25 Nisan 2015 Cumartesi

Kızlığımı Ablamın Erkek Arkadaşına Bozdurdum

ı.
O zamanlar, yani geçen sene 18 yaşında öss ye hazırlanan bir kızım,lise geçen yıl bitmişti ve lise ardından üniversite okumak için çabalıyordum. İsmim lerzan ve o an üniversite okuyan ablamla beraber kalıyordum. Ailem daha iyi der çalışırım diye ve arada ondanda destek alarak dersleri tekrar yaparım diyerek ablamın yanında kalmama izin verdiler. Bu sadece bir kaç ay sürecekti ama ablamın yanındaki rahatlığı görünce aylarca eve uğramadım. 18 yaşına kadar bekar kalmıştım ve hatta liseli iken bile kendimi bozdurmamıştım ama ablamın yanına geldiğimde çapkın bir kızın kardeşi olduğum içi daha 19 yaşına giremeden bekareimi bozdurmuştum, hemde ablamın sevgilisi tarafından bozulmuştum. Ablam erkek arkadaşıyla rahat rahat takıldığı ve bakireliği kafasına takmadı için bende rahat davranmaya başlamıştım, aslında ablamın yanına gelmeden önce bir kaç defa kızlığımı bozdurmanın kıyısından döndüm diyebilirim.
O gün ablam her akşam olduğu gibi erkek arkadaşını eve aldı, onlar normalde bir araya geldiklerinde ablamın odasında oturulardı, yani oturmakla kalmayıp sex yaptıklarıda olurdu. Kimi zaman aslında seslerini duyabilmek için kapılarının önünden geçer onları dinlerdim, ablamın iniltilerini dinlerken kendi kendime "ilk fırsatta bende vereceğim" dediğim çok olmuştur. Bir defasında yine kapılarının önünden geçerken birden ablamın erkek arkadaşı dışarı çıktığında beni kapının önünde görünce ne yaptığımı anlamıştı. Bu anlatacaklarım işte o günün gecesinde başıma gelen olaylardır. Yazacağım sex hikayem gerçek olduğu içinde isim vermeden yazacağım, zaten olayda üç kişi var. Biri ablam (ki o an uyuyordu), ikincisi ablamın erkek arkadaşı ve diğeride ben :).
Ablamın erkek arkadaşı beni kapının önünde görünce onları dinlediğimi anlayarak gülümsedi ve "ne yapıyorsun kız burada hınzır" diyerek elini koltuğumun altına uzattı, gıdıklamak için yapmıştı bunu ama eli göğsüme değince hem o elini hemde ben kendimi geri çektim. Saniyeler önce ablamla sex yapmış ve ardındanda benim memelerime dokunmuştu, duyduklarım yüzünden zaten üzerimde bir azgınlık vardı ama yinede tedirgin olduğum için kendimi birden çekivermiştim, aslında imkanım olsa onunla sabahlara kadar sex yapmayı çok isterdim gerçekten. Kapının önünde o el şakasından sonra ablamın erkek arkadaşı elini çekip tuvalete gitti, ben nedense arkasından bakakalmıştım. Tuvalete girerken tekrar döndü ve bana doğru baktı, onu izlediğimi görünce göz kırpıp tuvalete girdi, bende odama geçerek tekrar sex yapmalarını başlamalarını bekledim.
O gün bir kaç defa daha seslerini duymuştum ama akşam onbir gibi sesleri kesilmişti, uyumak için yatmışlardı sanırım. Yatakta yarım saat kadar telefonumdan müzik dinledikten sonra bende yattım ve tam uyuyacağım sırada yavaşça kapımın açıldığını fark ettim, hemen yatağın üzerine oturarak "kim o" diye seslendim, ablamın erkek arkadaşı odamın ışığını yakarak "uyuyamadım ya, ablanda uyudu sıkıldım yanına geldim. sohbet etmek ister misin" diyerek yanıma oturdu. Uyumak için yatmadan evvel yine ister istemez onu düşünmüştüm aslında, içeri girdiğinde içimde birşeylerin kıpırdadığını hissettim ve beni sikmek için yanıma geldiğini düşündüm. İçimden "sohbet bahane, beni sikmek istiyorsun değil mi" diyordum. Yanıma oturup "dersler nasıl gidiyor, hayat nasıl" gibisinden şeyler sorarak sohbete başladı.
Bir kaç dakika konuştuktan sonra ona birşeyler anlatırken dik dik göğüslerime baktığını fark ettim, önümde birşeymi var acaba diyerek bende başımı önüme eğdiğimde onu fark ettiğimi anladı ve yüzünü yana doğru çevirerek sanki az önce memelerime bakan o değilmiş gibi davranmaya başladı. O an dayanamadım ve "ablamla nasıl bir ilişki içerisindesiniz" diye sordum, bana "fiziksel olarak mı yoksa kimyasal olarak mı soruyorsun bunu" diyerek güldü, aslında sadece işin fiziksel boyutu beni merak ediyordu. Yani ablamla sex yapıyordu ama yinede içten içe acaba ablamın içine girmiyormu diye düşünmedende edemiyordum. Fizikselmi kimsayasalmı sorusuna "her ikiside" diye cevap verdim. Sanki beni azdırmak istiyormuş gibi açıkça konuya girerek "ablanla sevişiyoruz, evli değiliz ama karı koca hayatımız var" dedi.
Aslında ablamın bakire olmadığına emin olsamda yinede içimde az bir şüphem vardı, ablamın erkek arkadaşı o şüpheyide bu cevapla tamamen kaybetmişti. Konuya daha derinlemesine bir giriş yaparak "ablam hamile kalmaktan korkmuyormu" diye sordum, oda bana "prezervatif kullanıyoruz bazen, bazende orgazm olacağım zaman ablanın içinden çıkıyorum" dedi. Ablamın içinden çıkmasına kafayı takmıştım, yani o an ablamın erkek arkadaşının siki ablamın amından içeri giriyormuş gibi hayaller görüyordum adeta :). Ben o hayallerin içerisindeyken ablamın erkek arkadaşı bana "sen erkek arkadaşınla ne kadar ileri gittin" diye sordu, ben ona "bakireyim" diyerek cevap verdim. O an sanki gözü dönmüştü, gözlerini kocaman açarak "ciddi misin, bakire misin gerçekten" diye sordu. Benim bakire olmam onun hoşuna gitmiş olacaktıki elini yavaşça sikine doğru götürdü ve sikini sıkmaya başladı. Benim fark etmediğimi düşünüyordu sanırım çünkü yavaş yavaş hareket ederek sıkıyordu sikini.
Onun sikini avuçlaması ve benim bakireolmamdan etkilenmesi benide heyecanlandırmıştı, o sikini sıkarken elimde olmadan "bir fırsatını bulabilirsem evlenmeden bakireliğimi bozduracağım" dedim, aslında bunu demek nerden çıkmıştı bilmiyorum ama azgın bir haldeydim. Sanki oda benim böyle dememi bekliyormuş gibi "ne yani yardım mı istiyorsun benden" diye sordu, aslında onu ima etmiştim ama "yok ya ne alaka, sen ablamın erkek arkadaşısın, üstelik öyle birşey demek istemedim" dedim. Hiç birşey söylemeden elini sikinden çekerek bacağımın üzerine koyup "ben ablanada sanada yeterim" dedi. Elini sikinden çektiğinde siki öyle kabarmıştıki elimi atıp okşamamak ve avuçlarımın arasına alıp öpüp koklamamak için kendimi zor tutuyordum. Gerçi o elini bacağımın üzerine attıktan sonra kendimi tutmama fazla gerek kalmamıştı, o benim bacağımı okşarken bende elimi sikinin üzerine atarak "bunu neden kaldırdın" diye sordum, vereceği cevabı dildiğim halde sordum bu soruyu.
Elini bacağımın üzerinden amımın üzerine doğru götürüp "bilmem, belki biraz sonra lazım olur" dedi. Elimi eşofmanından içeri sokup iç çamaşırınında altına girerek sikine dokunmaya başladım. Bir kaç saniye sonra dayanamadı ve ayağa kalkarak önce odamın kapısını kilitledi ve ardındanda kapının önünde üzerinde ne varsa çıkartarak yanıma doğru yavaş yavaş yürümeye başladı. O önündeki kocaman siki bir sağa bir sola sallanarak üzerime doğru gelirken bende kendimi tutamadım ve yatağın içinde soyunmaya başladım. Yanıma gelene kadar altımda ne varsa çıkarmıştım, üzerimdeki yorganı açarak içeri girmesini işaret ettim, içeri girdiğindede yorganı tekrar üzerimize örtüm sikini tutmaya başladım. Bakire olduğum için bir hamlede içime almak istemiyordum o yüzden önce sikini amımın üzerine sürttürdüm ve amımı olabildiğince ısladıktan sonra sikinin başını amımın deliğine dayadım.
İlk denemesinde başarılı olamamıştık çünkü ne kadar ıslanmış olursam olayım içime alamamıştım, bir kaç sürtmeden sonra tekrar amıma dayayarak iteklemesini istedim. İkinci denemede biraz daha fazla alabilmiştim ama tamamını almak istiyordum o yüzden tekrar amımdan çıkartarak amımın üzerinde gezdirmeye devam ettim. Buna dört beş defa devam ettik, sonunda içime aldığımda taşaklarına kadar sokmuştu, amımda sikinin tamamını hissediyordum ve biraz acı çektiğim için var gücümle ona sıkı sıkı sarılmıştım. İçime o kadar yavaş gibip çıkıyorduki bakire bir kızı nasıl sikeceğini gerçekten çok iyi biliyordu. İçime bir iki dakika yavaşça girip çıktıktan sonra gözlerimin içine bakarak "bakire kızla sex yapmayalı yıllar oldu" dedi, artık ona kendimi siktirirken sohbet etmeye başlamıştık, zevkle inlemelerimin arasından "en son ne zaman bakire bir kız sikmiştin" diye sordum.
Cevap vermeden önce bir süre daha içime girip çıktık ve ardından "bir yıla yakın olmuştur" dedi, ben "kimdi o bakire kız, ablammıydı yoksa" diye sordum, oda bana "ablanı ilk siktiğimde bakiredeğildi, siktiğim bakire kız okuldan başka bir arkadaştı" dedi. Aslında ablamı ilk o erkek arkadaşı ile, yani oan beni siken erkek arkadaşı ilesex yaparak bekaretini kaybettiğini düşünmüştüm ama meğersem ablam yıllar önce kızlığını bozdurmuştu. Bu bakire sohbetleri bir süre devam ederken aynı anda bizde sex yapmayı sürdürdük. İlk defa bir erkeği içime aldığım için o boşalana kadar ben iki defa orgazm olmuştum. Zannediyorum yarım saat kadar sürdü ve yarım saatin sonundada oda boşalmak üzere içimden çıkarak üzerime doğru fışkırtmaya başladı. Spermleri göbeğime, göğüslerime ve hatta çeneme kadar ulaşmıştı, daha önce böyle bir durumla karşılaşmadığım için o bile beni çok tahrik etmişti.
Sex yapmamız bittiğinde ve ben kızlığımı bozdurduğumda ikimizde yatakta bir kaç dakika yattık, benim üzerimdeki spermler sağa sola değmesin diye üzerimizi örtmedik, dinlendikten sonrada önce o kalkarak banyoya gitti, bende temizlenmek için yataktan kalktım. İşte ilk o an yataktaki kanı fark ettim, resmen biraz önce ablamın erkek arakdaşı ile farkında olmadan bir kanamalı sex yaşamıştım, bunu hep düşünürdüm. İlk ilişkimde amım kanayacakmı diye düşünüp dururdum bazen ama şimdi öğrenmiştim bunu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder