24 Nisan 2015 Cuma

Okulun Deposunda Not İçin Sikildim


Ben üniversitede öğrenci bir kızım, internette belki bu türöğretmen öğrenci sex hikayeleri çoktur ama yazdıklarım okurken birşey unutmayın ki bunların hepsi tarafımca yaşanmış hikayelere dayanmaktadır. Gerçi diğerlerindede yaşanmış ibaresi veya ne bileyim gerçek hikayeler olduğuna dair şeyler yazıyordur ama her neyse, direk konuya girmek istiyorum.
O sınavda en az yüz üzerinden seksen almam gerekiyordu ki dersi geçebileyim, geçemezsem sadece bu ders yüzünden seneye tekrar okula gelmem gerekecekti. Hem zaman hem maddi olarak zarar içerisine girecektim o yüzden dersine girdiğim hocamın ahlaksız teklifini kabul ettim. Ben aslında böyle sex hikayeleri sitelerine sık sık giren biri değilim, yani değildim.Üniversitenin malzeme deposunda öğretmenime götten verdikten sonra ister inanın ister inanmayın artık sex hikayeleri müptelası oldum diyebilirim. Üstelik hocama götümü siktirene kadar böyle bir fantaziyi bırakın bir defa bile girip hikaye okumuşluğum yoktu. Sikiştiğim günün akşamında yaşadıklarımı daha başka yaşayan,öğretmeniyle sikişen birileri varmı diye merak ederek ilk defa sex hikayeleri okumaya başladım. Şimdi anlatacaklarımı olabildiğince kimlik vermeden, yer veya okul ismi falan vermeden anlatmaya çalışacağım, bilemiyorum belki yersiz bir korkudur ama hocamın bu yazdıkarımı okumasını istemem.
O günden önce malum dersin hocası tarafından defalarca kez taciz edilmiştim, bu illaki parmaklama veya kalçama tokat olarak anlaşılmasın çünkü sadece sözlü tacizlerde bulunuyordu. Sizlere bir tacizine öğnek verdikten sonra hikayemi yazmaya başlayacağım. Dediğim gibi bu dersten kalacağım için sınavdan bir iki hafta önce hocamın odasına giderek nasıl bir zor durumda olduğumdan bahsettim, sadece bu dersten dolayı seneye tekrar okula gelme ihtimalimin olduğunu ve en azından sınavda çıkacak sorulara benzer sorular istediğimi söyledim. Yani bana çıkartıp sınavın sorularını verin demedim ama yani en azından benzer soruları alabilirsem geçmem daha kolay olur diye düşündüm. Hocam daha önceki tacizlerinin aksine bu defa direk gözlerimin içine bakarak hiç çekinmeden "istesen bu tür sorunları kafaya takmana gerek bile kalmaz biliyor musun" dedi. Ben bunun ne demek olduğunu tabiki anladım, bana söylediği şey ona verirsem beni dersten geçireceğiydi ama anlamamzdan gelerek "nasıl yani hocam" dedim.
Ardından devam edecek "istediğim tek şey sadece biraz yardım hocam, daha fazlasını istemiyorum" dedim, hocamda bana aynı ciddiyette "aslına bakarsan benim istediğimde birazcık yardımdan başka birşey değil" dedi. Daha fazla konuyu uzatmayarak "peki hocam canınız sağ olsun" dedim ve odasından çıktım, artık çaresiz bir şekilde sınav gününe kadar çalışabildiğim kadar çalıştım ama ders o kadar kazıktıki okuyordum, ezberliyordum, anladım zannediyordum ama yarım saat sonra hepsi çorba oluyordu resmen. Sınav gününe kadar elimden geleni yaptım ve sınava hazırlandım. Aslına bakarsanız sınav iyi geçtide diyebilirim ama sınavdan sonra hocamın odasına giderek özellikle benim kağıdıma bakmasını, durumumun nasıl olduğunu üç aşağı beş yukarı söylemesini istedim. Şaşkınlık verici bir anlayışla "tabi bakalım, gel odama" diyerek beni odasına attı. Masasına oturduktan sonra beni karşısına oturttu ve kağıdımı incelemeye başladı. Dersten geçmem için en az 80 almam gerekiyordu.
Bu arada ben 80 diyorum ama tabiki sistemimiz harfler üzerine, yani geçmem için nottan AB almam gerekiyordu, daha anlaşılır olması için sayılar üzerinden bahsediyorum. Her neyse kağıdımı okuduktan sonra bana BC aldığımı söyledi, yani benim beklediğim nottan çok ama çok uzak, işime yaramayan ve bunun yüzünden okulu uzatmamı gerektirecek bir nottu aldığım. İşte o an durumun ciddiyetini çok daha iyi anladım ve "hocam ama bu notla ben seneye tekrar gelmem gerekir" dedim, hocam bana bakmadan önündeki kağıdı inceleyerek "bu benim sorunum değil, senin sorunun, seneyede buradayım ben gelebilirsin" dedi. Artık anlamıştımki bu sene vermezsen önümüzdeki sene bir şekilde yine bu hocanın eline kalacaktım ve seneye mecburen siktirecektim o yüzden "peki hocam kabul ediyorum" dedim. Önce anlamamazdan geldi ve gözlerini kağıttan kaldırarak bana bakıp "neyi kabul ediyorsun?" diye sordu. Hiç cevap vermedim, başımı önüme eğerek sessiz kaldım.
Bu sessizliğimden dolayı neyden söz ettiğimi daha iyi anladı, yani zaten anlamıştı ama gerek yüzümdeki ifade gerekse takındığım tavırdan ona vermeyi kabul ettiğime emin oldu. Ayağa kalkarak "beni takip et ama en az yirmi metre arayla peşimden gel" dedi ve odasından çıkıp kapıyı kilitleyerek bizi üniversitenin deposuna götürdü. İçeride evraklar, ders araç gereçleri falan vardı ve bu söz ettiğim depo tek katlı, okulun bulunduğu yerin tam ters yönünde, ıssız bir yerdi. Artık oranın anahtarını nereden temin etti bilinmez ama kapıyı açarak içeri girdi. Bir dakika kadar sonrada etrafa bakarak peşinden ben içeri girdim. Daha içeri girmişken gözlerim bile içerideki loş ortama alışmamıştıki hocam beni boynumdan tuttuğu gibi dudaklarımdan öpmeye başladı. Bana acımı çektirmek istiyordu yoksa öpmeyemi çalışıyordu ilk önce anlamadım çünkü resmen boğazımı sıkarak alacaklı gibi hesep sorarcasına dudaklarımı emiyordu.
O dakikadan sonra hocamın işi bitene kadar ona karılık yapacaktım ve ne yaparsa yapsın, ne derse desin kesinlikle karşı gelemez "yapma dur" diyemez hatta durmasını gerektirecek bir harekette bile bulunamazdım o yüzden sesimi kesip beni öpmesine, bir yandanda boğazımı sıkmasına ses çıkarmadım. Kapıyı kapatmadan önce bir kaç saniye dudaklarımı öptü, sonrasında kapıyı kapatıp kilitledikten sonra elimden tutarak beni deponun arka taraflarındaki bir odaya soktu, odanın içerisinde yere atılmış gayet temiz bir yatak, yatağın hemen başında kağıt havlular, su, su bardağı falan hepsi tam teşekkül duruyordu. Daha görür görmez buraya atılan ilk kız olmadığımı anladım ve hocam karşımda soyunmaya başladığında bende üzerimdekileri çıkarmaya başlamıştım. Saniyeler içerisinde soyunduktan sonra yanıma gelip benim soyunmamada yardım etti ve benide çabucak soyarak yatağa yatırdı. Üzerime çıktığında sorduğu ilk soru "bakire misin" sorusuydu.
Bu soruyu sormasındaki amaç hiçte düşündüğüm gibi değilmiş, belki bakireyim dersem sikmez sadece oynar benimle diye düşündüm o yüzden "evet bakireyim" diye karşılık verdim. Aslında keşke bakire olmadığımı söyleseydim çünkü hocamın amacı eğer bakire değilsem sadece götümü sikip bırakacakmış ama bakireyim dediğimde yaptığı ilk iş amından içeri girmek oldu. Amacı bakireysem ilk önce kızlığımı bozmakmış ama kızlığımı okula başladığım ilk sene bozdurmuştum o yüzden sorun yoktu benim için ama hocam amımdan içeri girdiğinde kanama olmayınca "bakire olduğuna emin misin" diye sordu, hiç belli etmeden "evet hocam bakireydim ama siz bozdunuz işte" dedim. Tamamen içime girmiş yarrağını içimden yavaşça çıkartıp "tamam o zaman" diyerek sert bir şekilde tekrar girdi, biraz numara yapmak adına birazda gerçekten canım acıdığı için elimle ağzımı kapatarak inlemeye başladım. Bakire olduğunu düşünerek dakikalar boyunca içime sert sert girip çıktı, hızla içime her girdiğindede "bakirem benim, hoşuna gidiyor mu yarrak yemek" diye soruyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder