25 Nisan 2015 Cumartesi

Sınıf Arkadaşım Beni Zorla Sikti

ı.
Merhaba arkadaşlar, ben liseli genç bir kızım ve sizlere yaşamak zorunda kaldığım bir sex hikayesinden söz edeceğim. O olayı yaşamadan önce aslında bu tür hikaye bulunan sitelere girmişliğim yoktu, o günden sonra bir merakla girdim ama şuan sıkı bir hikaye takipçisiyim diyebilirim :). Sitenizdede bir kaç liseli hikayesi okudum ama benim başıma gelen olaylar gerçekten normal yaşananlardan çok daha farklı. Yani en azından benim düşnceme göre böyle, birazdan hikayeme geçtiğimde sizde zannediyorum ki benim gibi düşüneceksiniz. Baştan söylüyorum bu okuyacağınız hikaye sıradan bir liseli sex hikayesi değil, emin olabilirsiniz :).
Lise bitmek üzereydi ve ben Tolga hocayla sikişmek için yanıp tutuşuyordum, bir lise öğrencisi kıza göre belki biraz azgın olabilirim ama Toga hoca o kadar yakışıklı biriydiki eminim benden başka kızlarda onunla sikişmek için yanıp tutuşuyorlardı. Tolga hoca okula geldiğinden bu yana inanın bazı günler iç çamaşırı bile giymeden okula gidiyor ve onun dersinde zaten önde oturduğum için zaman zaman frikik vermeye çalışıyordum. Bir defasında yine külot giymeden geldiğim bir gün ön sırada ona karşı bacaklarımı aralayarak dikkatini çekmeye çalışırken hemen yan sıramızda oturan emre isimli bir salağın dikkatini çekmiştim. Sınıfta belkide en son bakacağım çocuk oydu ama beni o şekilde görmüş olması hiçte hoş olmamıştı. Dersler bittiğinde ve gitmek için okuldan çıktığım an arkamdan koşarak geldi ve beni öğretmene kur yaparken gördüğünü söyledi.
Bunu ilk söylediğinde "siktir git" diyerek başımdan atsamda ertesi gün olduğunda daha ilk ders bir notu elime tutuşturdu, notta "tenefüs olduğunda konuşmamız lazım yoksa yaptıklarını okula yayarım" yazıyordu. O ana kadar emreyi umursamayan ben nottan sonra çok korkmaya başlamıştım ve tenefünü dahi bekleyemiyordum. Ara ara ayağa kalkarak yanına gidiyor ve fısıldayarak "saçma sapan birşey yapma sakın" diyordum. Bir kaç defa kalkıp yanına gittiğimde dersteki öğretmen yerime oturmamı ve bir daha kalkmamamı söyleyince mecburen zilin çalmasını beklemeye başladım, beklerkende sınıf arkadaşımın beni sikmek istemesini uzun uzun düşündüm. Zil çaldığında direk dışarı çıkarak ona peşimden gelmesi için işaret ettim. Rahat rahat konuşmak için okulun arka bahçesine gittim ve oda peşimden geldi. Gözlerden uzak bir yere geçerek konuşmaya başladık, açıktan açığa beni tehdit ediyordu, belliki benden birşey isteyecekti.
İlk başlarda para isteyeceğini zannettim ama bana "madem Tolga hocaya vermeye hazırsın o zaman önce bana vereceksin" dedi, bunu ilk duyduğumda ne kadar sinirlenirsem sinirleneyim birşey yapamadım ve "ya nasıl olur, ben bakireyim, olmaz öyle şey" falan desemde emreyi ikna edemedim. Daha fazla bu konu hakkında konuşmak istemediğini söyleyerek okul çıkışı beni yine burada bekleyeceğini söyledi. Derse girdiğimizde emre sınfta yoktu ve o dersten sonra o gün bir daha onu görmemiştim, akşam üzeride umarım gelmez diyerek derslerin bitmesini beklemeye başladım. Son zil çaldığında hemen kitaplarımı falan toparlayıp emrenin beni çağırdığı yere gittim. Onu orada gördüğümde anlamıştım ki emreden kurtuluş yoktu ve bir şekilde istediğini alacaktı. Bir şeyleri mazeret göstermem gerekiyordu bende baş başa olabilmek için uygun ortam olmadığını söyleyecektim ve onu atlatmaya çalışacaktım.
Yanına gittiğimizde bana "takılacağımız evi ayarladım" dedi ve onu takip etmemi istedi. Okuldan uzaklaşmıştık, on dakika kadar yürüyüp onu takip ettkten sonra bir apartmanın önünde durdu ve içer girerken bana bakarak gözüyle "içeri gel" şeklinde işaret edip apartmandan içeri girdi. Dediği gibi yaptım, içeri girdim. İçeride beni bekliyordu, ikinci kata beraber çıktık ve anahtarı ile kapıyı açarak içeri girdik. Beni götürdüğü ev kimin eviydi bilmiyorum ama benim mazeretim suya düşmüştü resmen. İçeri geçtiğimizde son bir kez daha şansımı deneyerek bunu yapmak istemediğimi söyledim, belki insaflı davranır diye bir kaç damla göz yaşı bile döktüm ama ben ağlarken oda resmen birazdan yaşanacak ilişkiye hazırlanıyordu. Bir süre ağladıktan sonra daha fazla numara yapmanın faydası olmayacağını anladım.
Emre karşımda oturmuş ve "ağlaman bittiyse soyunmaya başla" diyordu ve beni izliyordu, elimdeki kitaplarımı o an yere attım ve üzerimdekileri teker teker çıkarmaya başladım. Önce üzerimdeki gömleğimi, ardından eteğimi ve sütyeini. Külotumu çıkarmadan önce son bir kez daha emreye "nolur yapmayalım" dedim. Ayağa kalkarak yanıma geldi ve önümde diz çökerek amımı külotumun üzerinden okşayıp yalamaya başladı. Dili amıma dokunduğu zaman ister istemez zevke geliyordum ve emreye karşı koyma isteğim her geçen an dahada azalıyordu. Bir süre sonra artık bende azmıştım ve emreyi içime almak istemesemde onunla sevişmek istiyordum. Önümde diz çökmüş bir şekilde amımı yalayıp beni zevke getirdiktikten sonra üzerindekileri çıkartıp karşımda çırılçıplak kaldı.
Kıyafetlerini çıkardığında önünde dimdik durak siki o kadar büyüktüki ilk gördüğümde açıkçası "ben bunu içime nasıl alacağım" demiştim kendi kendime. Kocaman sikini tuta tuta yanıma kadar geldi, elimi tuttu ve sikinin üzerine koyarak "okşa hadi" dedi. Emrenin sikini elime ilk aldığımda içimde birşeylerin beni ısttığını fark ettim, resmen ateşim çıkıyordu ve elime aldığım bu kocaman sikten dolayı gözüm dönmeye başlamıştı. Bir süre elimde emrenin sikini okşadıktan sonra elimi omzuma atıp beni dizlerimin üzerine çökertti. Az önce amımı yaladığı için şimdi sıra bendeydi, sikini eline alıp saçlarımdan çekiştirerek ağzıma doğru yaklaştırmaya başladı. Aslında o an isteksiz davranmış olsamda içten içe biran önce emrenin sikini ağzıma almayı istiyordum. Sikini dudaklarıma sürttürdüğünde bende ağzımı açtım ve ağzıma sokması için ona izin verdim.
Dizlerimin üzerinde emrenin önünde bir kaç dakika sikini yaladıktan sonra yine saçlarımdan tutup beni ayağa kaldırdı ve hemen arkasında duran kanepeye oturttu, bacaklarımı yukarı kaldırıp ayırarak kocaman sikini amıma yasaladı. Önce sikinin baş kısmını içime doğru itekledi ama o kadar büyük bir acı hissetmiştimki bacaklarımı emrenin elinden kurtarıp ayağa kalkmaya çalıştım. Emre yine bacaklarımı tutup havaya kaldırarak iki yana ayırdı ve "sakin ol, bir daha acımayacak" dedi ve sikini bir kaç defa amımın üzerine sürttürdü. Dediği gibi bu defa aldığım zevk yüzünden artık emrenin sikine hazır hissediyordum kendimi. Bir süre amımın üzerine sürttürdüğü sikini ikinci kez yavaş yavaş içime itekledi, sikinin başı içime girerken çok az bir sızlama hissetsemde az önceki kadar acı duymuyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder