1 Nisan 2015 Çarşamba

Hayatımda aldıgım en güzel zevkti

Merhaba Adım Esma 14 yaşındayım. fazla olmasada baya olgun gögüslerim var. kalçama okuldaki erkekler azgınlıkla bakıyorlar buda beni tahrik ediyor. Size okul arkadasımla yasadıgım bir sex hikayemi anlatıcam. sınıfımda özgür adında yakısıklı bir çocuk vardı ondan cok hoslanıyordum bir gün okulumuzda deprem tatbikatı yapılıcaktı ve ben sınıfta kaldım özgür tualete gitmişti özgürü gördüm ve ona seslendim oda sınıda geldi tum okul dısarıdaydı özgür sınıfa girdi ve bana oyle bi azgınlıkla baktıkı tahrik olmustum ona bana hep bakıyorsun dedim ve beni sanırım istiyorsun gibi laflar ettim ve biraz utandı evet felan dedi ona guzel bir gun yasatmak istiyordum. ve ustumdekini cıkardım oda beni o sekilde görmeği cok istiyormus. hemen ona sarılıp dudaklarından öpmeye basladım o beni kucağına alıp masaya uzattı ayaklarımı omuzlarına aldı ve amımdan sokmak istedi ama ben bakire oldugum için istemedim. oda arkamdan sokucağını soledi . yavas sokmasını istedim basta ucunu soktu sonra tamamını kokledi hayvan gibi basta cok acı cektım aam sonradan zevkten 4 köşe olmustum :D. ve içime bosaldı hala amımdan sokmak istediğini soledi bende o anki azgınlıkla kabul ettım ve beni sırt ustu yatırdı ve amıma yavas yavas girmeye basladı cok zevk aldım hosuma gitmişti yarrağını koklerken sıcak bir acı hıssettım zarımı patlatmıştı. penisi kan olmustu. temizledi ve devam etti sonra ben organzm oldum. o guzel yarragını agzıma aldım 10 dk boyunca emdim. oda benim amımdan akan suları içti. cok zevk aldığımı soledim ve bunu sık yapalım dedi giyindik biraz dinlendik. ve tatbikat bitmişti. Bu Hikayemi size anlatma gereği duydum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder