22 Nisan 2015 Çarşamba

kocamın arkadasıyla sikiştim


Hikayem daha çok yeni henüz bir hafta önce oldu. Ben kocamı bir değil iki erkekle aldattım. Aldatma fikri ise aklıma internette seks hikayelerini okurken kafama girdi. Biraz kendimden bahsedip hemen hikayeme geçmek istiyorum. Ben 28 yaşında hafif balık etli bir bayanım. Kocam ise 30 yaşında yoğun çalışan biri. O yüzden seks hayatımız biraz renksiz hemen oldu bittiye geliyor. Ben de bir gün seks hikayelerini okurken gurup seksi okudum. İki erkek tarafından sikilme fikri inanılmaz çekici geldi. Hatta bu şekilde yorum yapanlar bile vardı. Birinin yorumu dikkatimi çekti. Biri isteyen bayanlaraı arkadaşımla birlikte sikebiliriz yazmıştı. Biraz güvensiz geldi ama aramak istedim. Arar aramaz sitede gördüğümü söyledim o da niyetimi hemen anladı. Önce bana tek buluşalım dedi ama kabul etmedim. Çünkü tek kocamla da sikişiyordum. Ben iki yarağı birden içimde hissetmek istiyordum. Ertesi gün için sözleştik. Kapıyı açtığımda inanamadım. İkisi de çok yakışıklıydı. Onlar için hazırlanıp üzerime siyah bir gecelik giymiştim.
Hemen içeriye girdiler. İkisi de benim hazırlığımı görünce mutlu oldular. Kocamın işten gelmesine daha uzun saatler vardı yani gün bizimdi akşama kadar sikişebilirdik. Ama ben sabırsızdım bir an önce başlamak istiyordum. Hemen ikisini de yatak odasına attım ve soyunun dedim. Ben de yatağa uzandım ve onları izlemeye koyuldum. İki dakika sonra ikisi de karşımda çırılçıplak duruyordu. Ben hemen ayağa kalktım ve ikisinin arasına diz çökerek sertleşmiş siklerini emmeye başladım. Bir ona bir ona sakso çekiyordum. Ama resmen birini yalarken diğerini özlüyordum. Ben de ikisini birden ağzıma almaya emmeye başladım. Onlar da boş durmuyor kafamı bastırıyorlardı. İkisine birden sakso çekmek harika bir şeydi. Bir yandan da elim amımda kendimi parmaklıyordum. Bu şekilde belki 20 dakika sakso çektim. Önce ikisini birden içime alamam diye düşündüm. O yüzden yatakta domaldıktan sonra birini önüme dikiltip sikini ağzıma aldım. O sırada diğeri arkama geçti ve sikini amıma geçirdi. İki erkekle aynı anda sikişmek mükemmel bir şeydi.
Arkamdaki beni bir güzel sikti. Bu sefer yer ve pozisyon değişti. Arkamdaki ağzıma verdi ağzımdaki de arkama geçti. Artık ikisini de içime almak için can atıyordum. Yarım saattir yarağına sakso çektiğimi yatağa yatırdım. Sikinin üzerine oturarak onu içime aldım. Ben yarağı tamamen içime almanın zevkini yaşarken diğeri arkama geçti ve göt deliğimi zorlamaya başladı. ama canım çok yandığı için istemedim. Arkamdaki ise sen rahat ol ben sokucam dedi. Parmakları ile göt deliğimi okşayarak açtı. Bi yandan altta amım sikiliyordu diğer yandan göt deliğim parmaklanıyordu.
Bir yandan amım sert sert sikilirken diğer yandan da götüm aynı sertlikte parmaklanıyordu. Aldığım zevki kelimelerle anlatmam imkansız resmen uçuyordum. Artık göt deliğime girme zamanı gelmişti. Sikini göt deliğime dayadı ve yavaş yavaş başını soktu. Siki tamamen götüme girdiğinde zevkten ölüyorum sandım bacaklarım titriyordu. Artık ikisi birden deli gibi beni sikiyordu. İkisi adeta uyumlu çalışıyordu biri girerken biri çıkıyordu. Çok uzun sürmedi ve kendimi altta yatanın üzerine bırakarak deli gibi sarsıla sarsıla boşalmaya başladım. Orgazmım bile daha uzun sürmüştü. Çok zevkliydi. O sırada göt deliğimdeki de içime boşaldı. Ben de altımdakinin boşaltmak için tekrar sikini ağzıma aldım. Sakso çeke çeke onu da boşalttım. Kocam işteyken iki erkeğe birden kendimi siktirmenin zevkini yaşadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder