3 Nisan 2015 Cuma

Olgun komşumuz Nejla teyzeyi siktim.

Selam ben mahir.18 yaşındayım.Size komşumuz olan nejla teyzeyle yaşadıgım sex dolu dakikaları anlatacagım.Nejla teyze 33 yaşlarında,dolgun kalçali iri ve yasina göre oldukca dik gögüslü anliyacagınız tas gibi bir kadindi.
Onu hep sikmek istemisimdir.Bir gün annem onlara yogurt almam icin gönderdi.Beni iceri davet etti.Tek basinaydi.Üstünde kisacik etek ve bir bady vardi.Yogurt koymak icin egildiginde altındaki kirmizi kilotu gördüm.Sikim tas gibi olmustu.Ona arkadan dayanmak istedim.
Ne oldugunu anlamadan ona arkadan dayandim.Önce bana kizdi ama uzun süredir sikilmedigi icin oda istiyordu.Hemen onu soymaya basladim.Badysini hemen cikartip sütyeninin üstünden gögüslerini oksadim.Etegini hemen indirdim.Acele etmen gerekiyordu.Oda sikimi eline almisti bile.
Sikimi agzina verdim ve saxo cekmesini istedim.Harika emiyordu.Agzına bi bosaldim.Onu hemen yere yatirip kilotunu cikardim ve bir anda icine girdim.Nejla teyze artik benimdi.Onu bu sekilde 10 dakika siktim.
Sonra yogurdu aldim.O yanagimdan öptü.Onumla bir daha sex yapmadim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder