23 Nisan 2015 Perşembe

Teyzemin kızını kömürlükte siktim


Bugün babamın sipariş verdiği kömürler geldi evine, iki gece kondu yanyana oturuyoruz, yandaki evde teyzemgiller oturuyor, teyzemin kocası olmadığından birbirimizi destekliyoruz sürekli, bizde yiyip içerler, onların kömürlerinide babam alır ben taşırım hep, yine kömür geldi ve ben sırtlayıp taşımaya başladım, bir iki saat sonra son kömürüde alıp kömürlüğe atıp yere uzandım, o kadar yoruldum ki pislik umrumda değildi, üstüm başım kir içinde yerde yatıyor nefes alıp veriyordum, birden içeri teyze kızı tuğba girdi, altında uzun etek üstünde beyaz body vardı, yoruldun mu diye soruyordu bana, görmüyonmu halimi bitirdi beni dedim, eteğini bacaklarının arasına alıp yanımda eğildi, masaj yapayım mı sana dedi, yap dedim döndüm sırtımı bu başladı omuzlarımı mıncırmaya, o kadar güzel yapıyordu ki gözlerimi kapatıp kendimi ona bıraktım, 10 dakika boyunca sadece nefesimi içime çekip ahh diye sızlanıyordum, o gün bir kıpırtı oldu içimde ona karşı istekler doğdu içime, eve geçip duşumu aldım, uzandım uyumuşum, sabah gün doğduğunda kalktım, annem kömürleri kırıp hazırlamamı bugün en azından 10 paket falan parçalamamı istedi, tamam dedim kahvalt yapıp elime baltayı alıp çıktım, annemde kahvaltıdan sonra genelde bir iki saat daha uyurdu, çıktım bir iki üçüncü paketi parçalarken yine tuğba geldi, üstündekiler aynıydı kolay gelsin dedi, sağol dedim girdi kömürlükten içeri, bende kapısında kömür kırıyorum, içerde uzun kalınca içeri girdim, kömürlerin üstünde oturmuş, eteğini bacaklarının arasına atmış, beni izliyor, kalkarsan paket alcam dedim, gel kaldır dedi, güldüm sen istedin diyip yanına gidip bacaklarından tutmamla bacaklarını sırtıma dolaması bir oldu, birden tam kucağıma oturur gibi belime dolandı, aletimin üstüne oturdu tam sikim dimdik oldu, biraz havada döndürdükten sonra tekrar kömürlerin üstüne koydum bunu, ama bacaklarını bırakmadım, yavaşca eteğini açmaya başlayınca niyetimi anladı birşey demedi, elimi eteğinin içine sokup bacaklarını okşamaya başladım, pürüzsüz ve temiz bacaklar, eğilip bacaklarını yavaş yavaş öpmeye başladım, amına kadar gelip geri çekiliyordum, kilodunu ayırıp buraya yala deyip kafamı amına doğru bastırdı, birden kendimi amını yalarken buldum, tertemiz sıcak ve taze amdı, dilimi gezdiriyordum sadece, dilimi yukarı aşağı yapa yapaya amında gezdiriyordum, oda inliyordu, hadi erkeğim diyordu, biraz amını dilledikten sonra arkaya doğru yaslanıp bacaklarını omzuma attı, bakiremisin dedim, hayır çabuk ıslakken gir diye tutturdu, aletimi çıkarıp dayamamla içine alması bir oldu, hiç zorlanmadı bile direk girdi, bacakları omuzumda aletimi tamamen sokmaya başladım, iki üç derken direk boşaldım üzerine, o kadar heyecanlıydım ki, hemen boşaldn diyip gülmeye başladı, ilk kez akrabamı sikiyorum dedim, haklısın dedi üzerini topladı, çıkıp gitti, şimdi sürekli bana taciz mesajları atıyor ne yapıcam bilmiyorum, birini bulcam buna mecbur o siksin bunu yoksa biri anlıcak sikiştğimizi yalan olcaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder