27 Nisan 2015 Pazartesi

Yengem beni milli yaptı

Geçen sene ablamla beraber İstanbul\'a dayımlara gitmiştik. Yaz olduğu için hava çok sıcaktı. Yengemin adı eda( gerçek adı değil )çok tatlı bir bayan, benden 10- 15 cm kısa uzuvları belirgin bir kadındır . Dayım 3-4 sene Almanyadaydı. Bizim geldiğimizde o da vardı . Sonra dayımla görüştük felen herkes yattı. Ben yaz olduğu için uyuyamadım. Yeğenimle otururken yan odadan ahh diye bir ses duydum. Yeğen kedidir o felen deyip geçiştirdi. Benimde aklıma yengem geldi . Dayım onu çatır çatır sikiyodur diye. Neyse sabah oldu yengem kahvaltı hazırlamış . Dayım iş sorunları nedeniyle Ankaraya gideceği için Saat 7 de kahvaltı yaptık. Ben ve yengem ayaktaydık diğerleri ise uyumaktaydı. Yengem su vanası problemli olduğu için suyu tuvaletten alıp mutfakta kullanıyordu. Bende o ara tuvalete girdim. Tam güzelce işedikten sonra bi anda yengem kapıyı açtı . Elim sikimde dona kaldım. Yengem hemen kapıyı kapattı . Bende aman nolcak dedim. Sonra dayım gitti . Yengem , yeğenim ve ablam dışarı çıktılar . Ben rahatsızım diyip yattım. Onlar gidince hemen yatak odasına daldım . Yengemin fantezi elbiselerini buldum sütyenler külotlar hatta bi tane kırbaç buldum. Hepsini kokladım derken birine yanlışlıkla boşalıverdım. Tıkıştırdım hepsini oraya yattım. Yengemler gelmiş ben onların yatak odasında uyumuş kalmışım. Yengem çok terlemiş duştan sonra üstünü giyiyor . Tam o sırada gözümü açtım .

- Ayy bakma ayıp .. !! dedi.
- Tamam yengem . dedim ve cıktım.

Gece sağanak yağış nedeniyle çok şimşek çakıyordu . Yeğen korktu ve ağlamaya başladı. Ne kadar yağmur olsa da ev sıcaktı. Gece 3 gibi yengem üstünde dantelli atleti ile yeğenimin yanına yattı. Bende fırsat bu fırsat deyip yengemi izledim. Sonra yengem düzdüz yattı. Bende yalandan düştüm yengemin üstüne pat diye . Sikim 18 cm bi anda yengemin götünde dirildi. Yengen oha lan ananı siktimin dedi bi tokat attı bana . Bende noluyor felen diyip ağlamaya başladım. Yengem acımış olcak ki göğsüne kafamı yasladı. Memeleri portakal gibi gözümün önünde . O anda yeter deyip :
- Yenge kaç oldu açığını yakaladım. Yeter artık dedim.
-Yengem de : Vay piç demek iç çamaşırıma boşalan sensin dedi. Yengeme evet dedim çekmekten bıktım . Milli olmak istiyorum dedim. Yengem kalk git anasını siktimin piçi dedi götüme sağlam bir tokat attı. Korktum misafir odasına gittim. Orada ağlarken yengem gecelikle geldi .
- Ağlama kuzum . Yerim seni . Sen beni mi istiyorsun len dedi.
- Evet yenge hastayım sana , heryerini yalamak istiyorum dedim. Yengem iki tane çakıverdi. Terbiyesiz o kadar da değil dedi. Bende tamam dedim. Niye geldin dövmeye mi derken bi anda eli sikime gitti. yalamaya basladı . Taş gibi oldu bizimki. O yalarken domaldığı götüne 2 parmak attım . Yavaş piç dedi.
SOnra yeter lan yeter ananı sikerim seni de dedim. Yengemin amına soktum. Soktuğum gibi yengem eşek gibi anırdı. Dayın bu kadar sert değil lan sana noluyo derken sikimi tükürükleyip götüne değdirdim.
- Höst lan anası sikik noluyo ? derken götüne bi anda girdim. Yengem acısına dümdüz oldu götündeki kasları kasım kasım kasılıyor yengem ağlamaya başlamıştı. Anneni sikeyim , piçç derken yengeme sert giriş çıkış yapıyodum. Yavaş yavaş derken son kez kökleyip içinde patladım. Yengem off götüm yanıyo yanıyo ayhh diyodu götünden çıkarttım. Yetmedi dedim. Amına soktum. Amına sokunca döller de oraya aktı. Yengem ahha sıçtık lan hamile kalırsam dedi. Bende dayımla dün sikiştiniz nasıl olsa içine boşalmıştır o dedim. yengem kalk terbiyesiz git yat yerine bi daha da görmücem dedi ve sonraki gün eve gittik. Yengem de 1 ay sonra hamile kalmış çocuk ise bendenmiş. Neyseki fark edilmedi. Arada yengemi kontrole gidiyorum :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder