24 Nisan 2015 Cuma

Kızım İzlerken Arkadaşıyla Sikiştik


Pek bu tür sikiş hikayeleri yazan bir tip değilm, buda ilk denemem zaten. Baştan söylemek isterimki eğer amatör hikayeler severseniz okuyun çünkü pekte profesyonel bir yazı diyemem yazdıklarım için :). Şahsen ben amatör sikiş hikayeleri okumasını pek sevmem çünkü hikayenin başı ayrı götü ayrı oluyor o yüzden elimden geldiği kadar bunlara dikkat edeceğim ama yinede sonuç itibariyle amatör bir yazı olacağı için affınıza sığınıyorum.
Kızım üniversite öğrenimini İngiltere'de yapmıştı, orada edindiği arkadaşlar ara sıra İstanbul'u görmek için Türkiye'ye bizi ziyarete gelirler. Sizlere yazacaklarım kızımın arkadaşlarından biriyle yaşadığım ilişki ve bu ilişkiye tanıklık eden kızım hakkındadır. Aslında isim versem pekte sorun olmaz ama ben yinede ne olur ne olmaz diye isimlerimizi kullanmak istemiyorum. Ben 43 yaşında, karısından 6 yıl önce boşanmış biriyim, durumun karımdan ve onun yeni kocasından daha iyi olduğu için kızıma ben bakıyorum, karımsa altı yıldır sadece yeni evlendiği adama kendini siktirmekten başka birşey yapmıyor. Afedersiniz karım dedim orospuya, eski karım demek istemiştim. Aslında eski karımdan söz etmeye kalksam bile sizlere bir sürü anımızı anlatabilirim çünkü boşanmamızdan bir kaç ay önce artık o kadar kendinden geçmiş ve evliliğimizi umursamıyorduki beraber gittiğimiz ege tatilinde bile gözlerimin önünde başkalarına kur yapabiliyordu.
Kısacası boşanmamız iyi oldu, bende o günden sonra eski karımdan daha güzel daha kültürlü ve yeri geldiğinde yatakta daha deli kadınlarla birlikte oldum ama ben sizlere karımdan söz etmek yerine yatakta birlikte olduğum en deli insandan, kızımın arkadaşından söz edeceğim. Yaşını tam olarak bilmiyorum, sormadım ama kızım 23 yaşında, muhtemelen arkadaşıda o yaşlardadır. Bir kaç ay önce hafta sonu bize gelecek olan arkadaşı bir ay kadar bizimle beraber kalacaktı. Evimizde boş oda var o yüzden benim için sorun oluşturacak bir durum değildi bu, kızım "baba arkadaşım bizde kalabilirmi" dediğinde "neden olmasın, nasıl istersen" dedim ve arkadaşını almaya gittiğizde ilk gördüğüm an "iyiki izin vermişim" demekten kendimi alamadım, tabi bunu içten içe söyledim, kızın yüzüne karşı diyecek değilim :). O gün akşam yemeği dışarıda yedik ve yemek boyunca gözlerimi kızımın seksi arkadaşından alamadım. Kısaca sizlere onu tarif etmem gerekirse;
Upuzun saçları olan, yeşil gözlü, geldiği ülkeden olsa gerek çıplak doşalmaya alışık ve manken fiziğini aratmayan bir fiziğe sahip genç bir kız şeklinde tarif edebilirim. Gerçi sizi bilmem ama ben tam bir sex hikayeleri takipçisiyimdir, bu olay yaşanmadan öncede öyle baba kız sex hikayeleri veya o tür filmler izleyen biri değildim ama olay yaşandıktan sonra geçen iki ay içerisinde böyle bir fantazim oldu. Demek istediğimkızımla sikiş yaşamış olmam değil, öyle bir ilişki içerisine girmedim ama şu varki kızımın arkadaşını sikerken kızımında kapının aralığından bizi izlemesi bende böyle bir etki bıraktı. Her neyse konuya dönecek olursan az önce tarif ettiğim gibi bir kızla aynı evde en fazla üç gün geçirebildim, yani ona ilişmeden üç gün geçirebildim demek istiyorum. Kız zaten sürekli yakınlaşmanın derdinde ve bana çok samimi davramıyor, hal böyle olunca siz olsanız sizde elinizden geleni yaparsınız eminim. O gece bende daha fazla kıza karşı koymadım ve kızımun uyumasıyla kalkıp onun odasına gittim.
Saat gece bir civarıydı, genelde saat oniki olmadan ne kızım nede arkadaşı yatmazdı ama o gece kızımın arkadaşı "ben bu gece erken yatacağım" diyerek odasına çekildi, tabi bunu türkçe olarak söylemedi :), geldiği ülke Fransa olduğu için fıransızca konuşuyor ama İngilizceyide gayet iyi konuşuyordu, kızım gibi. Ben her ne kadar işimde yabancı dili kullanmasamda işte İstanbul'da bir miktar İngilizce bilmek şart gibi birşey diyebilrim. Zaten hikayemi okuyan İstanbulluysa ne demek istediğimi az çok anlar. O gece kızımın arkadaşı odasına erken gitmek istediğinde gözlerimin içine bakıyordur, yani bir anlığına kızın durumdan şüphelenecek diye düşünmüştüm ama zannediyorumki kızımın arkadaşının bana olan bu ilgisinden ve vermek istemesinden kızımında haberi vardı. Saat onbir gibi odasına gitti, kızımda aynı şekilde odasına gitti ve ben yattı diye düşünüyordum ama yatmamıştı.
İki saat boyunca saat bire kadar odamda yatakta döndüm durdum, daha fazla dayanamayarak kızımın arkadaşının odasına gittim, kapı kapalı değil aralıktı. Kapıyı sessizce açarak içeri girdim ve karşı yatakta kızımın arkadaşının iç çamaşırlarıyla uzandığını gördüm. Sessiz adımlarla yanına gittiğimde bana direk "biraz daha gelmeseydin uyuyacaktım" dedi. Gülümseyerek yanına oturdum ve ilk yaptığım iş ellerimi atletinin üzerinden göğüslerine koymak oldu. Pek fazla büyük göğüsleri yoktu ama avuçladığımda emin olun göğüslerinin sahibinin bir lolita kız olduğunu hissedebiliyordum. Yani bu kadar genç bir kızla sikişmeyeli yıllar olmuştu ve şimdi genç bir kızla yatakta yarıçıplak halde baş başa oturuyorduk. Sizlere bu durumun ehemmiyetini anlatamam fakat benim yerine kendinizi koyarsanız ne demek istediğimi kesinlikle çok daha iyi anlayacaksınızdır.
Ellerimi göğüslerine koyduğum an oda ellerimin üzerine ellerini koyarak memesini sıkmamı istedi, ben sıktıkça o daha sert elimi sıkıyor ve sanki memesini sıka sıka morartmamı istercesine sert davranıyordu. Bir noktaya kadar dediğini yaptım ve memesini avuçlarımın arasında normalden daha sert bir şekilde sıktım. Kız yatakta uzanırken geçen saniyeler sonrasında aldığı zevk yüzünden daha fazla yatamadı ve yataktan kalkarak eşofmanımın içine elini soktu. Yarrağım zaten demi gibi sertleşmiş ve eşofmanı yırtmak için uğraşıyordu adeta, elini yarrağıma değdirmesiylede olan oldu diyebilirim. Ben elini hissettiğim an ayağa kalkıp üzerimde ne farsa saniyeler içerisinde çıkardım, kızın karşısında çırılçıplak bir vaziyette kalıverdim. Yatağın hemen yanında duruyordum ve yarrağım kızın ağzının hizasındaydı, elini uzatıp taşaklarımdan ve yarağımın dip kısmından kavrayarak beni kendine doğru bir hışımla çekti.
Yalan yok o an biraz canım acısada hiç umursamadan kızın yanına yaklaştım ve yarrağımı, taşaklarımı okşarken bende onu izlemeye başladım. O yarağımın başını okşuyor, taşaklarımla oynuyor bende saçlarının arasına parmalarımı sokarak "hadi ağzına al" dercesine kızın başını yarrağıma doğru bastırıyordum. Bana acı çektirmek istercesine dilini çıkartıyor yarrağımın başına doğru yaklaştırıyor ama bir türlü ağzına almıyordu, ya dediğim gibi amacı bana acı çektirmek yada biraz daha sert davranmamı sağlamaktı. Bir süre bekledim ve ağzına alarak yalamasını umdum ama sonrasında "belkide sert ilişkiden hoşlanıyordur" diyerek başını iki elimle sıkı sıkı kavrayarak yarrağımın dibine yaklaştırdım. Ben ne kadar bastırsam oda kendini geri çekiyor ve yüzünde gülümseme ile beni izliyordu, bu duruma daha fazla devam edemedim ve kızı yatağın üzerine yatırarak ellerini yastığın her iki yanına açtım.
Kızın başı tam olarak yastığın üzerindeydi ve bende yarrağımı ağzına kadar götürüp dudaklarına sürtmeye başladım, ağzını kapatmış ve almamakta direniyordu ama yüzündeki o gülümseme inanın bana "ağzımı sik" der gibiydi. Ellerini bırakarak bu defa boğazına sıkı sıkı sarıldım ve "sertmi istiyorsun" diye sordum, kız bana "olabildiğince" şeklinde cevap verdi, işte o dakikadan sonra boğazını öyle bir sıktımki bir kaç saniye içerisinde kızın yüzü kızarış ve nefes alamaz hale gelmişti. Yüzündeki gülümseme artık ciddi bir hale bürünmüştü, ama öyle bir ciddilikki ağzını açarak direk yarrağımı emecek şekilde bir ciddiyet bu. Boğazını bıraz sıkmamla ve nefesini kesmemle beraber yarrağımı ağzınan içeri alıp büyük bir iştahla yalamaya başladı. Yalarken öyle sesler çıkarıyorduki boğazına kadar sokması benide heyecanlandırıyor ve gözlerinden akan yaşlar yastığa ulaştığında resmen nevrim dönüyordu.
O an ellerimi yastığın her iki yanına açmış ve yataktan destek alarak kızın ağzına sokabildiğim kadar sokuyordum, resmen kızın ağzını altıma almış büyük bir hınçla sikiyordum. Derken boğazından aşağı indiğini tam olarak hissettiğimde tamamıyla kendini üzerine bastırdım, ne ağzından nede burnundan nefes alacak durumu yoktu, nefessiz kalınca elleriyle beni iteklemeye çalıştı ama benimde öyle hemen geri çekilecek halim yoktu tabiki. Bir kaç saniye nefesini kesip ağzından ve hatta boğazından yarrağımı çıkarmadın, ardından kendimi geri çerek bir defada yarrağımı kızın boğazından çıkartmıştım. Bir anda öyle nefesler almaya başlamıştıki sanki inlercesine nefesleniyordu, işte o anda "sessiz ol kızım duymasın" demeye kalmadan gözüme kapının karanlığından bizi izleyen kızın ilişti. Bir süre o bize baktı bende ona baktım, yani gördüğümü fark etmişti ve bende onun bizi izlediğini fark etmiştim, bu durum bariz bir şekilde belliydi ama ne ben tepki verdim nede kızım.
O izlemesine devam ederken bende kızımın arkadaşını yataktan kaldırdım gibi yattığı yere ben uzandım ve "yarrağımın üzerine otur" diyerek üzerime çıkarttım. İşte o an kızımla sık sık göz göze gelmiş ve kızımın arkadaşıyla sikişirken kızımla uzun uzun bakışmıştık. Belki çağırsam bizimle beraber grup sikiş için yanımıza gelirdi ama dediğim gibi baba kız sexfantazisine o aralar sahip değildim o yüzden sadece izlemesinden dolayı içimde birşeyler kıpırdamıştı, bu kıpırtı zaten şuan içimde böyle bir fantazinin oluşmasına neden oldu. Her neyse kızımın arkadaşını kucağıma alıp yarrağımın üzerine oturttuğımda bir aşağı bir yukarı zıplarken yeterince iri olmayan eme avuçlarıma tam oturan memeleride sallanmaya başlamıştı. İlişki başladığında kızın üzerinde iç çamaşırları vardı, yani altında külot ve üzerindede atleti vardı ama kısa sürede ikimizde yatakta çırılçıplaktık.
Üzerimde zıplarken bende arkasından götünü avuçluyor ve zaman zaman götüne şiddetli tokatlar atarak odanın içerçsinde götünden çıkan şaplak seslerini kızıma dinletiyordum. Her şaplağı attığımda lolita kız dahada zevkle zıplıyor ve çok geçmeden az önce benim ona yaptığım hareketleri o bana yapıyordu. Ben zevke gelsin diye boğazını sıkmış ve nefessiz bırakmıştım, şimdide o aşırı zevke geldiği için ellerini boğazıma sararak yavaş yavaş sıkmaya başladı. Aslında meraktan bunu yapmasına izin vermiştim, kız saniyeler içerisinde boğazımı öyle sikiyorduki adeta benimde nefesim kesilecekti, derken artık karşılıklı birbirimizin nefesini keser olmuştu. O benim üzerimde beni boğazlarken bende altında yatarken onun boğazına ellerimi dolamış ve sıkıyordum. Daha önce böylesine sert bir sikiş yaşadığımı hatırlamıyorum inanın, o gece işkenceli sikişne demek onu bire bir öğrenmiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder