekileri çıkardım. Tekrar giyinip içeriye geldim. Heyecandan yüzüm kızarmıştı.
– “Kız sen bayağı sarhoş oldun galiba. Hadi yatalım artık” dedi
– “Hiç uykum yok enişte. Yatmak istemiyorum. İstersen sen yatabilirsin” dedim. Eniştem,
– “Yatak iki kişilik baldız. Nasıl yatacağız? Sen yatakta yat. Ben de koltuğu çekeyim. Ayaklarımı yatağa uzatır öyle yatarım.” dedi
– “Enişte en az bir hafta buradayız. Bir hafta bu şekilde yatacak halin yok ki… Olsun beraber yatarız. Korkma benden zarar gelmez” diye şaka yaptım eniştem de gülerek
– “Yok kız sen benimle yatmaya çekinmez misin?”
– “Enişte çekinsem ne yapacağız mecbur beraber yatacağız.”
– “Eğer sence bir sorun yoksa bence de olmaz.” dedi “Hadi o zaman ben dışarı çıkayım da sen üzerini değiştir”
– “Peki enişte..” dedim o da
– “O zaman, hadi bir an önce yatalım, çok uykum var” dedi Valizi açtığımda annemin o telaşla akşam yatmak için bir şey koymadığını gördüm. Telaşla enişteme
– “Tüh, hiç öyle yatmak için bir şey koymamış annem…” dedim
– “Üzerindekilerle yat şimdilik…” dedi.
– “Enişte bu sıcakta üzerimdekilerle yatılır mı? Zaten terledim, leş gibi kokuyorlar, toz toprak oldu… Mümkün değil yatamam.”
– “O zaman kalk açık bir yer bulalım da tşörtle ile eşofman altı bakalım bari…” dedi
– “Enişte bu saate nereden buluruz? Çok geç oldu”
– “Bu gecelik üzerindekilerle yat ta yarın bir şeyler bakalım”
– “Peki bugün idare edeyim bari…” dedim
Ablam eniştemin çantasına bir şortla bir tşört koymuş. Eniştem
– “Sen o zaman sen bunları giy, ben böyle yatayım.” dedi.
– “Ya enişte, nasıl olsa çekinecek bir şey kalmadı artık. Ben seninkileri giyeyim. Bu sıcakta sen de bu vaziyette yatamazsın o zaman sen üzerini çıkar da yat…” dedim
– “Olur mu?”
– “Neden olmayacak olur tabi”
Eniştem üzerini çıkardı. Zaten üzerinde bir gömlek vardı, onu çıkarttı. Vücudu çok atletikti, kolları kaslı ve göğsü hafif kıllıydı. Pantolonunu da çıkardı, boxer iç çamaşırı ile yatağa yattı
– “Bak, eğer benden utanırsan veya çekinirsen söyle, yatmayayım” dedi
– “Yok enişte, olur mu ya? Neden çekineceğim, sen yabancı mısın?” dedim “Burada en az bir hafta kalacağız, onun için rahat etmeliyiz”
Odanın lambasını kapattım ben de yatağa girdim sadece alt tarafını nevresimle örtü yatarken bana
– “Keşke ablana aldığımız kıyafeti giyip de yatsaydın” dedi
– “Giymemi istiyor musun?” dedim o da
– “Evet” dedi
Yataktan kalkarak ablama aldığımız geceliği giydim
– “Enişte böyle nasıl, beğendin mi?”
– “Gerçekten çok güzelmiş” dedi.
Tekrar yatağa yattım. Oda çok sıcak olduğu için üzerimi örtmemiştim ve sohbet etmeye başladık. Ben yatakta enişteme doğru dönerek konuşuyordum bu arada göğüslerim gecelikten görünüyordu eniştemin de gözleri göğüslerimdeydi. Babamın hastalığından, yarın neler yapacağımızdan filan konuştuk. Konuşurken eniştem uykuya dalmıştı ama ben bir türlü uyuyamıyordum. Ben de arkamı enişteme dönerek uyumaya çalışıyordum.
Bir süre sonra eniştem uykusunda bana doğru döndü. Bacağımı bacakları arasına aldı ve elini boynuma attı. Eli göğsümün üzerine gelmişti. Bu benim de hoşuma gitmişti. Uyku sersemliği ile eliyle göğsümü biraz sıktırdı ve uyumaya devam etti.
Eniştemin uyamadığını uyur gibi yaptığını zannettim ama yorgun olduğu için gerçekten uyuyordu. Eniştemin sertliğini bacağımda hissedebiliyordum. Ben de enişteme doğru yanaştım. Kalçalarımı iyice oynatıp o sertliğin tadını çıkardım bir süre… Bir elimle eniştemin göğsümü avuçlayan elinin üstüne bastırıp parmaklarının temasını iyice arttırdım. Diğer elimi de şortumun içine soktum ve kendimi tatmin etmeye başladım. Bütün gün o kadar dolmuştum ki, fazla uğraşmadan kısa bir süre sonra zevkle boşaldım. Daha sonra ben de uyudum.
Ertesi gün gene hastaneye gittik ve babamın ameliyatının ertesi güne kaldığını söylediler. Bizim yapacak başka işimiz olmadığı için eniştemle dolaşmaya başladık. Eniştemle sanki karı koca gibi kol kola geziyorduk. Akşama kadar dolaştık. Sokakta çiçek satan kız,
– “ Ağabey yengeme bir tane alır mısın?” deyince eniştem gülümsedi ve
– “Haydi ver bir tane alalım…” dedi. Bu benim çok hoşuma gitmişti. Enişteme teşekkür ettim ve o gün misafirhaneye erken döndük. Biraz lobide televizyon izledik. Saat sekiz gibi odamıza çıktık. Ben hemen üzerimdekileri çıkarttım. Sıcaktan bunalmıştım. Duşa girdim, terimi atıp çıktım. Üzerime iç çamaşırı giymeden sadece bir şortla tşört giydim. Eniştem de gömleğini ve pantolonunu çıkardı. O da benim gibi bir şort tişörtle çıktı banyodan…
Gelirken gazete almıştık. Vakit geçirmek için beraber yatağın üzerinde bulmaca doldurmaya başladık. Ben soruları okuyorum. Eniştemle beraber doldurmaya başladık. Yazarken eğiliyordum ve göğüslerim tişörtün geniş yakasından görünüyordu herhalde ki, eniştemin gözleri göğüslerimden ayrılmıyordu. Eniştemin göğüslerime baktığını fark ettikten sonra göğüslerimi kapatacağıma ona daha açık vermek için gazeteye biraz daha eğiliyordum. Arada bir de elimi göğsüme sokup kaşıyor kalemi ağzıma alarak oynuyordum. Bu hareketlerimin eniştemi çok etkilediği belliydi. Eniştemin önü kabarmaya başlamıştı. Benim de canım istemeye başlamıştı.
Yatağın üzerindeki battaniye yere düşmüştü. Battaniyeyi yerden almak için eniştemin üzerinden eğildim. Yerdeki battaniyeyi alırken göğüslerim eniştemin bacaklarına değmişti. Kolum da eniştemin önüne dokundu. O anda eniştemle göz göze geldik. Hiç konuşmadan birbirimizin gözlerine bakıyorduk. Birden eniştemin dudaklarından öpmeye başladım. Eniştem şok olmuştu
– “Ne yapıyorsun kız yapma…” dediyse de
– “Enişte sen de istiyorsun aslında…” dedim ve eniştemin dudaklarından öpmeye başladım. Elimle de eniştemin sikini okşuyordum. Enişteminki kalkmıştı. Şortunun paçasından elimi içeriye soktum. Eniştemin sikini çıkarttım. Elimle okşuyordum. Eniştem bir yandan inliyor, bir yandan itiraz etmeye çalışıyordu.
– “Yapma baldız,bunu yapmamalıyız…” diyordu
– “Enişte bunu sen de istiyorsun, ben de istiyorum… Lütfen çok istiyorum. Nolur kırma beni…” Yalvarıyordum…
– “Peki o zaman baldız… Madem sen de istiyorsun, günah benden gitti o zaman…” diye karşılık verdi.
Benim tahammülüm yoktu. Hemen doğrulup eniştemin şortunu çıkartım. Eniştem çırıl çıplak kalmıştı. Deli gibi enişteminkini ağzıma alıp yalamaya başladım. Toplarını sıktırıyor arka deliğine de parmaklarımla bastırıyordum. O kadar büyük ve kalındı ki ağzıma zor sığıyordu. Eniştem eliyle de benim göğsümü okşuyordu. Yalamaya doyamıyordum. Parmaklarımın arasında eniştemin kalın, damarlı penisini gördükçe azıyor, bacaklarımın arasında ateş yanar gibi kasıklarımın yandığımı hissediyordum.
Başımı kaldırıp enişteme baktım. Gözlerini kısmış, saçlarımın arasındaki elleriyle beni kasıklarına çekiyor, kısık kısık inliyordu. Durduğumu hissedince kalktı, yatağın üstünde diz çökerek beni soydu, üzerimdekileri çıkardı. Zaten iç çamaşırı giymemiştim, iki parçayı çıkarınca ben de çırılçıplak kalmıştım. Hasretle eniştemin dudaklarını öpüyordum. Eniştem de bana karşılık vererek dudağımı kopartırcasına öpmeye başladı. Ben eniştemi hem öpüyor hem de bir elimle okşuyordum. Eniştem elini uzatmış, şehvet sularıyla sırıl sıklam olmuş kadınlığımı okşuyor orta parmağını içime sokuyordu.
O kadar hoşuma gidiyordu ki adeta kuduruyordum. Dudaklarımı öpmeyi sürdüren eniştem boynuma, memelerime, göbeğime inmeye başlamıştı. Islak dili göbek deliğimde oyalandıktan sonra kasıklarıma geldi. Bunu yaparken kendisi de ters dönmüş, taş gibi sertleşmiş organını ağzıma doğru uzatırken diliyle amımı okşamaya başlamıştı. 69 pozisyonuna geçmiştik. Ben enişteminkini ağzıma alırken o da benimkini yalıyor parmağını arkama sokup sokup çıkartıyor, boşta kalan elleriyle de göğüslerimi okşuyordu.
Benim daha fazla dayanacak gücüm kalmamıştı artık. Hepsini içime almak istiyordum. Altından zorla kalkıp eniştemin üzerine çıktım. Nefes nefeseydim. Eniştemin üzerine yavaşça oturdum. Elimle eniştemin kalın organını tutup kan hücumundan şişip dudakları kabarmış amıma hizaladım. O kadar zevk alıyordum ki bağırmamak için kolumu ısırıyordum.
Ben bitmek istemiyordum içimden çıkartım ve enişteme doğru dönüp dudaklarından öpmeye başladım. O da beni öperken dudaklarımı kopartıyordu daha sonra eniştem benim boyunlarımı, omuzlarımı öpüyor göğüslerimi okşuyor diğer eliyle önümü okşuyor parmağını içime sokup çıkartıyordu eniştem vücudum her tarafını öperek yalayarak göbeğime kadar indi ben zevkten çıldırıyordum yatağın çarşafını sıktırıyordum her tarafım titriyordu enişteme artık dayanamayacağımı beni bitirmesini istedim o da
“Daha değil sabret” dedi
Diliyle yalıyor dilini içime sokup çıkartıyordu beni ters çevirdi ve bu seferde sırtımdan yalamaya başlayarak aşağıya kadar inmeye başladı bana biraz kalçalarımı kaldırmamı istedi eliyle kalçamı açtırıp diliyle arkamı yalıyor dilinin ucuyla arkama giriyor parmaklarını da içime sokuyordu elleriyle amımı açtırdı önce iki parmağını soktu sonra üç parmağını sokmaya çalıştı benim biraz canım acıdı enişteme
– “Yeter artık parmaklarını çıkar kuduruyorum” dedim
Arkamdan yavaş yavaş içime giriyordu ben de kendimi enişteme bırakmıştım birkaç sefer içime girip çıktıktan sonra çıkartıp arkama girmek için elleriyle kalçamı açtırdı ben iyice ıslandığım için enişteminki iyice ıslanmıştı önce kafasını soktu biraz canım acıdığı için kendimi biraz çektim ve istemeyerek biraz kendimi sıkıyordum
eniştem benim rahatlamam için kulak memelerimi yalıyor ve kulağıma açık saçık kelimeler söylüyordu kendimi serbest bırakmamı istedi daha sonra çok zevk alacağımı söyledi ben de elimden geldiğince rahatlamaya çalıyordum içinde birkaç git gel yaptıktan sonra hepsini içime soktu ben acıyla zevk arasındaydım içime girip çıkıyor eliyle de kalçalarıma tokat atıyordu bu beni iyice çıldırtıyordu ben de orta parmağımla hem önümü okşuyor hem de eniştemin taşaklarını okşuyordum.
Benim artık daha fazla dayanacak gücüm kalmadığından sarsılarak boşalmaya başladım ama eniştemin pek boşalmaya niyeti yoktu. Arkamdan çıkartıp beni sırt üstü çevirip belimin altına yastık yerleştirdi bacaklarımı omuzlarına koymamı istedi ellerini de bacaklarımın arasından geçirdi ve içime girmeye başladı hem içime giriyor hem de boynumu öpüyor göğüslerimi sıktırıyor dudaklarımı öpüyordu birkaç kez daha girip çıktıktan sonra hemen içimden çıkartıp göbeğimin üzerine ılık ılık boşaldı eliyle iyice boşalttı daha sonra ağzıma alarak kalanlarını da ben yaladım parmaklarımla da eniştemin göbeğimin üzerine boşalttığı döllerini göğüslerime sürdüm.
Eniştem bitkin bir halde yanıma uzandı ikimiz de birer tane sigara yaktık bir süre hiç konuşmadan sigaramızı içtik sonra eniştem
– “Nasıldı, hoşuna gitti mi?” diye sordu. Gerinerek,
– “Çok güzeldi enişte.” dedim. “Ablam çok şanslı. Senin gibi bir kocası var. Hep söylerdi ama, şimdi anladım ki aslında az bile söylemiş.”
– “Nasıl yani? Ablan beni mi anlattı sana?” dedi şaşırarak.
– “Ya, işte… Kardeş sohbeti…”
– “Bak sen orospuya… Anlat bakalım, neler anlattı sana benim hakkımda?”
– “Ben kocamdan boşanacağım sıralarda dertleşirdik. Ben çok üzüldüğümden beni teselli ederdi ablam. Sizi anlatıyordu o da… Haftada en az 3-4 sefer beraber oluyormuşsunuz. Ablam boşaldığı halde, sen dakikalarca boşalmadan ablama girip çıkar, ablamı mahvedermişsin. Canı çok yanarmış ama, zevk de aldığından ses çıkarmazmış. Hem zevkten, hem acıdan bağırta bağırta sikermişsin ablamı enişte…”
– “Doğru, sevişirken çok bağırır isterik ablan. Komşular duyacak diye telaşlanıyorum hep… ”
– “Ben de ona çok şanslısın abla, keşke benim kocam da eniştem gibi olsaydı da bağırtsaydı diye dert yanardım. Ablam da kız valla ödünç verilecek bir şey olsa da sana versem, işin bitirince getirsen. Ama portatif değil kocamın siki… demişti. Beraberce gülmüştük. Aslında ben gülerken aklımda hep senin nasıl ablamı siktiğini geçiriyordum, canım seni o kadar istiyordu ki enişte…”
– “Keşke söyleseydin aşkım. Ben hem ablanı, hem de seni severdim. Doyururdum seni.” Güldüm, elimi uzatıp çıplak yatan eniştemin sikini kavradım. Az önce boşalmasına rağmen dimdik havaya dikilmiş duruyordu.
– “Evet enişte. Doyururdun sen. Bu yaramaz hem beni, hem ablamı sikerdi. İkimize de yeter bu koca sikin…”
Bu arada sigaralarımız bitmişti. Beraber duşa girdik. Eniştem beni sabunlarken ben de eniştemi bir güzel sabunlayarak yıkandık. Duştan çıktıktan sonra ikimiz de giyinmeden çırılçıplak vaziyette beraberce yatağa yattık. Eniştem uykuya dalarken beni kucağına çekmiş, penisini bacaklarımın arasına sokmuş vaziyette vücudumu okşaya okşaya uyuttu beni… Çok mutluydum. Kolunu yastık yapmış yatarken, diğer eli memelerimde, karnımda, kasıklarımda dolaşıyordu.
Hastaneden çıkınca akşamın olmasını dört gözle bekliyorduk. Erkenden odamıza çıkıp sabaha kadar defalarca beraber oluyorduk. Babam hastanede yatarken annem de babamın yanında refakatçi kalıyordu. Biz hastaneye ziyarete gittiğimizde
– “Çocuklar size de yük olduk” diyorlardı ben de
– “Anne, sen bizi hiç merak etme. Bizim rahatımız çok güzel. Eniştem bana Ankara yı gezdiriyor. Gözün arkada olmasın…” derken eniştemle göz göze gelerek birbirimize tebessüm ettik. O sırada ablam eniştemi cep telefonundan aradı. Babamla annemle görüştü. Daha sonra ben görüştüm. Bana da
– “Aman, enişten sana emanet, oralarda yaramazlık yapmasın. Ona göz kulak ol…” diye tembihledi.
– “Sen hiç merak etme abla. Benim yanımda dişi sineğe bile yaklaşamaz. İçin rahat olsun.” dedim.
Hemen akşamın olmasını ve gene eniştemle sevişmeyi istiyordum. Bu geceler boyu koklaşmalarımız, sevişmelerimiz bir hafta kadar sürdü. Enişteme
– “Bir hafta seni ablamdan ödünç aldım işte… İşim bitince ablama seni teslim edeceğim.” dedim.
Bu eniştemin de işine gelmişti. Beraber kaldığımız bir hafta boyunca her akşam eniştemle beraber oluyorduk. Bu ilişkimiz halen devam ediyor. Eniştem bana çalıştığı ilçeden bir iş bulacak ve ablamın yanında, onlarla beraber kalacağım. Nasıl yapacağız bilemiyorum ama, Kandırabilirsek ablamı da aramıza alacağız. Belki sikici eniştemin o koca siki yardımcı olur ablamı kandırmamıza…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder