5 Nisan 2015 Pazar

Arkadaşın Dügünü 30 Luk Bayan



Merhaba degerli. Erotik sex hikayeleri okurları bugun basimdan gecen bir olayı anlatıcam. Bugun arkadasın ablasının dugunune gittim ben17 yasındayım otururken bana sarısısın birisi bakı guluyodu bende gulumsedim kesiştik falan ayaga kalktı kafasıyla gel dedi gittim arkasından lavobo nerde biliyomusin dedi gosterdim yerini girdi iceri 2 dk sonra beni cagırdı bi bakarmısın dedi girdim lavoboya ustunde ki kyafeti cikartmis tanga ve sudyenliydi gozumu kacirdim hemen falan dedi cikarsan burdan taciz ediyolar diye bagirrim dedi tamam dedim klozetli lavoboya girdirdi beni 30 yasinda gorunuyordu benim ufaklik kalkinca gordu istiyosun sende dedi hadi ddedi elimi memesine attım ıhhhh dedi kırmızı tangası ıslandi elimiamina attım tangasını cikardom sudyenini cilardim Oda Benim üzerimdekileri cıkardı ve saxso cekmeye basladı beni iyice azdırdı vicudunu gorsenizsütgübü bembeyaz tüysüz bir am yumavlar memeler oynastıktan sonra hadi baslayalım dedi klozete oturdum gotten gir dedi tamam dedim zorlanaraak zorla sabun yardımıyla girdirdim gitgel yaptım cıglık atıyodu bende korkuyorum arkadasım gorurse akrabasıysa falan ben dedim zevk almıyorum gotten am ına girecem dedim tamam dedi birden bir soktum cıglıkatıyo gotune şaplak atta ata siktim agzına boşaldım yuttu  tüm dölleri Üstünü giyindi cıktık lavobodan yanına oturdum ve dugun bitene kadar birbirimizi elledik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder