20 Nisan 2015 Pazartesi

Muhteşem Yengem…


Merhaba arkadaşlar, bende ensest hikayeleri okurken pek inanmazdım, ki başıma gelene kadar. Ben erdem, fazla uzatmadan başlıyayım Birgün dayımları ziyarete gitmek için evlerine gittim.Kapıyı çaldım ama açan olmadı.İkincikez çaldım ve birden kapı açıldı, açan ise dayımın küçük oğluydu. Evde kimse yokmu dedim kem küm etti, ne desin çocuk daha 4 yaşında anladığım kadarıyla annesinin banyo yaptığını, babasının da evde olmadığını anladım. İçeri geçip oturdum 15-20 dakika geçti ama yengem halen çıkmamıştı.
Ben de meraktan banyoya yöneldim. Bir de ne göreyim; banyonun kapısı açık ve yengem çırıl çıplak banyo yapıyordu. Çaktırmadan biraz dikiz yaptıktan sonra, çıkmaya hazırlanan yengemi gürünce bende içeri geçtim. Evde kimse olmadığı hesaplarını yapan yengem serbestçe çocuğa bakmak için odaya girdi.
Üzerinde sadece havluyla olan yengem beni gördüğü zaman korktuğundan olsa gerek havluyu düşürdü.1-2 saniyelik bu manzara karşısında daha da etkilendim ve yengeme karşı duygularım değişmişti artık. Sen ne zaman geldin, kim açtı kapıyı dedi, bende çocuğun açtığını sen de banyoda olduğun için ben de oturdum dedim.
Yengem yatak odasına gidip üzerini değiştireceğini söyledi, sonra konuşuruz dedi. Ben de arkasından kapı deliğinden dikiz yapmaya başladım. Gördüğüm manzara muhteşemdi, yengem havluyu tüm vucuduna sürüyor, sanki zevk alıyordu.
Yengem otuşbeş yaşını bulmuştu ama gügüsleri, kalçası, hele tıraşlı amı harikaydı. Üzerine bir gömlek birde etek giydi. Birden kapıya döndü, bende hemen odaya koştum çocukla oynuyor gibi yaptım. Yengem geldi ve ne yaptığını zannediyorsun dedi. Demek ki dikizi farketmiş. Bende kusura bakmamasını ve kendimi tutamadığımı söyledim ve özür diledim. O da neyse birdaha olmasın dedi.
Fazla oturmadan eve gittim. Bir hafta sonra dayımın beni çağırması üzerine tekrar evlerine gittim. Önceleri yengemin anlatmış olmasında korktum. Evlerine gittiğimde dayım işi için 10-15 gün şehir dışına çıkacağından yengemle beraber kalmamı istiyordu. Bende tereddütsüz kabul etim. Evi arayıp durumu anlattım. Dayım gitmişti ve yengemle beraber kalmıştım.
Akşam oldu yemek, tv derken yatma zamanı gelmişti. Yengem çocuğu da alarak birşey istiyomusun deyip odasına çekildi. Ben yengemi düşünüp 31 çekmeye başladım, boşaldıktan sonra uyumuşum. Birden yengemin sesiyle uyandım, sabah olduğunu sandım ama halen geceydi ve müthiş bir yağmur vardı .Meğerse yengem gök gürültüsünden korkmuş ve burada yatabilirmiyim diye sordu. Ben sevinerek yanaştım o ise yok yandaki kanepede yatabileceğini söyledi. Kanepeye uzandı üzerindeki gecelik dizinin üstüne kadar sıyrılmış ve ben müthiş tahrik olmuştum.
Yengemin uykusu korktuğundan gelmiyordu ben ise karşımdaki manzara yüzünden yatamıyordum. Birden müthiş bir gök gürültüsü oldu. Yengem adeta fırladı kanepeden ve benim yanıma girdi, bana sokulmuştu yengemin bacakları bacaklarımda gögüsleri göğsüme dayalı idi ve öyle bir sarılıyordu ki benimki hemen kalktı, yengem hissetmiş olacak ki biraz geri çekildi.
Gene mi hakim olamadın kendine dedi, bende ne yapayım dayanamıyorum ve seninle sevişmek istiyorum dedim. O olmaz dedi.
Ama ben dayanamıyordum ellerimi bacaklarına ve gögüslerine attım, biraz debelendi ama daha sonra biraz gevşedi. Şimdi olmaz ben korkuyorum dedi, sabaha bakarız dedi. Ben sevinçten çıldırmıştım ve sabahı zor ettim.
Sabah olmuş ve yangem kahvaltı hazırlıyordu. Bende arkasına geçtim belinden tuttum, bana sabret dedi. Kahvaltıyı nasıl yaptım bilmiyorum. Yengem yatak odasına gitti ve ben çağırınca gel dedi. 1-2 dakika sonra yengemin sesini duydum ve balıklama atladım odaya yengem az önceki geceliği çıkarmış ve daha sexi bir gecelik giymişti.
Ben hemen dudaklarına yumuldum muhteşemdi. Yengem benden amını yalamamı istedi, bende hemen yumuldum aldığı zevkten daha önce hiç yapmadığı belliydi. Biraz yukarı çıktım ve amına girmeye başladım. Biraz sonra müthiş bir çığlıkla ikimzde boşaldık. Çıkardığımız sesten olacak ki çocuk uyanmış ve ağlıyordu, yengem dönerim diye gitti.
Ben de bir sigara yaktım ve sikimle oynamaya başladım. 5-10 dakika sonra geldi ve nerde kalmıştık dedi belliydi doymamıştı. Bende yenge senden birşey istiyebilirmiyim dedim o da söyle dedi saksafon çekmesini istedim ama daha önce hiç yapmadığını ve bilmediğini ama onunda bir isteği vardı.
Arkadan yapmamı istiyordu yengem, bende hemen kabul ettim. Yengem yarağımı ağzına almaya başladı yeni olmasına rağmen çok iyi yapıyordu, sikim kalktıktan sonra domaltım ve zorladım ama girmiyordu çünkü daha ünce hiç yapmamıştı ve çok dardı.
Yengeme krem olup olmadığını sordum o da hemen getirdi kremledikten sonra ucu girdi yengem çok acıyor çıkar demesine rağmen devam ettim, biraz sonra yengem zevk almaya başladı. 3-4 dakika sonra boşalcaktım nerdeyse, sikimi çıkarıp kalçasının üzerine boşaldım ve uzandım.
Yemgem muhteşemsin deyip duşa gidip temizleneceğini söyledi. Bende ardından gittim ve beraber duş aldık. Dayım gelene kadar hergün tekrarladık bu sevişmeleri ve artık dayımın evde olmadığı zamanları bekliyorum çünkü yengem muhteşem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder